invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 31081
Vloženo 3.1.2018
Aktualizováno 2.1.2019
Zobrazeno 1988x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přišel čas na změnu.Versys mě zaujal už v roce 2012.A je pro mne hezčí než novější model.

Více fotografii

První dojmy - Jelikož jsem motorku kupoval 20.12.2017,byla zima a kluzko,tak jsem se svezl jen velmi opatrně asi 2 km.

Motorku bych doporučil pro - snad pro mě.

Doplňky na motorce - Třeba dokoupit: hlavní stojan,nosič bočních kufrů,chrániče rukou.atd.

Recenze

Je to můj 9 stroj.Z předešlých modelů(Yamaha XJ 600,Honda Vigor 650,Honda CB 500,Suzuki Bandit 600 S,Yamaha FZ1,Suzuki Bandit 1250S,Yamaha FZS 1000 a Triumph Tiger 1050) byl nejlepší ten poslední a to Triumph Tiger 1050.Opravdu skvělý a pohodlný stroj.Ale jelikož motorky točím tak ob2-3 roky,přišel čas na změnu.Přemýšlel jsem o novém Tygru 1050 Sport ale moc penízků.Nakonec jsem zvolil Versyse,který se mě vždy líbil.Prostudoval jsem všechny recenze,videa a konzultoval s člověkem,který ho vlastnil.Motor určitě nebude tak ostrý a živý jako u Tigera, ale snad to bude trochu podobné.Motorka má jen 9000 km,takže skoro nová.Nemá STK ani značky-čekáme na počasí.Na Versysu se velmi dobře sedí.Pohodlí jak pro řidiče tak pro spolujezdce je ještě o stupínek lepší jak na Tigrovy.Batůžek bude spokojen.Nemůžu se dočkat začátku sezony abych mohl zkusit,zdali jsem udělal dobře nebo ne.To jsou mé osobní dosavadní poznatky.

24.2.2018

Pomalu chystám na sezonu.Hlavní stojan od motechu už je namontován,velmi dobře a kvalitně zpracován.Minulý týden (blástry od stejné značky).Tento týden konečně dorazil Gear indicator z Aliex.Vypadá krásně,funguje a hlavně se hodí do kapoty.Asi 2 hodiny práce a bylo potřeba zvětšit původní otvor pod zátkou.Výsedek je myslím ucházející.

13.3.2018

První poznatky z prvních cca 200 km.Motorka je samozřejmě úplně jiná než původní Triumph.Podvozek oproti Tr. hodně tvrdý. V zahraničí výhoda u nás spíše naopak.Budu určitě zkoušet co lze nastavit.Motor nelze vůbec srovnávat s třívacem v Triumphu.Při volnoběhu velmi tichý a kultivovaný. Při jízdě v otáčkách cca 3000 - 5000 ot./min příjemný,pak nastupuje zátah klasického čtyřválu. 1 až 5 r.stupeň je hodně agresivní , máte pocit,že jedete na něčem úplně jiném.Paráda.Vůbec jsem to nečekal.Myslím,že si budem chvíli rozumět. Sedlo je o něco málo užší než Tr. ale také podstatně tvrdší a je znát i výška sedla,mám co dělat (171cm).Uvidím až při delší cestě jestli je pohodlnější nebo ne.
Brzdy mají pozvolnější nástup,přední páčka je měkčí, ale to je tím ABS,potřeba si zase zvykat na ABS.Přední plexi dobré,ale i já se svoji výškou určitě přikoupím vyšší.Takže zatím jsem velmi spokojen.Dálší postřehy později.

Zámek sedadla. Ten kdo vymyslel dát zámek zezadu podsedlovky nad rámeček RZ byl opravdu kretén.A manipulace sedla při sesazení a následné (montáže) je horor.

3.7.2018
Tak proběhla dovolená,Rakousko,Itálie,Německo.Motorka šlapala jak hodinky,sedlo je tvrdší a po cca 300 km mě bolí zadek,spotřeba 5,3- super,nové plexi od Ermax je perfektní a hlavně vypadá lépe než origo.

25.10.2018
Takže můžu shrnout celou sezonu.Tak jsem si na ni tak zvykl a jsem velmi spokojen.S podvozkem jsme nakonec taky kamrádi.Zdá se,že se u mě trošku ohřeje a chvíli spolu zůstanem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RostaZahel
RostaZahel napsal 03.04.19 v 06:20 10b.

parádní stroj za 10

XPALIC
XPALIC napsal 07.03.19 v 09:39 10b.

caky26
caky26 napsal 22.02.19 v 08:36

poslední pěknej Versys

Více komentářů



TOPlist