renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Simon4ever
Vloženo 19.11.2016
Aktualizováno 4.4.2018
Zobrazeno 3 779x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rally Raid v super originálních barvách

Více fotografii

Motorka koupena od Bazar na doporučení

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1050 Adventure: Prostě Caponord Rally Raid je křižník :)

První dojmy - Je to jako řídit křižník v plné náloži

Doplňky na motorce -



Recenze

Proč jsem si vybral tento stroj? No popravdě řečeno, on si vybral mě :)
Poté, co mě upustil můj DR BIG 800S, jsem pokukoval po nějakých strojích jako bylo BMW 1150 GS, KTM Adventure atd... ale pořád nic co by mě chytlo.
Až jednou koukám co si to vlastně můj dobrý kamarád Jardas (mimochodem Bigař srdcem a duší) pořídil za stroj. Koukám, koukám, zoomuju a hle ty tvary.
Hned jsem žhavil linku k Jardasovi a zjištoval copak si to ten kluk koupil za pěkné lechtátko silnic.
Po pár hovorech a večerním sjíždění internetu a pokukování po tomto stroji, jsem byl rozhodnut se na tento klenot jet podívat do jedné prodejny v Liberci.
Druhý den volám prodejci a z telefonu slyším, smůůůla stroj je pryč, před očima se mi zatmělo, mrákoty, mrtvolný pot polil moje tělo, taková škoda vypadal na fotce fakt cool v černé barvě, prostě hřebec :)
Abych se uklidnil řekl jsem si, hele beztak tam bylo něco padlý a měl bys akorát pech.
Jedeme domů sedím vedle své drahé polovičky a znovu sjíždím net, nejednou telefon a kamarád na druhé straně hlásí, že v bazaru u Děčína je k mání Aprilia Caponord.

No co říkám si, už jsme stejně venku tak stáčíme vůz směr Děčín, koukám po krajině a říkám si, nebudu bláznit juknu se a pojedem zpátky, aspon zabijeme den. Pro jistotu volám Jardasovi který tento stroj kočíruje, zdali by se nepřijel také juknout a zhlédnout stav, popřípadě se aspon konečně uvidíme.
Přijíždíme na místo, Jardas už stojí před bazarem a zdraví nás.
Po krátkém přivítání se jdem tedy podívat na stroj který mě v Libereci frnknul pod nosem.
Po vstupu do prodejny, kde byly jako knížky v poličce vystaveny naleštěné stroje nové, ale i starší jsem úplně ožil.
Jdeme společně v uličce a Já koukám kde pak, že to ten stroj je zaparkovaný.

Míjím jakýsi hnědopískový obrovský křižník s logem Dakaru, ale pokračuji dál.
Za mnou se ozve, ty vole kam jdeš tady ho máš... Otočím svou lehkou postavu :) zírám na co si obrovského s nadčasovým facem.
Koukám na nádrž a tam se hrdě tyčí RALLY RAID a ještě víš logo Aprilia.
To je vážně ono, proletělo mi hlavou jak dumdum kulka.
Brada a spodní čelist otiskla dlažbu prodejny, zírám na to a koukám vyjeveně na Jardase.
Tak co, líbí...pomalu jsem nadechl do plic a v tu chvílli jsem věděl, že domů pojedu na tomto stroji.
Bankovky se tloukly v kapse jako hejno doslova nasr...ných vlaštovek co chtějí ven :D
Prodejce vytlačil Capoucha ven a najednou se ozval start, Rotax mě pozdravil a mé uši málem pojmuly i projíždějící kamion co nás v té chvíli míjel na hlavní silnici.
Trošku jsem si cvrknul do trenek, když jsem ho obešel a viděl o jaký koráb ve skvělém zpracování tvaru a barev se jedná.
Jardas ho projel testovací jízdou, Já na něj usedl a bylo vše jasné Caponord si mě vzal pod kapotu, vlaštovky konečně vyletěly ven.
Nasedáme a poprvé vyjíždím na Aprilii Caponord Rally Raid 2006
První dojmy..., co mám napsat a být slušný snad jen kur..a to je žrádlo, ta velikost, to ovládání, ta reakce.
Po pár kilometrech jsem se, už viděl na expedici s kamarády.
Doma jsem samozřejmě začal ihned řešit známé nemoce, ale jako predikci jsem se rozhodl vyměnit vše o čem se psalo, že je bolest tohoto stroje.
Co mě nejvíce potrápilo, byly příruby sání které už nebyly v dobré kondici a kde je sehnat, ale voják se stará voják má a tak jsem sehnal úplně nové za krásných 1500 od kamaráda Radka z Hradce Králové.
Po výměně dobíjecího relé, přírub, oleje, filtrů, náplní všech tlumičů (panceřové hadice na nádrži již byly vyměněny) vyštípání hnědých konektorů jsem byl připraven.
Skutečně nebyl skoro den abych se na stroji nesvezl.
Začíná léto a konečné první plánovaný výlet s Jardasem po krásách ČR.
Konečně najetých prvních krásných 1100km na Caponordovi.

Od května letošního roku 2016 do září 2016 ujeto 6500km
1 trasa expedice - Čechy, Polsko, Morava (Já a Jardas)
2 trasa expedice - Čechy, Morava (Já a Hodas)
3 trasa expedice - Slovensko (Já, Hodas, Pavel, Hugo, Míra)

Plán na rok 2017
1 Grosglockner
2 Rumunsko - Transalpina, Transfargaš
3 Polsko - Gdansk, poloostrov Hel

Pocit:
Neokoukáný stroj
Robusnost tvaru
Jízdní vlastnosti a podvozek
Barvy a vzhled
Zvuk Rotaxu
našla si mě a tak mě má :)

Zdar jak svina

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wáca
wáca napsal 22.05.17 v 22:54 10b.

Jediná barevná kombinace ve který se mi ten stroj líbí tak ať slouží bez poruch

Simon4ever
Simon4ever napsal 09.03.17 v 09:24

Díky snažím se :)

Radus88
Radus88 napsal 09.03.17 v 07:48 10b.

Parádní stroj a super popis ať slouží!

fsalac
fsalac napsal 23.02.17 v 19:44 10b.

Perfektní deník!!!

Marty--Mortimer
Marty--Mortimer napsal 29.01.17 v 09:59

Více komentářů



TOPlist