Vlastník | Danisek | |
---|---|---|
Vloženo | 17.10.2021 | |
Aktualizováno | 24.3.2024 | |
Zobrazeno | 2 718x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | Danisek | |
---|---|---|
Vloženo | 17.10.2021 | |
Aktualizováno | 24.3.2024 | |
Zobrazeno | 2 718x |
moc dekuji za super komentář. ja mam motor v krabici rozloženy a právě cekam na správný čas kdy bych chtěl se tomu věnovat. Mam prevodovku z 632 13z předloha a počítám se slazenim kanalu. Vyfuky jsem si nechal vyrobit s 3 překážkami. Originál panelka ma 4. Takže vsechny poznámky zkusim zpracovat a složit to co nejlépe. Tahle stranka je deník a i pro ostatní zde můžou najít inspiraci. Calif je srdcovka a chci to udelat co nejlepe. Dotahl jsem přestavbu z 559 na zapsany motor 362 s vykonem 18.8kw a 18 kola a rychlost 145khm. Takze motorka ma ted platnou stk na 4 roky. nic neni hned
K těm US úpravám. Ono se všude píše filtr, zkrácená píšťala, trysky, filtr a hlavy. Ale ono tam toho bylo víc, leč jsou to drobnosti. Výfuky mají nejen zkrácenou píšťalu, ale mají také jiné vnitřní uspořádání přepážek (oproti tomu co dělá Hadrávek), vzadu jsou origo 3 přepážky, vepředu je jeden malý kroužek. Pokud natryskuješ originální karbec na hodnoty uváděné k US Califovi, velmi pravděpodobně ti to nepojede jak má. Jednak to chce vychytat jehlu - různé jehly mají mírně odlišné stoupání a délku, pak tam své udělá palivo - to co koupíš teď vs. palivo v 70 letech v US. Takže na 105-110 trysku na N95 to pojede líp. Pak bylo pod válci papírové těsnění a pod hlavou klingerit, tzn. hodně se to "zmáčklo" a mělo to mírně vyšší kompresi, než když tam dáš novodobé těsnění. S vyšším těsněním to ale běží hezky hladce (moje zkušenost). Originální písty byly také trochu odlišné, měly vybrání v místech u setrvačníku a náběhy u kanálů hezky hladké. Tak hodně štěstí při ladění
Jen tak na okraj: Začínal jsem na 750-tce Zundapp, potom Jawa 350 typ 360 00, tu jsem bohužel pohřbil a sebe málem také. Další byla tehdy novinka Jawa 250 592 00 s kalifáckou nádrží a blikači. Tu jsem naneštěstí po dvou letech také pohřbil, a tak jsem na její papíry přestavěl další 360 00, tehdy to šlo. Když jsem ji ztratil v 76-tém při poslední bouračce, koupil jsem novou ČZ 250 typ 471 a ta už přežila má telecí léta. Pak už jsem jezdil čtyřtakty od Hondy a bez malérů. Vlastně jsem se věčně vrtal v hromadách součástek. Myslím, že ti dobře rozumím, jen mě mrazí z mých vzpomínek na má letecká dobrodružství bez křídel.
Ale ne, jen tím zaujetím, býval jsem to samé.
A čím? Jako mam to jako debilniček. Všechny informace si tam dávám. ...
Děsíš mě, ale fandím ti.
Bude hůř, a pokud chci kalifa mít tak to musím dělat systematicky teď. Padalik od nového roku zdražuje. Takže třeba se za pár let budu smát jak uvidím ceny replik a nesehnatelnych dílů. Co se týká plechových dílů chybí mi 19" zadní blatník který budu řešit s Jawačem v lednu. Teď je obsah informací chaoticky. Mám to jako úložiště cen a informací.
Já tomu hovno rozjumím, ale podle těch hromad šrotu to asi myslíš vážně. Takže přání všeho dobrého, hlavně tvých nervů a peněženky.
Je to kouzelník!
Jako lépe to celé zpracují jak budu mít motorku na kolech s motorem 362. Teď se podařilo sehnat víc dílů. Takže to dam vše na rám a popíšu rozdíly a náklady.
Machr
Good luck