PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 9 / 900 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník burlad
Vloženo 16.7.2020
Aktualizováno 26.7.2020
Zobrazeno 2 177x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Univerzální, cestovně sportovní motocyk, poskytující komfort i zábavu.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Karel Voborník Motocentrum Vobospe

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XSR 900: Na fotkách se mi líbila, ale v reálu jsem ji vnímal jako malou motorku a oči opět přitahoval Tracer.
Honda CB 1000R: Znám jen z fotek. Asi to není motorka na cestování ve dvou.
Ducati Multistrada 950: Bez kufrů za vyšší cenu a hlavně dvouválec, ten jsem už nechtěl.
Triumph Tiger 800 XR: GT pro mne dostupnější, sportovnější, zábavnější, hezčí, s rychlořazením, vyšším výkonem, výfukem pod motorkou a kufry v ceně.

První dojmy - Z MT 07 sem byl zvyklí mít nohy dost skrčené a vysoko. Tady jsou spíš za jezdcem a při pozici na špičkách pro ně může být méně místa. Sedačku, která má nastavitelnou výšku, vnímám ve sklonu k nádrži, což může být dáno právě pozicí nohou. Toto jsou jediné negativní dojmy a jsem rád, že mě neodradily od nákupu.

Motorku bych doporučil pro - každého kdo chce cestovat, ale touží i po zábavě a svižném svezení. Nechápu poznámky, že není vhodná pro začátečníky. Podřazování a dávkování plynu je naprosto bezproblémové. Stejně pozitivní pocit mám při brzdění a průjezdech zatáčkou. Ani diskutované kmitání řídítek jsem nezaznamenal.

Doplňky na motorce - Padáky, tangvak, kryt chladiče, nosič a hlavní kufr s opěrkou

Recenze

Mám verzi GT, kde je neuvěřitelně zábavné řadit nahoru bez spojky. V počasí, které motorkářům nepřeje se hodí vyhřívané rukojeti - velice příjemná věc. Cením si integrovaných bočních kufrů, centrálního stojanu, 12V zásuvky, nebo možnosti seřídit světla a upravit tuhost pérování vzadu bez šroubováku. Bohužel na mě stále blikají protijedoucí auta, ale níž už to sklonit nejde. Tachometr je barevný, pěkný, přehledný s volbou bílého a černého pozadí, nebo jeho automatického přepínání podle intenzity osvětlení. Klasické kolečko voleb a nastavování vpravo u plynu (pootočit, zmáčknout nebo podržet - jednoduché). Tempomat jsem začal využívat, až když se mi udělal mozol na pravé ruce. Nastavení větrného štítku je snadné a ve třech úrovních, ale při mé výšce jdou turbulence vždy do helmy. Na motorce se cítím neuvěřitelně bezpečně. Hned od začátku jsou gumy téměř bez poser proužků a to jezdím převážně ve dvou, a na Dunlopech 222. Po několikátém škrtnutí botou, jsem si začal hlídat nohy na stupačkách a čekal, až se v náklonu ozvou hlásiče na stupačkách, ale ozval se hlavní stojan. Tak z toho jsem trochu rozhozenej.. Zvuk motoru je po nastartování a při jízdě v ECO režimu jako z vysavače, ale pak zhrubne a zmohutní a člověk se na této změně stává doslova závislí. Zrychlení je plynulé, bez výkonnostních špiček a vysoké rychlosti jsou otázkou pár vteřin. Rychlost 200km/h si tak (bohužel) uvědomíte, až při pohledu na tachometr. Vyzkoušel jsem i jízdní režim B, kde je nutnost více točit plynem, což mě unavuje. STD režim je vyvážený a použitelný pro každého. Áčko bych srovnal s myší u PC, když ji nastavíte na maximální rychlost. Stačí malé otočení plynem a jedete, jen na meziplynu na to musím myslet, aby ho nebylo moc. Jednotlivé režimy jdou s ubraným plynem přepnout i za jízdy. Vypnout trakci, ani funkčnost ABS jsem nezkoušel. Kontrola trakce 2, zasáhla při zrychlení na suchu a není to nic pěkného, jemného, ale záběr - výpadek - záběr - výpadek - záběr a já nechápal proč? To by se mi jako zvedla na zadek i když jsem nevzal za plyn prudce a na spojku jsem nesahal? Jinak dost lidí motorku okukuje - děti, ženský i chlapi co jdou kolem se běžně zastaví, nebo aspoň otočí. Je to příjemný pocit vědět, že jízdou zážitek nekončí. Jediné co mi vadí na stojícím motocyklu je vysoký nepřerušovaný tón, při zapnutém klíčku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vena-x
vena-x napsal 19.10.20 v 18:34 10b.

Pěkná! Být o 10cm vyšší jako ty taky bych do ní asi šel!

cunado
cunado napsal 17.09.20 v 20:04 10b.

Super popis, díky za zkušenosti, taky uvažuju o Traceru 900 GT

burlad
burlad napsal 20.07.20 v 09:32

dekel děkuji. Vždy když vidím motorkáře co je v náklonu a ještě zdraví, říkám si: tak ten si to opravdu užívá! Jde z něho taková pohoda. A já? Před každou zatáčkou řeším tolik věcí v hlavě, abych neudělal chybu a nakonec si opravdu užiju tak 1 na 100km

dekel
dekel napsal 20.07.20 v 08:21 10b.

veľa šťastných km

burlad
burlad napsal 20.07.20 v 02:19

PEPEE01 Tracer 900 byla jasná volba. Chtěl jsem z malého naháče přejít na něco většího a trochu cestovnějšího, abych si dopřál pohodlí při své výšce a nepral se s váhou v nulových rychlostech pokaždé, když naložím partnerku. Text průběžně doplňuji, na fotky také dojde. Děkuji za tvá slova i body.

Více komentářů



TOPlist