PROFIL MOTORKY

KTM 890 Adventure R (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Casari
Vloženo 10.1.2024
Aktualizováno 13.1.2024
Zobrazeno 3 661x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 13 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Casari
Casari napsal 24.01.24 v 14:42

xrv. Hlavně to neber moc negativně, lazdy stroj má své mouchy. Ja jsem se snažil popravde vypichnout realitu a niance které tady jsou, i pres to je to vsak vyborny bajk a koupil bych jej znovu. Přítelkyně ted davala jeji 790 na velky servis, tak pristi tyden se dizvime co a jak. Jsem vazne zvedavy jak vypadaji vacky. Kazdy na to nadava a jeji 790 je mechanicky mnohem hlucnejsi nez ta ma 890 coz by podle me nemělo byt ale kdo ví. Treba to je vsechno jen paranoja. Motorky s nama uz objely kus světa a vzdy to bylo parádní povození a bez problémů. Nadstandardně se o ně staráme tak pořád doufám že nám to vrátí

vik_xrv
vik_xrv napsal 24.01.24 v 13:33 10b.

to je pekne nachuja takove recenze - co pak my "nebozi majitle 790R" a nase hrisne myslenky na 890Rupgrade?!?
super detailni recenze, velmi uzitecne, DIKY!!!

PS: jak ted mam jenom zit s tim vedomim, ze 790 nemusi byt nutne to nejlepsi reseni?!?

SJ90
SJ90 napsal 13.01.24 v 23:07 10b.

Paráda, spousta postřehů . Ty krátké páčky jsou super, taky jsem to řeši podobně stejně to člověk mačká jen jedním nebo dvěma prsty a ty další si zbytečně přimačkává . Taky jsem měl tu zdaní plotnu z hliníku a už jsem ji 2x svařoval a po třetím zlomení (byla sice už řádně vyztužená dalšími plechy, přesto se hliník časem uklepal) tak nyní vyrábím ocelovou, ta ty skoky a vibrace snad už vyrží .
S tou vypadávající dvojkou se mi to občas stane taky a hlavně při rychlém řazení se spojkou. Bez spojky to tam spíš zůstane. Člověk se pak skutečně cítí jako debil co neumí řadit. Tak ať Ti to dobře šlape přeji skvělou sezónu za řídítky .

Casari
Casari napsal 13.01.24 v 12:46

Doplnil jsem ještě pár fotek a komentářů do galerie ;)

Casari
Casari napsal 13.01.24 v 12:35

Díky, snažím se být objektivní. Vzhledem k tomu že jsem doma měl celkem už 2 790 a jednu 890, troufnu si říct že mohu dát docela věcné informace. :) Mouchy se najdou všude. Důležité je zda se s nimi dá žít a zda se dají odstranit. Přítelkyně má doma 790 2019, letos na jaře půjde na velký servis, tak jsem velmi zvědavý jak budou vypadat vačky jelikož se jedná o ten první rizikový ročník který s tím měl problém. Modlíme se aby nechytla páteční šichtu

Ještě co se krátkých páček na 890 týče. Vím že se dají posunout ke středu. Já měl ale problém s tím že když mi motorka padala, často jsem si přimáčkl ty dva prsty pod páčkou až do krve jak jsem to křečovitě držel ( nerad to pokládám když to není nutné :D ). Chtěl jsem mít možnost spojku zmáčknout až ke gripu a nedrtit u toho malíček s prsteníčkem. Proto jsem se rozhodl takto, a upřímně i přes to jak tvrdou spojku tyto motorky mají, tak to bylo super rozhodnutí. Páčku jsem dělal už na předchozí 790 a přenesl jsem to na tuto 890. Když to pak zkusila přítelkyně, chtěla to taky, tak jsem ji vyrobil stejnou, jen o centimetr delší, ať má alespoň malinko lepší páku. Kombinace mojí malé páčky s prodlouženým ramenem spojky je ovšem naprosto peckovní. To se musí zkusit :) Pak je to akorát ;)

tudydudy
tudydudy napsal 13.01.24 v 10:17 10b.

Skvělá, objektivní recenze. Žádné KTM růžovo/oranžové brýle, pod kterými mi přijde psaná každá druhá recenze na KTM. Díky za ní!

Alfonc
Alfonc napsal 13.01.24 v 09:57

Je to parádní strojek Ty páčky většinou stačí posunout o kousek do vnitřku na řídítkách. Prostě povolíš objímku a posunes o pár milimetrů od ovladačů.

Vladounreal
Vladounreal napsal 13.01.24 v 08:32 10b.

Každá motorka má své mouchy, Vždyť nic není dokonalé, Bez toho by nás to nebavilo. Hlavní je, když ti dělá celkově radost a o tom to ježdění je . Tak hodně spokojených km draku

Sete
Sete napsal 12.01.24 v 07:21

Vyměnil jsem jen páčky. Mají celkově jiný tvar a když jí zmáčkneš, tak ta část u pumpy tolik nevyčnívá a neopírá se do lešení bástrů

Casari
Casari napsal 11.01.24 v 15:21

Tos ale vymenil cele packy i s objimkou ne? Ono nejde do kontaktu konec packy ale spis ten vycnelek na pruzinku u čepu jestlinse to tak da rict...proste ji pak ani nezmacknes ? Jinak mi ale origo packy vyhovují. Perfektně se šteluji, pouz jsem si zkratil konce. ;)

Co se startování a řazení týče, tak rozhodně to jsou velmi nepříjemné veci u nového bajku. Těžko pochopitelné a akceptovatelné. Zminuji to protože chci at se o tom ví a KTM tyto veci řeší. Prece nebudu startovat na 5x novy motocykl.
Takovou motorku bych si určitě nenechal, ale je fer priznat ze s pribyvajicim najezdem se oba problemy tarka vytratili na úroveň kdy to ani nepozoruji.
Nedokazu si to vysvetlit. mozna se za tech 15tis neco nekde ojede, obrousi, sedne si. každopádně mi to neprijde normalni u motorky za 4tacku.
Jak jsem ale rikal, ted uz to nedela, a tak si uzivam jinak naprosto vyjmecny a skvělý bajk. Nedam na to dopustit a kdyby ses me zeptal jestli bych po teto zkusenosti koupil konkretni moto znovu, odpoved by byla bez váhání Ano.

Když ji zkusíš, budeš jí buď milovat nebo nesnášet
Neni to proste tuctovka. Je jiná. ;)

Sete
Sete napsal 11.01.24 v 13:48 10b.

Pěkná Co se páček týče, vyměnil jsem je za neorigo krátké z Alíka, jsou jinak tvarované a pak jsem ani nemusel dávat tu centimetrovou podložku pod hrazdu bástrů, kvůli které se člověk bojí o přístrojovku

berry78
berry78 napsal 11.01.24 v 08:27 10b.

Pěkná motorka ..a jízdně určitě skvělá ... ale to vypadávání dvojky a startování na jeden válec jsou věci se kterými bych se asi nesmířil

31081
31081 napsal 11.01.24 v 07:51 10b.



TOPlist