Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Redakční testy
Články
Cestopisy
Technické údaje Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
2018 2019
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 998 cm3
Výkon 70 kW
Výkon při otáčkách 7500 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 99 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6000 ot/min
Uspořádání válců Řadový
Startér Elektrický
Počet válců 2
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání 92 mm
Zdvih 75.1 mm
Kompresní poměr -
Rozvod - OHC
Ventilů na válec 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Dvojitý kolébkový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 252 mm
Zdvih zadního odpr. 240 mm
Úhel hlavy řízení -
Závlek předního kola -
Rozvor 1580 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 310 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 90/90-R21
Rozměr zadní pneu 150/70-R18
Výška sedla 920 mm 900 mm
Výška sedla max - 920 mm
Suchá hmotnost -
Pohotovostní hmotnost 243 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 24.2 l
Světlá výška -
Rezerva -
Spotřeba 4.7 l/100 km 4.6 l/100 km
Zrychlení -
Maximální rychlost -
První cena 369900 Kč 374900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka Verze DCT
váha: 253 kg
cena: 394900 Kč
Verze DCT
váha: 253 kg
cena: 399900 Kč
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Videa Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Témata ve fóru o Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Nebezpečná místa Rumunsko 12 28.9.2020 19:52
Japonské Ložiská zadného kolesa CRF1000 - 2019 9 17.9.2020 14:46
Japonské Strielanie do sania Africa Twin 2016-2019 87 17.8.2020 22:01
Technika Měření množství paliva, vynechávání motoru 10 2.8.2020 18:30
Pokec Jízda po prázdné pneu 10 14.7.2020 21:33
Silniční cestovní McCruise - elektronický tempomat pro CRF1000 26 27.6.2020 08:06
Japonské Nový motor do rady NC 30 19.6.2020 15:07
Enduro & funbike honda crf 1000 střílí do vyfuku a do saní 22 10.6.2020 23:55
Japonské Nová Africa Twin 1100 216 30.5.2020 19:28
Opravy a údržba Jutubový test 25 ADV pneumatik: 2020 Adventure Tire Shootout by ChapMotocom 8 28.5.2020 09:11
Tipy Africa Twin Adventure sport - výška sedla 28 29.12.2019 20:07
Enduro & funbike Sedlo Africa Twin Adventure Sports 6 28.10.2019 19:17
Enduro & funbike Snížení motocyklu - jiné sedlo / tlumiče 14 26.10.2019 14:36
Enduro & funbike Jedete na ATAV 0 9.9.2019 19:01
České Hlavní stojan na AT 6 28.8.2019 10:16
Enduro & funbike Africa twin adventure sport 145 20.8.2019 23:16
Silniční cestovní Cestovní enduro poraďte 21 8.8.2019 00:22
Enduro & funbike Půjčovna motorek 4 29.7.2019 13:04
Enduro & funbike potrebujem radu 18 28.5.2019 19:15
Silniční cestovní DCT ano nebo ne Africa Twin Adventure sports 66 4.5.2019 21:44
Skupiny
TOP registrace Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Databáze 44 majitelů Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Průměrné hodnocení od 15 uživatelů
Motor
Spojka
7.8/10
Průběh výkonu
7.6/10
Vibrace
7.4/10
Převodovka
8.3/10
Mechanická hlučnost
7.8/10
Zvuk
8.5/10
Spolehlivost
9.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.0/10
Těsnost tlumičů
9.0/10
Tuhost rámu
8.3/10
Jízda
Sport
7.5/10
Město
7.7/10
Cestování
8.6/10
Terén
9.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.4/10
Ceny servisu
6.3/10
Servisní síť
8.1/10
Dostupnost dílů
8.7/10
Nabídka doplňků
7.2/10
Servisní intervaly
8.5/10
Terén
Brodivost
8.0/10
Výška
8.6/10
Ochrana motoru
7.3/10
Skoky
7.8/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.7/10
Možnosti uchycení zavazadel
8.5/10
Ochrana jezdce cestování
8.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.02
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.19 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 11 uživatelů.
Kupující kteří dali CRF1000L Africa Twin Adventure Sports přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo Lepsi nabidka. Jinak svezeni taky paradni, i kdyz s showa eera.
KTM 1090 Adventure R V okolí jsem nesehnal žádnou s jasnou historií .
Honda VFR 1200X Crosstourer africa je hezčí
BMW R 1250 GS Adventure potkávám jich spousty a ten zobák není moje gusto,obava z ceny ND a servisu
Yamaha XT1200Z Super Tenere africa je hezčí i když XT svítí obě oči najednou
BMW R 1200 GS Adventure Šířka Afriky, spolehlivost Hondy, výbava v základu, cena
BMW R 1200 GS Adventure Cenový rozdíl ve prospěch Hondy.
BMW F 800 GS Adventure Zájem byl moc velký a žádná nezbyla.
Honda CRF1000L Africa Twin Chtěl jsem koupit jeden z prvních modelů bez ABS. Zájem byl moc velký a už žádná nezbyla.
BMW R 1200 GS Adventure Cena !!!
Yamaha XT1200Z Super Tenere Môj favorit, avšak konštrukčne staršia motorka
KTM 1090 Adventure Predajca podstatne ďalej, neľúbil sa mi vzhľad
BMW F 850 GS Adventure Motorově výborná, ale nesedla a ve finále i vyšší cena
Yamaha Tenere 700 Více enduro než cestovní. Pro delší jízdu ve dvou nevhodná
Yamaha Tracer 900 Famózní motor, ale nakonec zvítězil desing a větší universálnost
Triumph Tiger 800 XC Nebyla možnost testovací jízdy
Yamaha Tenere 700 málo koníkú Afra je Afra
KTM 790 Adventure R nesedla mě
BMW R 1200 GS 2013
BMW R 1200 GS Adventure Zdálo se mi, že má každý
Kupující místo CRF1000L Africa Twin Adventure Sports koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Ducati Multistrada 950 S DCT převodovka je super, ale bohužel zpracování mě moc neoslovilo a opět to byl spíš cesťák
Triumph Tiger 800 XR Cena už jsem nechtěl dvouválec
KTM 1290 Super Adventure
BMW F 750 GS Na me moc vysoka
BMW R 1200 GS pečlivě jsem testoval. Jede pěkně. Jezdím převážně silnici. A tam poněkud ztrácí.
Yamaha XT1200Z Super Tenere Finančně jinde, v době rozhodování co pořídit, ojeté moc nebyly. Má takový ten Dakar vzhled, který se mi moc líbí.
Ducati Multistrada 1200 Enduro Je krásná. Něco jsem na ní najezdil a k pohodlí by chybělo snad jen o fous větší plexi. Ale přišlo mi, že to nejede o nic lépe, než stávající Varadero a když už nový stroj, tak trochu revoluci...
BMW R 1200 GS Adventure Uzoučká oproti BMW !!!
BMW R 1200 GS Adventure
BMW F 850 GS Adventure už nedostupná u dealerů, ojetiny za nesmysl
KTM 1190 Adventure R nebyla žádná zajímavá k mání
Yamaha XT1200Z Super Tenere Cena a zatím jako starší moc nejsou.
BMW R 1250 GS Adventure Řetěz. Málo síly. Nic moc pohodlná sedačka. Barevné kombinace pro cirkus (kromě černého matu)
KTM 1090 Adventure R
Honda NC 750X Moc vysoká a těžká pro mou ženu
Benelli TRK 502 Drahá
Moto Guzzi V85 TT Moc vysoká, těžká, dokonalá, ale tak nějak bez "charakteru", navíc nedisponuje tempomatem a nechtěl jsem se už starat o řetěz, navíc už trochu mimo moje finanční možnosti.
BMW R 1250 GS Prostě mě sedl styl GSa
Yamaha Tracer 900 Dobře ovladatelná, po šotolině supr, ale celkově nudný motor, v 8000 je strop,
BMW R 1250 GS Adventure Ani nevím, Asi mi bylo blíž to BMW
Manuály pro Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2020 mechanikjirik montaz-padaku-2.pdf 1.0 MB montáž padáků 2
2018 Fratr wiring_diagram_eu-a3.pdf 27 MB Elektro-schéma pro Africa Twin Adventure Sports 2018-2019 CRF 1000 A/A2 UK/EU optimalizováno pro tisk na A3
2018 Fratr wiring_diagram_eu.pdf 30 MB Elektro-schéma pro Africa Twin Adventure Sports 2018-2019 CRF 1000 A/A2 UK/EU
Bazar pro Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports (rss)
Vyzkoušené pneumatiky na Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Název pneumatiky Průměr Použito na Známka Popis Hodnoceno
Vložit vlastní hodnocení
Dunlop Trailmax Mission 18" Zadek 1 spokojenost 07.09.2020 v 11:33
Shinko E 705 21" Předek 1 90-90/21 je rozměr (nešlo nastavit v tabulce) vybral jsem j... 03.09.2020 v 14:24
Shinko E 705 17" Zadek 2 vybral jsem jí kvůli ceně a hlubokému vzorku a počet km, kte... 02.09.2020 v 20:34

TOPlist