renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure R (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník martin.hsb
Vloženo 12.10.2017
Aktualizováno 25.10.2017
Zobrazeno 7 146x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Evoluce pokračuje, pokrok nelze zastavit...

Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky)

První dojmy - Přesně takové, jaké jsem očekával. Kombinace podvozku 1190R a motoru 1290 je to, co dělá tuhle motorku dokonalou.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kdo milují motorky a chtějí si jízdu maximálně užít. Pro všechny, kteří milují rychlost, techniku a nové technologie.

Doplňky na motorce - Kufry Givi Trekker Outback 37 a 48, rozšíření bočního stojanu, polep nádrže, polepy kol, originál alu kryt motoru, KTM Travel pack (HHC, Quickshifter, KTM My ride), vyhřívané hefty, přídavné filtry pro prašné cesty.









Recenze

Byl to logický krok - po 1190R a 1290T přišla kombinace obou - 1290R.
To nejlepší z nejlepšího - podvozek z 1190R a motor s elektronikou z 1290T.
Je prostě neuvěřitelná.
U 1190R byl úžasný podvozek, který mi absolutně vyhovoval, byl krásně agilní, perfektní ovladatelnost v zatáčkách, čitelnost, odezva od předního kola atd. Motor mi taktéž vyhovoval do té doby, než jsem se svezl na 1290T...
U 1290T byl prostě motor zase o kousek dál, jeho sametová kultivovanost ve všech otáčkách, lepší nástup krouťáku, tempomat pro dálniční přesuny, prostě paráda.
Naopak jsem si nikdy nezvykl na elektronický podvozek. Je sice super věc, že se vám motorka při prudkém brždění nenoří ve vidlicích, že si můžete přepnout nastavení tvrdosti odpružení za jízdy ( to je opravdu super věc při delších cestách se smíšeným povrchem a to mi bude možná trochu chybět), ale na druhou stranu mi ten podbozek přišel, možná právě díky tomu co všechno umí takový tupý, s horší odezvou od předního kola. Osobně mi 1290T přišla taková nemotornější, musel jsem ji do zatáček jakoby více přemlouvat. Možná to bylo i tou větší nádrží. Díky té větší nadrži mohla být ovlivněna ta odezva od předního kola, že nebyla taková, jako u 1190R, pro mne hůře čitelná. Zkrátka možná důsledek jiného rozložení váhy ( a její nárůst).
Proto když jsem uviděl 1290R, věděl jsem, že tohle by mohlo být přesně to, co hledám...
A vypadá to, že jsem se nemýlil.
Nový TFT displej je prostě boží, spárování s telefonem taky, nový ovladač tempomatu - tady si pořád ještě trochu zvykám, bohužel ovladač blinkrů je snad ještě horší než byl, jeho odezva je hrozně měkce nastavená.
I ta ochrana před větrem také není úplně ideální, obzvlášť při dálničním přesunu vyšími rychlostmi, ale po 1290T a jejím obřím plégu to je asi nefér porovnávat
Topí to pod zadkem pořád, takže mi zatím nechybí vyhřívaná sedla co byly na 1290T, ale hefty jsem tam vyhřívané přece jen dal, pro sychravé počasí jsou opravdu skvělé.
Teď ještě vyhodit tu eurobandasku pod sedlem a bude to good, protože jinak se pod sedlo nic kromě lékárny nevejde. Ať už s tím jdou někam, ty pseudoekologické nesmyslné normy jsou opravdu směšné.
Teď nahozeny kufry a nějaké designové hračičky...
Do jara času dost, takže si s ní před sezonou ještě trochu pohraju a uvidíme, co příští sezona přinese.
Každopádně, závěrem je - zkuste ji, nebudete litovat!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
witcher951
witcher951 napsal 11.09.19 v 17:29 10b.

Kde jsi prosim te poridil polep nadrze? Taky bych rad poridil

A dotaz: prijde mi ze ve vyssich rychlostech (nad 100) se dost klepe - vibrace, ale ne od motoru - bud kola nebo aerodynamika. Mas taky takovou zkusenost, nebo to je to jen u me (spatne vycentrovana kola, ...)

RostaZahel
RostaZahel napsal 20.12.18 v 01:18 10b.

jj to je paráda, ať slouží za 10

martin.hsb
martin.hsb napsal 19.10.18 v 15:01

Díky.

Dakna
Dakna napsal 19.10.18 v 10:46 10b.

Skvělá volba Tak Hodně KM na KTM

hans1978
hans1978 napsal 23.05.18 v 11:15 10b.

nádherná motorka

Více komentářů



TOPlist