renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník GrametS
Vloženo 8.3.2017
Aktualizováno 16.6.2018
Zobrazeno 960x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cestovně sportovní se zadním letmo kolem

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Motorka krásná, lidí mraky. Zapoměli mi udělat dovozovou STK, o kterou jsem jim psal a nevypadali, že je to nějak extra trápí.
Mají spoustu motorek, přístup je trochu vlažnější, ale celkově hodnotím pozitivně.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Sprint ST 1050: peníze

První dojmy - Chtěl jsem ji koupit už minulou sezonu, ale vzhledem k minimálním zkušenostem jsem dal přednost menšímu objemu. Zatím jsem toho na ní mnoho nenajel (jen cesta domů a první ošahávačka o víkendu), vyměním kapaliny a filtry a teprve pak ji pořádně protáhnu

Motorku bych doporučil pro - jako první motorku bych ji úplně nedoporučil, není z nejlehčích a na začátek bych bral i klidnější stroj

Doplňky na motorce - origo boční kufry, origo krovka, hefty Oxford

Recenze

Po neštastném konci FZ6, jsem na loňskou sezónu hledal něco jiného, než nahatou 6-ku. Zvítězila GSX 650F, na které jsem najel přes 15tis., užil si jí dost a dost. Na zimu šla pryč. VFR jsem si chtěl koupit už loni, ale zdravý rozum velel počkat, než se trochu víc vyjezdím.
Letos si už hranici můžu posunout zase kousek dál.

Jsem velmi zvědavý, jak a kam mě současná stříbrná šipka doveze. Na GG jsem byl už loni, takže letos Stelvio, Garda, Švýcary a třeba i Capo Finestra.

2018-06-15
A je z domu. Když si tak pročítám, co jsem o ní napsal, tak si říkám, že člověk by hodnocení neměl psát po malých zkušenostech s jinými stroji. Ne, opravdu není dole ucukaná, je to klidný japonský,hladký stroj, bez překvapení a emocí (přeskočil jsem na Ducati).
Novému majiteli snad bude dělat radost...

2017-09-12
Sez=ona sice nekončí, ale přesto může zhodnotit letošní rok na svém v pořadí 3. stroji. Absolvoval jsem cca 9.000 km, což není málo, ani mnoho.
Motorka je pro spíše vyježděnější člověka, není dole není úplně hledká, potřebuje citlivě se spojkou a plynem, ale jakmile se naučíš, manipulace v kolonách a městě není problém. Stejně jak, jako kombinace váhy a obratnosti - je trošilinku větší a těžší, je potřeba s tím počítat.
Motor: dole to cuká, jednička je krátká, od 5.000 rpm se zklidní a táhne, v 6.800 chytne saze a táhne jak zběsilá až nahoru. Pro svižnou jízdu je 8.000 rpm optimálních, ale zase to papá...

Brzdy: dual system je prima - hodně brzdím zadní (když mám čas se připravit) protože to zapojí předek... V kritických situacích předek a motorka se díky brzdícímu zadku nepotápí, spíš si celkově "přičapne" k zemi.

Jízda: je klidná, pohodová, ergonomie tak akorát a to na cestování, okreskování, ale i na okruh. Cestování ve dvou je zábava (alespoň pro řidiče), ale ani spolujezdec si nenaříká - sedlo je dostatečně pohodloné a prostorné.

Na okruhu jde na limit stupaček a gum (2x 30 min při volných jízdách v Brně).

Celkově: prima stroj, relativně univerzální, na všechno. Zvládne prvidelnou dopravu z práce a do práce, zvládně po obědě vyjíždku na Slapy, ale díky kurfům i několikadenní cestování ve dvou...

Na příští sezónu si jí nechám, ale když se to bude hodit, chci něco trochu většího a možná nahatějšího..

2017-05-29
Nestabilita motorky se začala projevovat víc a víc. Stačilo jen dát nové gumy a stroj je přesný, stabilní, jede, kam chci.
Jen si začínám myslet, že na mě je to velký parník, a úplně ho nevyužívám. Poohlížím se po něčem hbitejším, víc na blbnutí...

2017-04-20:
dneska jsem si KONEČNĚ vyzvedl RZ - po 2 měsících peripetií, omylů "jéé, na to jsem zapoměl..." a "..to ale musíte udělat jinak" už můžu oficiálně na silnici.
Zatím jsem na paírových převozkách najel asi 1.000 km, jednou mazal řetěz a trochu poznal, co to vlastně sedlám.
Oproti předcházejícímu stroji mám váhu víc na rukou, je taková "víc závodnická" (což jsem chtěl), má výrazně lepší kapotáž (nebo to bude i novou helmou) a celkově je taková "pro dospělý".
Je taky výrazně těžší a hůř se s ní manipuluje, a navíc, což jsem úplně nečekal, v dolním pásmu otáček je hrozně ucukaná (a to byla na servise na seřízení ventilů).
Rozhodně po mě chce přemýšlení a víc práce za řidítkama - třeba do zatáčky ZÁSADNĚ a VŽDYCKY pod plynem, jinak je nestabilní.
V-Tec a jeho sepnutí - hodně jsem si přečetl a čekal jsem tedy větší fofr. Někdo to připodobnil podřazení automatické převodovky a je to přesně tak - prostě to trochu ubere, cukne a zrychlí. Ale není to nic "ruce-kule-rvoucího", zvyknul jsem si během prvního převozu.

Celkově jsem čekal větší mazec, ale na druhou stranu - poserproužky mám a mít budu, podvozek je jako žehlička, batůžek má svoje pohodlí a do kufrů dám všechno, co potřebuju.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mike70
Mike70 napsal 31.03.18 v 18:09 10b.

Jj popis je vytihnutej přesně. Jen mně po seštelování nejde přechod na vtec cejtit prakticky vůbec. Ale jinak ten motor dole do 5000 ot. je fakt nervózní.

MrWho
MrWho napsal 20.04.17 v 21:18 10b.

A já přemýšlel jak to napsat, takže nejen tři společný body ale i společný pocity z moto tak kolama dolů a někdy bysme se mohli potkat !

babula
babula napsal 11.03.17 v 12:34 10b.

Moc pěkná . 10b

Více komentářů



TOPlist