
Kawasaki Z900RS vs. Yamaha XSR900: Velkou, nebo vzteklou?
09.01.2023
31.05.2023
30.08.2022
02.11.2021
06.01.2021
03.11.2019
08.08.2019
28.09.2018
20.06.2018
18.05.2018
22.04.2018
23.09.2017
06.05.2017
30.12.2016
07.11.2016
16.11.2015
04.11.2015
2016 | 2017 | 2018 | 2022 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 847 cm3 | 889 cm3 | ||
Výkon | 84.6 kW | 83.9 kW | 87.5 kW | |
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | |||
Točivý moment | 87.5 Nm | 93 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min | 7000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 3 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 78 mm | |||
Zdvih | 59.1 mm | 62.1 mm | ||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Mostový | - | Dvojitý páteřový | |
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | |
Zdvih předního odpr. | 137 mm | - | 130 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | 137 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 298 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) | 180/55-ZR17 | 180/55ZR17 | |
Rozvor | 1495 mm | - | 1495 mm | |
Úhel hlavy řízení | 25 ° | |||
Závlek předního kola | - | 108 mm | ||
Výška sedla | 830 mm | 810 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 195 kg | 193 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 221 kg | ||
Objem nádrže | 14 l | |||
Rezerva | 3.4 l | - | ||
Množství oleje | - | 3.4 l | 3.5 l | |
Spotřeba | 5.2 l/100 km | 5 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 215 km/h | ||
První cena | 279990 Kč | - | 274990 Kč | |
Poznámka | 269.990 Kč modrá a stříbrná verze. | - | ||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | ||
Výměna olejového filtru | - | 20000 Km | ||
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | ||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 40000 Km | ||
Seřízení ventilové vůle | - | 40000 Km |
Kawasaki Z900RS vs. Yamaha XSR900: Velko...
Yamaha XSR900: Kafíčko pohodička? Tak ta...
Nový výfuk IXIL RC na Yamaha XSR 900
Yamaha XSR900, první svezení - nová Sosn...
Yamaha xsr900 face lift
Yamaha XSR 700 a nová XSR 900
Yamaha představila do puntíku novou XSR900
Yamaha XSR900 in action, trénink s Indi#23
Španělští Bottpower přestavěli Yamahu XS...
yamaha xsr900 na okuhu Most
Yamaha xsr900 in action, okruh Most
Jízda na Yamaze XSR 900 s Akrapem
Yamaha XSR 900 na okruhu.
Yamaha XSR 900
Yamaha xsr900, okruh Vysoké Mýto
yamaha xsr900, okruh Sosnova
yamaha xsr900, okruh Cheb
Yamaha xsr900 na okruhu v Mostě
Yamaha xsr900 v Brně
Yamaha xsr900 v Písku
Yamaha xsr900 v Písku
Krátké svezení před případnou koupi - Ya...
Video ze souboje kafáčů: Z900 RS vs. XSR...
Yamaha si nechala postavit novou motorku...
Krátké svezení na upravené XSR 900
Auto Fabrica Type 11 – trojice přestaveb...
Zkušenosti s Yamaha XSR 900 po 5 500 km
Videotest Yamaha XSR 900 v češtině
Yamaha na výstavě eicma 2016
Yamaha XSR900 Abarth
Yamaha XSR900 – Born to rule
Přivede Yamaha na svět XSR900?
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Hledám, potřebuji | Yamaha XSR 900 2016-2021, testovací jízda | 2 | 4.6.2023 11:12 | ||
Naked bike | DNA Stage 3 - XSR 900/MT-09/Tracer 900 | 4 | 26.4.2023 19:50 | ||
Japonské | xsr 900, r7, cbr650r | 40 | 23.3.2023 19:00 | ||
Japonské | Yamaha - Sport Heritage | 178 | 26.10.2022 10:42 | ||
Výběr moto | Yamaha XSR 900 vs Kawasaki Z900RS | 17 | 23.8.2022 10:20 | ||
Naked bike | Yamaha XSR 900 SP - vibrace do řídítek a zpětných zrcátek | 12 | 5.7.2021 16:22 | ||
Vybavení | Kriega US 20 | 1 | 24.6.2020 23:16 | ||
Japonské | Tlumič řízení | 1 | 21.5.2020 12:47 | ||
Japonské | XSR 900 - jaký top case | 3 | 2.5.2020 23:15 | ||
Naked bike | Tříválcové motory | 28 | 1.5.2020 08:17 | ||
Naked bike | Suzuki GSX-S 1000 vs Yamaha XSR 900 | 14 | 15.3.2020 22:45 | ||
Naked bike | Výfuk pre XSR 900 | 4 | 15.11.2019 15:20 | ||
Opravy a údržba | Jak opravit rýhu na rámu | 17 | 17.8.2019 23:38 | ||
Výběr moto | Kde nakupovat | 43 | 22.11.2018 14:33 | ||
Naked bike | Vyber rychleho nahace | 68 | 25.8.2018 23:52 | ||
Naked bike | Yamaha XSR 900 | 2 | 31.5.2018 13:36 | ||
Naked bike | Yamaha XSR 900 eBay tuning modifikace | 3 | 8.1.2018 09:07 | ||
Opravy a údržba | Zvolávačka MT09, Tracer, XSR 900 | 1 | 7.7.2017 07:45 |
Nejdivněji vypadající motorka, jakou jsem kdy měl. Ale nejlepší!
Deň vyzdvihnutia modrej XSR900 model 2022. Deň, keď sa všetko zmenilo. A teraz snáď začne slnko obie...
Japonský rádoby retro s bednou dynamitu místo motoru.
Velmi zábavná a hravá. Neskutečně návyková :-)
Krásná, dravá, pořád by chtěla zvedat přední kolo do luftu. Motor je fakt magor, co jede už z nízkýc...
Pre mna vizualne krasna motorka!
Úžasnej retro sporťák, kterej vás nenechá ani chvilku v klidu.
Zabavná jakože retro Yamaraketa.
Jízda na XSR900 je zážitek. Vracet ji zpět do garáže je moje trápení a vracet se k ní zpet….vsak to ...
Nádherný, svižný a ovladatelný stroj. Skvělý poměr váha/výkon + ovladatelnost.
Láska na první pohled, když jí miluješ není co řešit
Tří hrnek dělá pěkný zvuk a umí být i divoký.
Jízda na XSR900 je zážitek. Vracet ji zpět do garáže je moje trápení a vracet se k ní zpet….vsak to ...
Deň vyzdvihnutia modrej XSR900 model 2022. Deň, keď sa všetko zmenilo. A teraz snáď začne slnko obie...
Moderní retro s krásným charakterem motoru.
Krásný vzhled a skvělej motor...
Krásná, dravá, pořád by chtěla zvedat přední kolo do luftu. Motor je fakt magor, co jede už z nízkýc...
Po vyzkoušení xsr byla volba jasná. Z mého pohledu se jedná o nejlépe ovladatelnou a pro mě i nejhez...
Japonský rádoby retro s bednou dynamitu místo motoru.
Pre mna vizualne krasna motorka!
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.6/10 |
Spojka | 9.3/10 |
Vibrace | 8.6/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.6/10 |
Zvuk | 7.2/10 |
Spolehlivost | 9.9/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.9/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 9.1/10 |
Město | 8.2/10 |
Cestování | 6.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 7.1/10 |
Servisní síť | 8.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.9/10 |
Nabídka doplňků | 8.4/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.1/10 |
Světla | 7.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 890 Duke | len náhodou som ho skúšal, pocity prikladám nižšie. |
Yamaha Fazer8 | tu som mal motorkársky skončiť, taký motorkársky dôchodok, ale osud to chcel ináč. |
Honda VFR 800 | model 2014+; moc som chcel skúsiť Hondu. Nie je ich moc v inzercii a ak sa niečo objavilo, nebol som ochotný zaplatiť 80% novej motorky za 8 ročnú jazdenku. |
Triumph Street Twin | |
Honda CB 650R | Vzhledově mi tolik nesedla asi by mě brzo přestala motorově bavit |
Kawasaki Z900RS | Výrazně dražší, těžší, nemá tak zábavný motor |
Kawasaki Z900RS | Čtyřválec, váha a cena ojetin. |
Honda CB 650R | Příliš malá motorka, čtyřválec je až moc uhlazený. |
Yamaha MT-09 | Vzhled, horší posez (rovné sedlo) a na silnicích jich jezdí mraky. |
Honda CB 650R | Na moju výšku malá. |
Yamaha XSR 700 | Mali na sklade len XSR 900 a zapacila sa mi ihned :-) |
Yamaha XSR 700 | nižší výkon, tolik se mi nelíbila, žiju jenom jednou... |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Koukám na testy, poslouchám zvuk V4 a jsem přesvědčený, že tohle je motorka snů přímo pro mě. Ale musím si něco nechat na konec mojí moto kariéry coby zlatý hřeb, ne? Přednost tedy dostala zatím XSR. A nelituju! |
Jawa 350 OHC Special | Tahle Nejawa vyrobená šikovnýma rukama čínských dětí se mi moc líbí, ale nešlo by s ní bohužel hoblovat kolena stylem jako na XSR. |
BMW S 1000 XR | Při předváděčce mě dostala kombinace vzpřímeného posezu, agresivního 160PS motoru, ostrých brzd, výbavy – shrnu to - ten celek je prostě neskutečně dobrý! Ale cena funglovky za moji konfiguraci se i po slevě zastavila na nebaťovských 484000Kč, což bylo ta |
Yamaha XJR 1300 | Je to divné, ale jako následovníka po XJR 1300 jsem zvažoval opět XJR – v inzerci se totiž v té době objevilo krásné XJR kupované v ČR s pár km, ale chuť zkusit něco jiného byla silnější. K XJR se ale rád někdy v budoucnu vrátím. |
Yamaha MT-09 | Prostě ďábel. Na mě dost divoká a posez byl agresivnější než na XSR. |
Suzuki GSX-S750 | Připadal jsem si stísněně. Asi bych si zvykl, ale nebylo to ono. |
Yamaha Tracer 900 | Rozhodnutí nakonec padlo, pořídit naháče. Jinak výborná motorka pro méně náročné cestovatele po silnici |
KTM Duke 790 | dost sportovní, nemožnost otestování |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Speed Twin | až moc divoká a něco mě tam prostě nesedí |
BMW S 1000 R | ...ještě se pěkná nebojevila, |
Yamaha MT-09 | |
Honda CB 1300 | |
BMW R nineT Pure | |
Honda CB 650 RC | nebyla možnost vyzkoušení |
Aprilia Shiver 900 | Určitě bych si zvyknul , ale byl mi nepříjemný posez - nesedím v motorce ; ale na ní :) |
Triumph Street Triple | Cena (a na devítku mám asi ještě čas) |
Kawasaki Z900RS | Moc divoká, nějak jsem z ní byl vystresovanej |
Ducati Scrambler 1100 Special | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Na fotkách se mi líbila, ale v reálu jsem ji vnímal jako malou motorku a oči opět přitahoval Tracer. |
Yamaha MT-09 | Trochu dražší a právě nebyla skladem v barvách, co se mi líbí. |
Kawasaki Z900RS | Sportovní posez, tvrdý podvozek, motor je magor a nezná klidnou jízdu., ve vysokých otáčkách hodně vibrovala (dal bych tlumič), digitální budík. |
KTM Duke 790 | KTM je moje srdcová záležitost |
Yamaha MT-09 | |
Yamaha MT-10 | |
Yamaha XJR 1300 | Motorka je to krásná, hodně se mi líbila, úžasně hravá, do zatáček šla úplně sama, ale ten všemi opěvovaný tříválec mi prostě úplně nesedl. Tahá výborně, ale nejlíp se cítí až někde od 5 tisíc otáček a to je na moje výlety až zbytečně moc sportovní. |
BMW R 1200 R | Moc válců :D |
BMW R nineT | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Tracer 900 je moto s větší ale podstatně větší užitnou hodnotou. Xsr se mi pak zdála jen krásná masírka. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2016 | holantomas | service-manual.pdf | 34 MB | Servisní manuál pro 2016-2017 |
2020 | VašekRS | 01.11.2020 | Stáhnout mp3 |
Staženo:36x RP exhaust + db killer |
|
Vložit vlastní zvuk |