Sportovně-cestovní stroj, který má výkonu tak akorát. Charakteristické vytí ozubených kol..
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Parník po výletní loďce. Manipulace na místě je díky větší hmotnosti a délce docela oříšek. Obzvlášť, když není v garáži moc místa.
Doplňky na motorce - Cestovní plexi MRA
homologovaný výfuk Scorpion
Přední pružiny K-Tech 9,5N + Racetech sada jak komprese tak odskoku
Givi Wingrack lešení - dokoupena lepší sada uchycení
2x kufry Givi 42l
Padáky Rutan Gatling
Stavitelné páčky Rutan
Simota vzduchový filtr
Zadní tlumič Shock Factory
Recenze
Rok 2017
Asi největší zkušenost byl výlet v plné polní ve 2 lidech do Estonska a zpět.
Obsazení jenom řidičem dělalo asi 3000km.
Výlet do Estonska 5000km.
Na konci sezóny rozborka.
Rok 2018
Zatím probíhá příprava na sezónu. Úpravy a opravy nejsou zrovna malé. Inspirace na internetu je dostatek a dokud jsou finance, jde se do toho
Během června 2018 se začala objevovat závada problikávání kontrolky FI.
Nijak jsem tomu nepřiřazoval velkou důležitost dokud kontrolka nesvítila pořád, což nastalo v půlce července. Když jsem začal vyhledávat na fórech, našel jsem cca 20 stránek které popisovaly několik možných důvodů:
1) Vstřikovače
2) Regulátor dobíjení
3) Stator alternátoru
4) Vyhořelé pouzdro pojistky
5) Problém v kostřící propojce
Rozebral jsem podsedlový rám a podle manuálu přečetl chybové kódy a proměřil stator nabíjení. Problém byl nalezen. viz foto opravy
Zima 2018/2019
Říkal jsem si, že repasuji brzdy, tak jsem koupil gumičky a odvzdušnení bylo naprosté peklo. Nakonec to dopadlo tak, že jsem to dal chlapíkovi do servisu a udělal mi přitom seřízení ventilů. Kdy už byla slyšet lehká nepravidelnost běhu na volnoběh. Nicméně jen 2 ventily byly mimo normu.
Léto 2019
To je tak, když Vám borec v Černé Hoře opravuje spálené konektory regulátoru dobíjení.
A potká Vás skoro defekt po prasárničce do Téth v Albánii... Hlavně, že borci na Gsech, které jsme potkali o den předtím říkali, že když pojedu pomalu, že se tam dá dojet a já i brodil...
Zima 19/20
Proveden delink brzd, kdy je spodek předních tlumičů z VTR + brzdiče z Fireblada 954. Nutno upravit držák předního blatníku.
Když jsem byl v této operaci, rovnou jsem vyměnil ventilky uvnitř vidlic za Racetech pro kompresy i odskok a výměna pružin za K-Tech 9,5N. Protože Racetech neumí pracovat s progresivními pružinami.
Brzdové hadice jsou opletené HEL, a je to vážně znát.
Zima 20/21
Výměna zadního tlumiče z Francie - Shock Factory
Aktuálně najeto kolem 80k kilometrů a stále slouží :)
ty jo.. nostalgie, měl jsem ji a ten motor je podle mně vynikající a jak píšeš, zvuk ozubených kol je originální,
za mě určitě za 10, ty jsi s tím fakt jel Thethy?? respekt
Dobrá volba...