Vlastník | Nanospeed1 | |
---|---|---|
Vloženo | 16.7.2021 | |
Aktualizováno | 20.3.2023 | |
Zobrazeno | 5 096x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | Nanospeed1 | |
---|---|---|
Vloženo | 16.7.2021 | |
Aktualizováno | 20.3.2023 | |
Zobrazeno | 5 096x |
XLV > Jak jsem psal v recenzi, taky jsem po testovackach - ke svemu prekvapeni - dosel k tomu, ze cca 160k v cestovnim enduru neni potreba... a ne, neni to "povzdech zavistivce", mel jsem na to ty prachy... Ale souhlas, toto kazdy vidi trochu jinak a je to OK. p.s. soucasne XR bych si nekoupil hlavne kvuli pro me prisernemu sedlu a cele hrozne ergonomii... tj. bud mam na nej uplne blbou postavu nebo nechapu, jak se nekomu na tom muze dobre jezdit...
K těm koulím a doporučení projet si XR... projel jsem si KTM1290, vím, jak jede 160 koní v cestovním enduru, ale ten výkon nevidím jako nutnost. Každý to má pochopitelně jinak, je to jen můj subjektivní pohled.
XLV > Z GS na Versyse? Proc ne, zkousel jsem oboji, ta kultivovanost motoru Versyse ma taky svoje a je stejne tak pohodlnej IMHO... Ano, je to tak - GS je skutecne tak dobre postaveny a odladeny, ze plno veci dela za ridice "samo" a zbavi te tak nekterych navyku, uz jsem toto slysel vickrat. Jo a na to, jaka je Versys krava, tak fakt zataci dobre a podvozek je dobre udelanej, asi se shodneme... p.s. projed si BMW XR treba a pochopis to o tech koulich...
Mám na Versysu najeto zatím jen 1000 km a čeká mě garančka, ale zdá se to jako dobrá volba. Přecházím mimochodem z 1200GS LC z roku 2015, což je vzhledem k zaměření skvělá a taky dost blbuvzdorná motorka, která mě po roce a 12 000 km svým zpusobem zbavila některých užitečných návyků, které ted získávám zpět. Tu recenzi jsi napsal dobře, v mnohém souhlasím. A že by těch 120 k nemělo koule? Vše je relativní A stejne si užívám spíš zatáčky nez sprint na rovině.
@Tdicko: Diky, tobe taky
Super a dakujem za porovnanie. Vela bezpecnych kilometrov..
Super a dakujem za porovnanie. Vela bezpecnych kilometrov..
Super a dakujem za porovnanie. Vela bezpecnych kilometrov..
@Paulano:
Diky a tobe to taky preju
Hezky, mas paradniho Super Duka GT, jaks cetl, byl to jeden z mych top kandidatu, kdybych sel vic po vykonu a sportovnosti, gratuluju!
Parádní motorka, o které jsem taky uvažoval. Ať slouží a kolama vždy dolů!
@ VasonPN:
JJ, zahradku jsem videl, jsem rad, ze o tom vim, ale zatim nepotrebuju. Fakt to origo prislusenstvi je teda predrazeny jak prase... i u Kawy...
A updatni si profil, chtel bych se nekdy mkrnout na to tvy GSo..
@Nanospeed1
Jj ten horní kufr je komplet givi maxia s jinak tvarovanými ozdobnými plasty. A proto tam pasuje ta zahrádka! Viz. Moje foto na profilu ( wow ještě jsem ji nezměnil... ). Poradil to tady jeden kluk pro recenzi svého Versyse před lety.
@VasonPN:
Hezky strizlivy a vecny zhodnoceni, diky
To je fakt jen prebrandovany GIVI? Sem byl tak pysnej na origo kufry, sakra...!
Uplne chapu, kdybych po x letech koukal po novy motorce a novej Versys byl v zakladu de facto furt stejnej (jako uz roky az dekady motorky Suzuki ... ), taky bych presne tak koukal po zmene...
A jak koukam na ty tvy najezdy a cesty, pro tebe GSo urcite neni predrazeny, ty si to snadno obhajis a vyuzijes...
Jinak tesi me samozrejme, zes Versyse tak poradne otestoval, byl s nim spokojenej a ze spolehlive slouzil
Ahoj. Tak můj pohled na změnu Versyse za GS. Versyse jsem si moc užil a nedám na něj dopustit. Robusní, dostatečně výkonná, pohodlná. Perfektní velký kufry. Na ten zadní přebrandovaný Givi se dá dát Givi zahrádka a pak tam vezeš ve vaku přítelkyni neskladný boty a tak :).
A ty (ne)ozdíly:
- ergonomie v podstatě stejná. Je to velký a pohodlný.
- motor. V obou případech dostatečný. Versyse držíš o 1 až 2 tisíce výše a pak se to chová podobně. Jo GS zatáhne o chloupek víc.
- brzdění. Tady poznáš přední nápravu GS. Brzdí a nepotápí se.
- aktivní podvozek. To je je fakt super. Žehlení tankodromu je paráda. Jestli to stejně umí tak vybaveny Versys nevím.
Triumpha jsem měl na den půjčeného u ničím mě proti GS nezaujal a jak píšeš, obavy z kvality a servisu tu jsou.
GS jsem oproti mílovanýmiu Versysu zvolil kvůli pocitu změny. Nový Versys mi přišel moc stejný, jako ten co sem měl.
Měřím 173 cm a směju se těm rozumům, která motorka je vhodná od 180 cm a tak. Jsem trochu na špičkách a co. Snížení sedla neřeším. Jednou jsem z nepozornosti spadl při zastavení na šikmý silnici. A asi mě to čeká znova. A to je celý.
Kolama dolů!
@Irsaioliver:
Proc ne Africa Twin nebo Tiger Triumph? Rad ti reknu...
Tak co se Afriky tyce, nepochybuji o jejich kvalitach, ale vnimam ji uz hlavne jako enduro. Ja jezdim 100% asfalt, platil bych mj. za kvality, ktery nikdy nevyuziju. Driv jsem jezdil supersport, obcas se rad jeste lehce "sportovne" protahnu, to Versys se svyma 17" kolama a celym konceptem umoznuje lip, nez Afrika. A ten jeji 75kW paralelni dvouval se taky idealne hodi spis na enduro a vylozene (single) cestovni jezdeni... + pro dva s kuframa a vsim je uz ten vykon z meho pohledu na hranici.
Co se tyce Triumphu, jakkoliv je mne ta znacka sympaticka a dela krasny motorky, mam u nich velky vykricnik co se tyce kvality vyroby a spolehlivosti. Prvni generace Explorera mela vazne problemy s motory, kardanem a pak jeste nejake dalsi neprijemne mechanicke drobnustky, u Street Tripla se rozpadaji motory https://www.motorra...-50000-km-dauertest/
Jinak asi kdyz to neresis a mas dobrej, bezproblemovej kus, paradni stroj ten Tiger Explorer, parametrove a vybavou proti nemu nic nemam, ale nikdy jsem na nem nejel.
@VasonPN: V klidu
Super recenze, a proč do takového výběru jsi nezahrnul do nebe vynášenou Afru nebo Tiger od Triumphu ?
Napíšu večer. Dnes přejíždím z Izola do Zadaru...
Moc pěkná recenze
A skoro moje volba
Pridavam sa k prosbe o porovnanie Versys vs BMW GS
@VasonPN:
Diky, tak potesi, kdyz byvaly majitel potvrdi osobni dojmy
Chtel bych se zeptat, co hlavne ti dalo GS proti Versysovi ?
Hezká recenze!
Pekně napsaný! Měl jsem Versyse předchozí generace (taky se mi líbil víc) 6 let a 70tkm. A byl perfektní. Superbike jsem nikdy neměl tak mně výkon stačil až až. Dojmy a hlavně účel mašiny potvrzuji. Nezklame. I sportovnost a silniční gumy tam jsou. Teď jsem přešel na 1250 gs a nelituji taky. Stál o dost víc a to víš. Užívej dálky!
@Tdicko:
Diky za zajimavou reakci
Vim, o cem mluvis, do budoucna samozrejme nevylucuji nic, do jedne stopy jsem se vratil nedavno po delsi pauze, zatim ale fakt po top vykonu nejdu a nelaka me to covece. Ze je GSo po vsech strankach lepsi motorka nepochybuju a gratuluju
Super recenzia, fajn moto. Ale ako citam, myslim, ze s nou dlho nevydrzis. Ten vykon ti bude chybat, kto raz skusi…. Ja som zacinal s Kawasaki Gtr 1400 rv 2015. Chcem som Versysa…ale mali predvadzacku a skusil som. Musel som ju predat, bola strasne tazka a tak som hladal kompromis… kupil som Yamaha 1200ST… a zacal som hladat vykon. Nakoniec som kupil BMW 1200 GS a ked prisla 1250_ka, predal som oblicku, ladvinu a este neviem co a kupil ju.. konecne mam opat motorku. Je silna, pohodlna, nie tak tazka a odveze ma aj na kraj sveta( co asi aj Versys)… uzivaj, drzim prsty. A nechod si vyskusat novu GS.?
Diky vsem
Pěkná recenze. Přeji hodně pohodových km
Pěkná
Pěkná
Jo, tohle je hodně dobrá mašina
Úžasná 10B