renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 150 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník AresMlok
Vloženo 20.9.2015
Aktualizováno 4.7.2018
Zobrazeno 3 652x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Jednoduchá, po doladění technického stavu spolehlivá motorka. Lehká, mrštná, živá do 70 km/hod. Skvělá na dojíždění do práce, pokud nepotřebujete dojíždět moc daleko. Super na kochačky, spousta lidí se po ní otočí, je krásná. Někteří čekají od veterána hodinový přemlouvání ke startu a ono nic ))
Excellentní dobíjení a po úpravě i zapalování
Suprově svítí, líp než polovina aut a to mám vysvícenou parabolu...
Co se vybrací týče, motor je uložen na silentbloku a na volnoběh se krásně mrská. Po přidání plynu se již zrcátka ani nehnou

Slabé stránky

Výkon motoru... Na státovce, kde se jezdí 100+, výkon nestačí. Kdejaký pako Vás bude předjíždět i v zatáčce, protože jedete 95 a zdržujete... Kdyby to jelo 110 - 115 km/hod, tak no problem.

Moje úpravy

Předělání elektroinstalace, výměna šroubů a matic za nerez materiál, plácačky, LED zadní sdružená svítilna, vyladění spojky, brzd.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 4.16
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 832 ml - 1:50

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Centrální trubkový rám

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Servis si dělám sám. Výbrus, rozlisování, slisování a centrování klikovky jsem si nechal udělat - nic na to nemám.
Ostatní je brnkačka :)))

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž na 10 l asi 240 km - zatím

Obecné

Moje závady Čeká mě ještě poladit kloudně karburátor, speciálně velikost hlavní trysky. Mám ji moc velkou. Očekávám lepší průběh výkonu na vysokých otáčkách a snížení spotřeby. Jaro a aspoň 15°C to jistí.
Použitý spotřební materiál Kapitola sama pro sebe. Druhovýroba bývá velmi nekvalitní, ale nelze to paušalizovat. Dají-li se zachránit origo díly, je potřeba to udělat...
Ze spotřebáku používám Brisk, Motorex Formula a Vambereckou vodnětopněolejovobenzínovou emulzi N95 :-))) Na Kosteleckou to nechce jezdit, klikovka separuje nějaký pomaluhořící odpad...


TOPlist