PROFIL MOTORKY

Jawa 350/362 Californian (1974)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Danisek
Vloženo 17.10.2021
Aktualizováno 24.3.2024
Zobrazeno 2 718x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 12 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Danisek
Danisek napsal 20.05.24 v 07:38

moc dekuji za super komentář. ja mam motor v krabici rozloženy a právě cekam na správný čas kdy bych chtěl se tomu věnovat. Mam prevodovku z 632 13z předloha a počítám se slazenim kanalu. Vyfuky jsem si nechal vyrobit s 3 překážkami. Originál panelka ma 4. Takže vsechny poznámky zkusim zpracovat a složit to co nejlépe. Tahle stranka je deník a i pro ostatní zde můžou najít inspiraci. Calif je srdcovka a chci to udelat co nejlepe. Dotahl jsem přestavbu z 559 na zapsany motor 362 s vykonem 18.8kw a 18 kola a rychlost 145khm. Takze motorka ma ted platnou stk na 4 roky. nic neni hned

Genx
Genx napsal 13.05.24 v 11:33

K těm US úpravám. Ono se všude píše filtr, zkrácená píšťala, trysky, filtr a hlavy. Ale ono tam toho bylo víc, leč jsou to drobnosti. Výfuky mají nejen zkrácenou píšťalu, ale mají také jiné vnitřní uspořádání přepážek (oproti tomu co dělá Hadrávek), vzadu jsou origo 3 přepážky, vepředu je jeden malý kroužek. Pokud natryskuješ originální karbec na hodnoty uváděné k US Califovi, velmi pravděpodobně ti to nepojede jak má. Jednak to chce vychytat jehlu - různé jehly mají mírně odlišné stoupání a délku, pak tam své udělá palivo - to co koupíš teď vs. palivo v 70 letech v US. Takže na 105-110 trysku na N95 to pojede líp. Pak bylo pod válci papírové těsnění a pod hlavou klingerit, tzn. hodně se to "zmáčklo" a mělo to mírně vyšší kompresi, než když tam dáš novodobé těsnění. S vyšším těsněním to ale běží hezky hladce (moje zkušenost). Originální písty byly také trochu odlišné, měly vybrání v místech u setrvačníku a náběhy u kanálů hezky hladké. Tak hodně štěstí při ladění

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 07.11.23 v 11:16

Jen tak na okraj: Začínal jsem na 750-tce Zundapp, potom Jawa 350 typ 360 00, tu jsem bohužel pohřbil a sebe málem také. Další byla tehdy novinka Jawa 250 592 00 s kalifáckou nádrží a blikači. Tu jsem naneštěstí po dvou letech také pohřbil, a tak jsem na její papíry přestavěl další 360 00, tehdy to šlo. Když jsem ji ztratil v 76-tém při poslední bouračce, koupil jsem novou ČZ 250 typ 471 a ta už přežila má telecí léta. Pak už jsem jezdil čtyřtakty od Hondy a bez malérů. Vlastně jsem se věčně vrtal v hromadách součástek. Myslím, že ti dobře rozumím, jen mě mrazí z mých vzpomínek na má letecká dobrodružství bez křídel.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 06.11.23 v 23:45

Ale ne, jen tím zaujetím, býval jsem to samé.

Danisek
Danisek napsal 06.11.23 v 21:36

A čím? Jako mam to jako debilniček. Všechny informace si tam dávám. ...

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 06.11.23 v 20:45 10b.

Děsíš mě, ale fandím ti.

Danisek
Danisek napsal 24.11.21 v 02:16

Bude hůř, a pokud chci kalifa mít tak to musím dělat systematicky teď. Padalik od nového roku zdražuje. Takže třeba se za pár let budu smát jak uvidím ceny replik a nesehnatelnych dílů. Co se týká plechových dílů chybí mi 19" zadní blatník který budu řešit s Jawačem v lednu. Teď je obsah informací chaoticky. Mám to jako úložiště cen a informací.

Targus
Targus napsal 24.11.21 v 00:37 10b.

Já tomu hovno rozjumím, ale podle těch hromad šrotu to asi myslíš vážně. Takže přání všeho dobrého, hlavně tvých nervů a peněženky.

jawatar
jawatar napsal 23.11.21 v 17:56

Je to kouzelník!

Danisek
Danisek napsal 12.11.21 v 12:16

Jako lépe to celé zpracují jak budu mít motorku na kolech s motorem 362. Teď se podařilo sehnat víc dílů. Takže to dam vše na rám a popíšu rozdíly a náklady.

Smrkes
Smrkes napsal 12.11.21 v 12:04 10b.

Machr

gremmi
gremmi napsal 18.10.21 v 08:30 10b.

Good luck



TOPlist