renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mickin
Vloženo 4.5.2015
Aktualizováno 5.3.2017
Zobrazeno 3 875x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Italská kráska,kterou jsem chtěl delší dobu a hlavně má srdce

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Upřímně po najetí cca 40 km jsem uplně nevěděl jestli jsem udělal dobře,ale bylo to způsobeno asi z přechodu z VFR,nicméně po ujetí cesty domů od prodávajícího a bylo to něco kolem 170km v dešti jsem fakt spokojenej a moc rád že je Caponord doma.

Motorku bych doporučil pro - Pro chlapy a pro Ty co chtěj mít motorku,kterou nemá každý :-)

Doplňky na motorce - Padáky,chrániče rukou,zadní kufr

Recenze

Takže pro začátek toho asi moc psát nebudu,jelikož mám najeto cca 175 km a to na hodnocení motorky je fakt málo. Nicméně po V-Stromu 650 se kterým sem byl maximálně spokojenej,ale chyběl mi tam trošku větší výkon, přišla na řadu VFR 800 v-tec kterému jsem nemohl vůbec přijít na chuť a rád jsem moc tu motorku neměl,ne že byla špatná,jízdní vlastnosti super ale něco mi tam chybělo!!! Takže jsem se rozhodoval co koupit. V úvahu přicházel litrovej V-Strom,ale nemohl jsem narazit na pěknej kousek a i když zkušenost s 650 byla naprosto výborná nakonec jsem od toho upustil. Další volba byla Ducati,mám rád Italský stroje ať to jsou auta nebo motorky. Ducatku už jsem sedlal a kdo jí někdy měl tak ví o čem to je a není Další v hledáčku přicházel v úvahu Bramborák a to r 1150 gs,ale mělo to háček motorka bude asi hodně spolehlivá dle pročítání různých recenzí,ale mě se motorka musí prostě líbit a to tady chybělo. Takže si říkám chlape co teď??? A pak mi vlastně došlo,že je na světě další stroj na,kterého bych málem zapomněl a byl to Caponord 1000. Tuhle motorku jsem vždycky hodně obdivoval a říkal si,že jí jednou stejně budu mít takže přišlo na řadu hledání a pročítání inzerátů a recenzí. Mělo to háček,inzerátů málo a ani jeden mě nezaujal. Pak najednou se zjevil inzerát na motoinzerci a já si říkal,že to bude on kterého chci. Ihned jsem volal majiteli a ptal se na stav atd...na co se ptá každý kdo kdy něco kupoval. A pak přišel 1.květen jak už někdo dřív napsal "lásky čas" a já s velkým očekáváním vyrazil za Capoušem. Když jsme dojeli na místo a viděl jsem ho tak si říkám v duchu,že je to přesně to co jsem hledal a že snad motorkářský bůh mě vyslyšel a poslal mi tohohle krasavce. Nicméně motorka fakt v krásném stavu,po 2. majiteli,najeto 30tisíc,servisní knížka a hlavně po vyřešení,většiny neduhů Caponordů. Po cca 2 hodinách povídání jsme si plácly,já se oblékl a konečně vyrazil k domovu. No co budu povídat,hned na úvod moc pěkně pršelo, takže jsem mohl vyzkoušet posez a ochranu jak před větrem tak před deštěm. Musím uznat, že je to zase přesně to co mi chybělo na VFR-ku i když je jasné,že to jsou úplně jiné druhy ale to foukání mi prostě vadí a tady jsem se zase konečně cítil jako na opravdové velké cestovní mašině. Ale jak už jsem psal o něco víš, po ujetí cca 40 km, jsem si nebyl zas tak jistý jestli j opravdu to co chci No a pak už kilometry ubíhali a ubíhali,motor je výborný!! Krásný zátah od spoda a pěkně to umí i mastit , řazení pěkné a přesné. No a já si byl furt jistější a jistější,že jsem udělal dobře. Cestou jsem to vzal přes přehradu Orlík a když jsem přijel domů měl jsem najeto 170km a říkal jsem si, hele nejseš unavenej,prdel Tě nebolí a Capouš to smlsnul jak malinu, tak jedem dál?? Ale nakonec jsem měl taky i jiné povinnosti a Caponord,šel na své místečko. Každopádně po dlouhé době jsem se večer za motorkou zastavil a asi hodinu jsem se na něj koukal a povídal si sním a to je přesně ta chvíle kdy si řekneš jo tak tohle stojí za to!!! A teď ještě takový dovětek až Vám někdo bude říkat jak jsou Hondy, Suzuki a jiné motorky super a že jestli chcete jezdit kupte si japonce, nikdy né ITALA, tak se rozhodujte srdcem protože to opravdu za to poznat stojí a já jsem se zase utvrdil v tom, že tyhle motorky mají prostě KOULE a duši samozřejmě jim budete taky muset něco odpustit to prostě k tomu patří. Tímto nechci naštvat hrdé majitele japonských motorek, ale u mě prostě to kouzlo chybělo a tady ho mám zpět. Další dojmy dopíši až spolu něco prožijem.
Po ujetí cca 10000 km musela z domu. Ale budu na ní vzpomínat




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
findejs1310
findejs1310 napsal 13.03.16 v 09:49

Krásná barva na krásné mašině

hlawson
hlawson napsal 29.07.15 v 22:43 10b.

Přesně!...hlavně srdcem! A starat se o ni s láskou

krf
krf napsal 08.05.15 v 12:52

jedině italie, japko ma kazdy ja si vybral grancanyona kvuli tomu ducatímu motoru

tomcruise77
tomcruise77 napsal 08.05.15 v 10:35

ot810
ot810 napsal 07.05.15 v 17:12

Ahoj blahopřeju a přeju hodně spokojených kilometrů. Já sám sice nemám enduro ale cestáka a taky Italku Moto Guzzi California 1100 a musím říct že máš pravdu je to naprosto něco jinýho než ti uhlazení japonci ,má duši a taky koule jak jsi správně napsal . Takže ještě jednou blahopřeju.

Více komentářů



TOPlist