Stříbrná metalíza - MZ ETZ 150
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Krásná motorka už od pohledu.. Jezdila výborně :) Zrychlení měla dosti dobrý, ale maximálka nedostačující :)
Recenze
Zdravím =),po roce ježdění na motocyklu Jawa 21 jsem si udělal papíry na A1 a za 10 000KČ zakoupil od mého bratrance MZ ETZ 150,výkonový rozdíl byl znatelně větší =)),zvykl jsem si na ní celkem rychle,má celkem dobrou exceleraci do 90 KM/h pak už jde pomalejc,jezdí mi max 110KM/h a žere jako tank plný vojáků =D,nedavno mi MZta přestala držet volnoběh,začal jsem hledal chybu v karburátoru,ten byl totálně vyčistěnej a seštelovanej stále nic =),vyčistil jsem výfuk a Mzta začla táhnou jako ďas ale do dnešna nastávají problémi,nemůžu se zbavit černé svíčky a nepravidelného chodu motoru(občas),vypadá to na zapalování =))Když jsem měnil převodový olej tak olej smrděl po benzínu,takže je možny že se tam dostává přes gufero v klice ale kdo ví,byl jsem udiven když jsem vyndal ten vypouštěcí šroub který má udajně magnetickou hlavu že tam na něm byli cca 2 CM nalepených špon kdo ví z čeho to je=D,nalil jsem tam syntetiku Schel 10W40 za 150 takže pohoda ..a
Za ten měsíc co jí mám jsem najezdil 800 KM jsem spokojenej zatím,ale už bych chtěl něco lepšího...zaujala mě Suzuki GS 500E,tady na forum jsem se o ní dočetl docela dobré hodnocení,jakožto motorka vhodná pro přechod na další LEVL,dá se sehnat kolem 30 t tak uvidíme jak to bude příští rok =))
Kladné hodnocení k motorce..
<- zrychlení
<- dobře drží na silnici
<- pohodlné sezení
<- pěkný vzhled na to že je to r.v 89
<- dobře sehnatelné náhradní díly =)
Negativní hodnocení..
-> spotřeba
-> tuhost kvaltů
-> zabezpečení proti kráděži =)) a vysátí benálu z nádrže
-> kroutící moment
-> uložný prostor pro lékárničku a nářadí =))
EDIT:27.7,2011
Tak před cca 3 dny jsem tankoval 12 litrů,dneska mi padla rezerva a spočítal jsem že mám najeto 195km,jsem zvědavej kolik ujedu na rezervu,počítám na půlku plynu max 70km/h že bych mohl alespoň 20 km !!Žere to jako tank fakt že jo ! =)
EDIT:28.8
Problémy s černou svíčkou a spotřebou vyřešeny,nedokázali by jste si představit že to může být taková maličkost,špatná fajfka...špatně to spalovalo takže čoudilo a žralo,vyměnil jsem fajfku a krásně cihlová svíčka a spotřeba když jezdím v klidu 4,5L(Což já nevydržím),ostrá jízda 5L,takže spokojenost =))
EDIT:1.10.2011
Tak dneska vyjížďka Kladruby - Stod - Plzeň(Plaza)-Nýřany-Stříbro-Kladruby fakt parádička,ujeto přes 100km a spotřeba 6L na 100km musím se smířit s tím že to žere a nic s tím neudělám
EDIT:29.11.2011
Tak přes zimu se chystám udělat menší generálku,jakožto potřebuju vyměnit ložiska v předním kole,gufera v tlumičích,přední pneumatiku,brzdovou kapalinu,těsnění válce komplet,olej v převodovce 80W 140 a taky musím zhlédnout rozetu je tam ještě origo pravděpodobně a podotáhnout rětěz,to je plán na zimu 2011
EDIT:26.4.2012
Tak MTta je skoro už plně připravena na sezonu, akorád musím vyvložkovat závit na svíčku v hlavně válce, koupit novou svíčku a fajfku a ještě vyleštit ten sací kanál a pak hurá na vyjížďku za sluncem má být o víkendu teplo.. :)
EDIT: 9.9.2012 MZta šla do světa jednomu pánovy do Sušic, byl to skvělej stroj kterej mě vyučil :)
Už to zkouším ;))
Dělej to postupně a kontroluj svíčku. Jinak to zadřeš. Někde si najdi jak seřídit karbec u 2T. Sice to zabere trochu času, ale výsledek je znát.
Díky díky =),tak dneska jsem si pohrál s plováky a benzín už nepřetejká,takže jsem možná trošku tu spotřebu snížil,někde jsem četl že týpek dal třetí zářez a šroub na směs povolil o 2,5 otáčky =))
MZ je krásně zachovalá, moc se mi líbí
Jen ta spotřeba je zarážející..
10b