renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník theMii
Vloženo 25.3.2018
Aktualizováno 18.2.2021
Zobrazeno 894x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sportovně-cestovní stroj, který má výkonu tak akorát. Charakteristické vytí ozubených kol..

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Parník po výletní loďce. Manipulace na místě je díky větší hmotnosti a délce docela oříšek. Obzvlášť, když není v garáži moc místa.

Doplňky na motorce - Cestovní plexi MRA
homologovaný výfuk Scorpion
Přední pružiny K-Tech 9,5N + Racetech sada jak komprese tak odskoku
Givi Wingrack lešení - dokoupena lepší sada uchycení
2x kufry Givi 42l
Padáky Rutan Gatling
Stavitelné páčky Rutan
Simota vzduchový filtr
Zadní tlumič Shock Factory

Recenze

Rok 2017
Asi největší zkušenost byl výlet v plné polní ve 2 lidech do Estonska a zpět.
Obsazení jenom řidičem dělalo asi 3000km.
Výlet do Estonska 5000km.
Na konci sezóny rozborka.

Rok 2018
Zatím probíhá příprava na sezónu. Úpravy a opravy nejsou zrovna malé. Inspirace na internetu je dostatek a dokud jsou finance, jde se do toho

Během června 2018 se začala objevovat závada problikávání kontrolky FI.
Nijak jsem tomu nepřiřazoval velkou důležitost dokud kontrolka nesvítila pořád, což nastalo v půlce července. Když jsem začal vyhledávat na fórech, našel jsem cca 20 stránek které popisovaly několik možných důvodů:
1) Vstřikovače
2) Regulátor dobíjení
3) Stator alternátoru
4) Vyhořelé pouzdro pojistky
5) Problém v kostřící propojce
Rozebral jsem podsedlový rám a podle manuálu přečetl chybové kódy a proměřil stator nabíjení. Problém byl nalezen. viz foto opravy

Zima 2018/2019
Říkal jsem si, že repasuji brzdy, tak jsem koupil gumičky a odvzdušnení bylo naprosté peklo. Nakonec to dopadlo tak, že jsem to dal chlapíkovi do servisu a udělal mi přitom seřízení ventilů. Kdy už byla slyšet lehká nepravidelnost běhu na volnoběh. Nicméně jen 2 ventily byly mimo normu.

Léto 2019
To je tak, když Vám borec v Černé Hoře opravuje spálené konektory regulátoru dobíjení.


A potká Vás skoro defekt po prasárničce do Téth v Albánii... Hlavně, že borci na Gsech, které jsme potkali o den předtím říkali, že když pojedu pomalu, že se tam dá dojet a já i brodil...


Zima 19/20
Proveden delink brzd, kdy je spodek předních tlumičů z VTR + brzdiče z Fireblada 954. Nutno upravit držák předního blatníku.
Když jsem byl v této operaci, rovnou jsem vyměnil ventilky uvnitř vidlic za Racetech pro kompresy i odskok a výměna pružin za K-Tech 9,5N. Protože Racetech neumí pracovat s progresivními pružinami.
Brzdové hadice jsou opletené HEL, a je to vážně znát.

Zima 20/21
Výměna zadního tlumiče z Francie - Shock Factory


Aktuálně najeto kolem 80k kilometrů a stále slouží :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
marin35
marin35 napsal 06.02.21 v 19:17 10b.

ty jo.. nostalgie, měl jsem ji a ten motor je podle mně vynikající a jak píšeš, zvuk ozubených kol je originální,
za mě určitě za 10, ty jsi s tím fakt jel Thethy?? respekt

Jeanee
Jeanee napsal 19.04.18 v 20:02 10b.

zeke11
zeke11 napsal 25.03.18 v 11:30 10b.

Dobrá volba...

Více komentářů



TOPlist