PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník paserack
Vloženo 6.2.2016
Aktualizováno 13.2.2017
Zobrazeno 884x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná Červená, V-TEC, vybíral jsem cestovně-sportovní, abych mohl semtam i s manželkou na výlet.

Motorka koupena od Panki (Václavovice) - Bezproblémový obchod včetně přepisu motorky.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FJR 1300: Velikost

První dojmy - Koupeno v zimě, takže jsem ji zatím neměl čas pořádně vyzkoušet. Předtím jsem měl Hondu CB 500, takže si budu muset trochu zvykat a hlavně opatrně. Přestože vypadá poměrně dost sportovně, tak se na ní dobře sedí a vypadá, že bude dobrá i na delší cesty.

Doplňky na motorce - Oxford heated grips premium touring v8



Recenze

Zatím nemám najeto, až budu mít, tak udělám revizi profilu motorky a přepíšu potřebné informace.
Motor má krásný zvuk i přes originální výfuky. Nebudu proto ani zvažovat investici do laďáků, ikdyž třeba Laser se mi celkem líbí.
Koupil jsem verzi bez ABS, ale jak už tomu u VFR bývá, tak s DUAL brzdami.
(levý přední koutouč při brždění aktivuje zadní brzdu a motorka se tolik neponoří do přední vidlice-nemusím to regulovat nožní pákou). Tolik k teorii. Zatím nemám vyzkoušeno, jak to funguje v praxi.
Stejně jsem si něco přečetl o systému V-Tec. Opět bez zkušnosti.
Připravuji se na vyšší servisní náklady. Kamarád nechával kontrolovat ventili v servise pro vfr 800x
Ofic. servis honda 6500kč.
Taky výměna brzdovky bude kvůli dual-cbs a následnému odvzdušňování asi trochu oříšek.

Edit:
Takže už mám nějaké to seznámení za sebou. Ted řeším problém s originálním topcase + boční GIVI. Asi budu muset koupit i givi držák na topcase honda a udělat nějakou redukci na Honda plotnu, ale do dovolené času dost.

Jinak k jízdním vlastnostem:
Už se s tím tolik neperu a jízdu si užívám víc a víc.(ale taky roste spotřeba. U mě 7-10l ááále co.. neřeším. je to motorka a je červená!!!)
Když jsem jel nad 200, tak mi lítala hlava všude možně (origo plexi). Nakonec jsem koupil novou přilbu, protože jsem chtěl sluneční clonu a problém se vyřešil.
Akorát nová přilba víc tlumí hluk a už tak moc neslyším V-Tec a to mě trochu mrzí.

Taky pomalu začínám řešit nové pneu. Asi dám na zkušenosti předchozího majitele a koupím opět Michelin.(zatím 2směs ve druhé verzi a ještě mi neuklouzla,jezdím opatrně takže asi dobré. Nemám srovnání a ani KM nájezd. Jen ve velkých rychlostech mizí před očima z 2,5 cm poserproužku se dostávám tak na 5mm ale opatrně. Položit to nechci)

Jsem zvědavý na dovolenou. Při delší jízdě se spolujezdcem cítím ruce a nejedu uvolněně.
Na projížďky pod 100km moc nejezdím, nechce se mi oblíkat a bez oblečení se necítím.

Teď jsem taky jel poprvé horší povrch.
Na začátek jsem se tomu vyhýbal co to šlo, ale nakonec dobré. Jen je tam víc pozat, že je podvozek tvrdší.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pítrs55
Pítrs55 napsal 13.02.17 v 19:09

Dobrá volba

Pítrs55
Pítrs55 napsal 13.02.17 v 19:02 10b.

Dobrá volba

DaliVFR
DaliVFR napsal 12.09.16 v 21:57 10b.

Ať slouží!

Hanys22
Hanys22 napsal 09.05.16 v 20:43 10b.

Krasna

Gahan37
Gahan37 napsal 06.03.16 v 21:18 10b.

Parádní červená,ta prostě k Hondě patří,brzdy výborné,cuknutí vtecu v normě,oproti starému modelu lehce vyšší spotřeba ale modernizaci neunikne nikdo...gratulace

Více komentářů



TOPlist