Když jsem se rozhodoval VFR byla jasná volba!
VFR je ztělesněním ďábla s andělskou duší.
Motorka koupena od FIRMA:2B Moto (Trutnov) - Prodejce bez problémů, ochota a jednání super.
První dojmy - Veverka sedla hned na první svezení.
Motorku bych doporučil pro - každého, který vyznává cesto-sportovní styl jízdy.
Doplňky na motorce - Tvarové kotouče,padáky,podpěry brašen,ve větracích otvorech-tuning mřížky, ledkové zadní světlo a blinkry v kouřovém provedení, provedena renovace sedla, nové cnc páčky, zásuvka-12V,blatníček nad zad kolem, voltmetr a laděný RP výfuk viz foto v galérce tuningové okénko http://www.motorkar...ail&gallery=4877 nebo další info na Facebook -Petr Víša
Recenze
Když se psal rok 1995 a já poprvé spatřil Hondu VFR 400(to ještě na obrázku)
, bylo hned jasné,že motoru 4V určitě propadnu. První setkání s vysněným strojem bylo trošku zklamáním a to skrze jeho velikost. Vypadal jsem na ní jako vosa na bonbóně. Toho času jsem sedlal Jawu 35O
a byl odkojen jakožto každý český motorkář nejdřív Jawou Pionýr 20. Tak nebylo divu chtít přesednout na něco o trochu silnějšího. Byl jsem taky zrazován, že si ani tou kubatůrou moc nepomůžu a tak jsem si na 4 roky odskočil na CBR 6OOF.
Po získání drahocenných zkušeností se silnějším strojem, jsem opět ucítil, jak moc prahnu po VFR. Touto dobou se už nabízela velice slušně vypadající VFR 750 rv.97 a zároveń už 2 roky brázdila české cesty nová VFR 8OO FI,která u mě nakonec zvítězila. Rozhodující pro mě byla konstrukce motoru,jako např.poháněné vačkové hřídele ozubenýmy koly, hrníčkové zvedáky a hlavně se o slovo hlásila vstřikovací jednotka. Ale i přesto si motorka zachovala klasické budíky,které mají pro mě své kouzlo. Prostě generace této motorky je pro mě tím nejlepším zlatým středem mezi VFR 750 a VFR 800 VTEC(Víťou).
Na své VFR jezdím od roku 2005 a musím říct, že je na ni opravdu spoleh. Co se týče oprav tak ji svěřuji raději do rukou odborníků a sám na ni kromě estetických záležitostí nedělám nic. Od koupi, kdy jsem ji nechal zkontrolovat, se kromě nešťastného regulátoru dobíjení neměnil žádný náhradní díl.Jinak jenom dolévám benzín a měním takové ty spotřební věci, jako pneušky, olej atd. Nemusím se bát vyjet někam dál. Je radost s ní zajet na okruh.Ale její srdce velí cestovat, cestovat a cestovat!!!
Dne 4.8 .2012 se mě po těch letech podařilo s přítelkyni vzít a kdo nesměl chybět na naší svatbě no přece naše !!!VFR!!!
Krásná červená VFR!
krásný fotky,aj žena :) , tak ať vám to klape jak v životě tak i na cestách !!
Úplně se vidím, taktéž jsem měl vlastní svatbu na své VFR. Ať vám to šlape jak v sedle tak i v manželství
Motorka v krásné barvě a 10 bodíků za nádhernej doplněk na sedlo spolujezdce