PROFIL MOTORKY

Husqvarna 701 Enduro (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ZdendaZB
Vloženo 8.10.2021
Aktualizováno Dnes v 15:13
Zobrazeno 3 264x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj fechtl není "ostré" enduro, nejezdím ve stupačkách relý vidle dakar, nemám beduína na větrným štítku, protože ani ten nemám a jezdím pomalu, spojkuju a tlačím, protože mám malého fechtla.
Daň za cestovní úpravu bylo zvýšení hmotnosti a namontování p

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Drnčí, klepe se, fouká na něm, je vysokej a mám pořád strach, že z něj spadnu, když zastavím.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty nejmocnější a nejdrsnější adventčůrystky a adventčůrysty.

Doplňky na motorce - Po asi třetím předělání torpéda, výrobě druhého nosiče, montáže nádrží a pár detailů jsem dosáhl maximální spokojenosti. Nyní je stroj v tomto stavu a ztěžknul o 15 kilo.

+7,0 nádrže 18lt
+4,0 nosič na brašny 2x45l
+1,7 sedlo super pohodlí, 3,5km za 5 dní lehce
+1,5 naviják +40m lana

nyní má stroj akční rádius 450km po cestách/necestách tajgy, tundry při průměrné spotřebě 8lt/100km a uvezu jídlo na 5 dní

- instalace božské Čupakabry nad světla
- odstranění původního torpéda, dvě nová homo led světla 4000lm, 33W každé místo původní h4 bludičky
- přední hliníkový kryt na řidítkách místo původního, slouží jako držák pro světla, budíky, jako držák tabletu, pumpičky, spojkových lamel a drobných lehkých náhradních dílů
- držák vysílačky na pravém zrcátku
- výměna aku za Lion 6Ah
- je parodie, že tenhle "terénní" cestovní stroj neuchladí motor při pomalý jízdě na jedničku, druhej větrák na chladiči, včetně záložního termostatu a perma-vypínače
- sedadlo na delší cestu nepoužitelný, vložení gelové 2cm vložky téměř po celé délce
- nový a lepší vzduchový klakson vedle předních světel, lekají se i řidiči kamiónů
- vyhřívaný rukojeti a magport pro ponožky
- nový titanový vývod z nádrže místo plastového, který prasknul (nic jiného než titan nebyl po ruce)
- filtr paliva s integrovaným regulátorem tlaku dostupný přímo z boku motoru, pro lepší přístup a výměnu, původní regulátor odstraněn
- v nádrži zůstala jen pumpa, lehce a rychle vyměnitelná
- přední nádrže 18lt
- na airboxu doplněn malý držák (50gramů) na - tlakoměr oleje a benzínu, teploměr vzduchu, vypínač světel a ventilátoru
- nosič brašen, pěkně nízko a vepředu tak, aby nevadil při jízdě mimo silnici, sundání a nandání brašen je otázka 15 sekund
- titanový naviják na nosič, tahá dopředu i dozadu s 20m dyneema lanem 4mm (mez pevnosti 2t)

Recenze

Malá hmotnost, 156 kg v továrním provedení.
Dá se cestovat i ve dvou po onroudu.
Uveze bez problémů dvě pětačtyřiceti litrový brašny., což stačí kamkoliv na jakoukoliv dobu.
Pěknej výkon 75 koní, takže jede po silnic a dokonce i předjíždí.

Je to opravdu univerzál - dálnice 800km denně, pak mizerný cesty až po ofroud a goutroud.

ZÁVADY a ÚDRŽBA:
Jaro 2021
0km vyřízení techničáku a spz
0,5tkm nová světla, zadní nosič a úpravy stroje
0,5tkm předělání přístrojové desky, držák tabletu v.1
1,5tkm výměna oleje a filtrů
1,5tkm komickej objem nádrže pod sedadlem činí 13 litrů, takže instalace další 5 litrový na přední vidle

- Albánie ve dvou
2km 3x se zasekl hladinoměr benzínu v nádrži, pak zase začal chodit
3.5tkm motorka nechce nastartovat, po třetím pokusu naskočila
5tkm nejde ventilátor chlazení, podělal se počítač, pomohlo odpojit baterku
5tkm první umytí stroje

- Černá hora
8tkm ustříhl se levý šroub nádržosedla, provrtáno skrz rám a kontramatice
8tkm výměna oleje

- Albányje s adventčůrystama
8.5tkm píchnul jsem zadní kolo o střepinu granátu z války
10tkm vytekla přední vidle, musím měnit a dát neoprén
11tkm vytekla druhá vidle
12tkm druhé letošní umytí stroje a zaparkování v garáži
Zima 2022

Jaro 2022
12 tkm přesun přístrojovky na přední světlo
12 tkm výměna řetězové sady před cestou, pro jistotu
12 tkm výměna oleje a filtrů
12 tkm Výměna gufer a stíračů v předních vidlích, montáž neoprénů
12 tkm po prvni projížďce do lesa teče zadni tlumič - výměna těsnění tlumiče
12 tkm ulomil se plastový vývod z nádrže, vysoustružení nového z titanu, grey 7
12 tkm tkm nová vývojová přístrojovka na řidítkách v.2

- Kolský a Chibiny 2022
19 tkm praská držák předního světla, poněvadž jsem na ver. MKI pro dvě světla přidal další dvě světla
20.5 tkm dolévání oleje 400ml po 7.5 tkm (spodní hrana kukátka)
22 tkm letošní druhé umytí stroje
22 tkm výměna oleje a filtrů
22 tkm výroba nového držáku světel

- Jelení hora: písky
22,5 tkm 436 mth přestaly fungovat blinkry, nejde tachometr a kontrolky na něm, také abs, trakce ale motorka normálně jede
vypnutí zapalování nepomáhá, vypnutí na 2 hodiny problém vyřešilo
22.5 tkm letošní třetí umytí stroje
22.5 tkm výroba finální přístrojové desky nad světla pro lepší viditelnost a držák tabletu na řidítkách v.3

- kousek Řecka a Albánie
24 tkm nové zadní brzdové destičky
24.5 tkm po půlhodinovém stlačování po kozí stezce, kdy byla motorka hodně nakloněná dopředu a také do boku nešlo nastartovat. Startér točil ale nic se nedělo. Zkoušel jsem 4x. Vypnutí a zapnutí zapalování a motor běží. Předpokládám, že zapracovalo náklonové čidlo a vyplo zapalování.
26 tkm letošní čtvrté umytí stroje

- Slovensko, trocha offu po rozbitých asfaltkách
26.5 motorka začíná chcípat na volnoběh, netočí víc jak 6 tisíc otáček a to je mimo silnice opravdu problém
26.6 tkm restart počítače, motorka chvíli jede normálně
26.7 tkm opět chcípla na volnoběh
26.8 tkm výměna svíček (mají se měnit po 20tkm)
26.8 tkm vyčištěné filtračního sítka přímo pod pumpou, bylo celé zabité bahýnkem
26.8tkm po roce přídavná nádrž 5l zrušena, brašna s foto a elektronikou přesunuta do vaku kvůli zvýšenému těžišti, 7kg z řidítek pryč a je to poznat
26.8tkm 2l benzínu jako rezerva v 1l lahvích od oleje na pravé straně motoru
- Polsko Jelení Hora, písky a horami podél Českých hranic
27.6tkm motor opět šlape jako rakouské hodinky, točí, nechcípe na volnoběh, snad pomohla výměna svíček a vyčištění sítka

- Severní Ural a Komi 2023
33.0tkm motorka nechce jet víc než 120, že by se potentovalo něco v elektronice, to snad ne, Ural je na dohled
33.1tkm ucpává se benzínový filtr, už to je jasné, proto to blbulo i dříve
35.5tkm dávám nový filtr, utrpení s výměnou, protože je na plastové trubce a ta nešla z filtru sundat, rozhodl jsem se, že až přijedu domů, tak to předělám
39.8tkm před odjezdem do Albányje jsem zjistil, že mám vodu v oleji, asi jsem s tím nějakou dobu jel přes Polsko během cesty domů

výměna gufera a gumičky hřídele pumpy nepomohla
podezření na prasklý válec, se naštěstí ukázalo liché, zkřivila se hlava, ale proč ? to nikdo neví, trochu to zaškodilo v hlavě, ale nic hrozného, pár drobností vyměněno
dále se zjistilo, že praskla ta plastová krabička do které se sbíhá odvětrání hlavy a karteru - dostal se bordel do válce a trochu po podřelo válec, ale jen lehce, nemá smysl řešit, výměna kroužků

namontování vysílačky na řidítka, odlehčení torpéda, odebrání dvou světel, odstranění sas, lambda sondy a montáž přídavné 18l nádrže dopředu, nový 4kg nosič, montáž navijáku

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZdendaZB
ZdendaZB napsal 31.10.22 v 12:07

Vážení, 28tkm. Báchorky o nespolehlivosti můžeme zapomenout. Ta doba je už evidentně pryč, tfu tfu tfu a 690/701 se zdají být v pohodě.

Má to sice svý mouchy, ale motorka zatím vždycky dojela a během cest jsem nemusel nic řešit, kromě detailů, které názývám generálkováním viz seznam.

ZdendaZB
ZdendaZB napsal 12.10.22 v 09:43

díky díky

Pedl
Pedl napsal 12.10.22 v 09:25 10b.

Ať dlouho slouží

ZdendaZB
ZdendaZB napsal 22.09.22 v 09:47

doplnil jsem výčet závat a servisních úkonů

ZdendaZB
ZdendaZB napsal 08.10.21 v 21:15

Bohužel to je pravda. Spolehlivost je fakt nic moc a fabrika s tím nic nehodlá dělat. To co chybně navrhli se ani neobtěžujou po x letech opravit.
Ale bohužel jinej takovej stroj není, takže jsem musel tak hluboce klesnout a pořídit sekačku na trávu.

Více komentářů



TOPlist