PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bikerp
Vloženo 6.5.2024
Aktualizováno 25.8.2024
Zobrazeno 1 632x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motocykl pro pohodlné cestování

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Flash team (Mladá Boleslav I)

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo: Zkoušel jsem modelový ročník 2023 s 21" předním kolem. Motorka mi seděla. Jen mi přišel ten motor nudný.
BMW R 1300 GS: Neměl jsem možnost vyzkoušet tento nový model
Triumph Tiger 900 GT: Zkoušel jsem modelový ročník 2022. Motorka to není špatná, ale chyběl mi tam ten fun factor
BMW S 1000 XR: Neměl jsem možnost vyzkoušet tento model. 4-válce mi obecně moc nesedí
Suzuki GSX-S1000GX: Neměl jsem možnost vyzkoušet tento nový model. 4-válce mi obecně moc nesedí

První dojmy - Motorku jsem si před koupí vyzkošel v rámci testovací jízdy takže jsem věděl do čeho jdu. Ačkoliv má motor 160 koní tak pocitově se mi zdá dokonce slabší něž moje předchozí Yamaha Tracer 9. Samozřejmě v době záběhu jsem nemohl využít plný potenciál. Jízdní pozice je velmi pohodlná a semi-aktvní podvozek si poradí se všemi typy silnic.

Doplňky na motorce - Tech Pack
Vyhřívané rukojeti
Ergo vyhřívané sedlo spolujezdce
Ergo zvýšené sedlo řidiče
Boční plastové kufry
Plastový top box
Kryt světlometu
Deflektor
Kovový kryt motoru
Platové krytky rámu

Recenze

KTM jsem si vybral jako náhradu na předchozí motocykl Yamaha Tracer 9.
Hledal jsem něco pohodlnějšího se semi-aktivním podvozkem ale zároveň i zábavného.
Na delší cestování to bude chtít pohodlnější sedlo.
Ochrana proti větru není špatná, ale zdá se mi horší oproti Traceru - víc na mě fouká.

Zkušenosti po 9500 km:
Hlavní kritika jde v podstatě jen na vrub ochraně proti větru. Nejsem si jistý jestli je na vině větrný štítek. Zjistil jsem totiž, že při jízdě v nepromokách se mi nafukuje horní díl. A to dost výrazně. To se mi na předchozích motorkách nestávalo. Mám podezření, že z prostoru kolem předních vidlic dostává k jezdci proud vzduchu, který způsobuje tento jev a turbulence do helmy.
S ergo sedlem je jízda pohodlná i na jízdu v řádech stovek kilometrů. Oceňuji, že i po jízdě v dešti je motorka málo zašpiněná.
Škoda, že když má motorka tak velký displej tak nepodporuje Android Auto nebo Apple Car Play.
Oceňuji snadné nastavení sklonu světlometu. Z toho by si měli vzít příklad ostatní výrobci.
Adaptivní tempomat je skvělý pomocník při jízdě po dálnici. Nicméně občas ho vyvedou z míry auta v odbočovacím pruhu a začne podle nich zpomalovat. Neděje se to úplně vždycky, ale celkem často. Nedávno jsem měl tempomat zapnutý ve městě na rovné silnici. Dojel jsem cyklisty kteří jeli ve svém cyklo pruhu a když jsem byl kousek za nimi tak motorka začala dost intezivně brzdit. Holt není to dokonalé. Ale na dálnici super.
Co by mohli v KTM vymyslet lépe je zamykání kufrů. Je celkem jasný, že kdo si tuhle motorku koupí tak bude chtít i kufry. V případě originálních plastových bočních kufrů a top boxu je nutné mít dva samostatné klíče. Jeden bočním kufrům a jeden k top boxu. Proč nemůže mít ten originální klíč výklopný mechanický klíč se kterým bych mohl odemknout všechny kufry?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 15.07.24 v 15:15 10b.

Dave20
Dave20 napsal 08.05.24 v 17:43 10b.

Super bajk. At slouzi. Vidle Ti poresili v zaruce ne?
Ochranu proti vetru vylepsi deflektor, ale je to velmi individualni. Kolama dolu

Více komentářů



TOPlist