Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Líbí se mi její výborné těžiště a ovladatelnost.
Dobrá do města-pěkně se s ní kličkuje
V terénu ještě lepší-tam opravdu vyniká,jen převod mezi 2. a 3. převodem by chtěl jinak,nebo rozetu do terénu
Na cestování taky dobrá-už sem z ní na rovince 130km/h vytáhnul
Oilmaster-u všech co jsem měl,jsem ho nepoužíval a zaslepil.U jednoho kusu nefunkční.Zde funkční ale odpojen.Bývá zdroj problémů.Chvíli byl zapojen ale větší spotřeba mazání než při klasickém mazaní s palivem.
Zde použité 18´´ pneu a duše se velice hůře schánějí
Moje úpravy |
Vyšší tlumiče,lepší olejová náplň do terénu -je to znát. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 2.8 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla |
Obecné
Moje závady | Měl jsem tři 175/477.Dvě z nich měli po GO motoru a zajetí značné vibrace motoru nastaly po 3000-5000km.Tato tím naštěstí zatím netrpí,ale může to být málo kilometry po GO-zatím najeto něco málo přes 5000km.Také možná používaným kvalitním olejem Repsol 2T |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Vzduchový filtr-nejdříve originální,pak sportovní(lepší-hlubší zvuk v nižších otáčkách a trochu přidal do kopců výkon) Svíčky-od jisté doby dávám Brisk s označením Y v názvu,mají předsunutější jiskřiště a zdají se při provozu lepší. Převodový olej-používám hustější,sice se převodovka déle zahřívá ale jen drobné unikání oleje při kontrolách stavu. |