
SYM Symphony ST 125: moderní elegán
22.07.2016
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | 2018 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 124.6 cm3 | 125 cm3 | ||||||
Výkon | 10 kW (13.6 koní) | 6.5 kW (8.8 koní) | - | 7.3 kW (9.9 koní) | 8.3 kW (11.3 koní) | 8.4 kW (11.4 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | - | 8500 ot/min | 8000 ot/min | 8500 ot/min | |||
Točivý moment | - | 8.6 Nm | 10.3 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6500 ot/min | 7000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | Kapalina | Vzduch | |||
Uspořádání válců | Stojatý | Řadový | - | 1 | ||||
Počet válců | 1 | |||||||
Rozvod | OHC | - | ||||||
Ventilů na válec | 2 | - | ||||||
Kompresní poměr | - | 10.5 : 1 | - | |||||
Příprava paliva | Karburátor | - | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický a nožní | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | A | - | A | |||||
Sekundární převod | Přímý | Řemen | ||||||
Nominální výkon | - | 8.4 kW (11.4 koní) | ||||||
Provozní napětí | - | 12 V | ||||||
Typ rámu | Trubkový | - | ||||||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | - | 226 mm | - | 260 mm | ||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | dvoupístkový | - | |||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | ||||||
Přední kolo | 16 " | - | 16 " | |||||
Zadní kolo | 16 " | - | 16 " | 14 " | 16 " | |||
Rozměr přední pneu | - | 110/70 - 16 | 110/70-16 | 110/70-16 52P | 110/70-16 | |||
Rozměr zadní pneu | - | 110/70 - 16 | 110/70-16 | 110/80-14 59S | 110/70-16 | |||
Rozvor | - | 1330 mm | 1350 mm | 1330 mm | ||||
Světlá výška | - | 1290 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 115 kg | - | 122 kg | - | 122 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 116 kg | - | 134 kg | - | |||
Objem nádrže | - | 5.5 l | 7.5 l | 5.4 l | ||||
Spotřeba | - | 3.1 l/100 km | 3.36 l/100 km | - | 2.7 l/100 km | |||
Maximální rychlost | 95 km/h | - | 95 km/h | 99 km/h | ||||
První cena | - | 48900 Kč | - | 54900 Kč | 61990 Kč | - | ||
Poznámka | - | ABS. CVT. Pneu P: 1,8bar, Z: 2 - 2,2bar. Baterie 12V/6Ah. Vzduch filtr papírový. Rozměry: L: 1995, Š: 725, V: 1195. Celková hm.: 284kg. Vůle vent.: 0,12mm. Plní EURO 4. |
- | |||||
Výměna motorového oleje | - | 3000 Km | ||||||
Výměna olejového filtru | - | 3000 Km | ||||||
Výměna převodového oleje | - | 6000 Km | - | |||||
Výměna hnacího řemene | - | 12000 Km | - | |||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 12000 Km | - | |||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 6000 Km | - | |||||
Seřízení ventilové vůle | - | 6000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Sym Symphony SR 125 – záhadný problém | 6 | 19.8.2024 11:17 | ||
125ccm | Parkování skůtru přes noc na praze 2 | 8 | 9.8.2016 23:05 |
SYM Symphony SR 125, loňský model s výkonem motoru 8 kw a 9000 otáček v šedé barvě,
Skůtr do města a na kratší vyjíždky.
Prostě první skútr co mám a popravdě motorkám jsem dodnes neholdoval. Moje je černá :) a zatím se te...
Spolehlivý, jednoduchý skútr. Na ježdění do práce ideál. Chlazení vzduchem, 8.4kW, 16" kola.
"Sportovní" skútr co zvladne jet do kopce a uveze baťůžek
Skůtr do města a na kratší vyjíždky.
Spolehlivý, jednoduchý skútr. Na ježdění do práce ideál. Chlazení vzduchem, 8.4kW, 16" kola.
Prostě první skútr co mám a popravdě motorkám jsem dodnes neholdoval. Moje je černá :) a zatím se te...
"Sportovní" skútr co zvladne jet do kopce a uveze baťůžek
SYM Symphony SR 125, loňský model s výkonem motoru 8 kw a 9000 otáček v šedé barvě,
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 6.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Variátor | 9.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 3.5/10 |
Město | 9.5/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.5/10 |
Ceny servisu | 8.5/10 |
Servisní síť | 8.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 6.5/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.5/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki Address 125 | Menší kola, menší výkon |
Yamaha RayZR | Malá kola, menší výkon |
Honda Vision 110 | Menší výkon, vzdálený servis |
Peugeot Tweet 125 | Dražší, menší záruka, do šroubku stejný skútr jako SYM. |
Benelli Imperiale 400 | Těžká volba :-) Ale potřeboval jsem spíš něco praktického na ježdění do práce. Benellka by byla víc na sváteční svezení, ale blbě bych do ní cpal krabičky s jídlem a nákup... |
Kymco Agility 125 | nižší výkon, rok záruky navíc, sym má 8 kW |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
SYM Fiddle 125 | Vyššia cena oproti Fiddle, ten istý výkon. Rozhodoval som sa hlavne medzi týmto a Fiddle |
Honda Forza 125 | SYM Symphony ST 125iLC: dobrý poměr cena / výkon. Servisní interval po 3000km (ostatní 5-6000km). Kdybych chtěl utratit méně peněz, asi bych ho koupil - a za rok si stejně koupil Forzu. Max rychlost 95km/h. Spotřeba 3L/100km. |
Kymco Agility City+ 125 | Nějak mě více oslovilo Kymco a to že je prodejna i servis v Plzni |
Kymco Agility City+ 125 | Moje nedůvěra v tuto značku, v mém kraji menší zázemí této značky, slabší servisní síť. |
Keeway Logik 125 | kvůli Eurobolševikům a jejich nové emisní normě ho zdražili o 10 000kč |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | WobRetnuh | symphony-st-125i-uz.pdf | 1.4 MB | SYM Symphony ST 125i AC |