Kawasaki VN 1700 Classic Tourer (2012)
Hlohovec, ahahoKombajn na dvoch kolesách, alebo konečne budem mať s čím zorať záhradu.
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1700 cm3 | ||||||
Výkon | 54 kW | 52.9 kW | |||||
Výkon při otáčkách | 5000 ot/min | ||||||
Točivý moment | 135 Nm | 136 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 2750 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | OHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | - | |||||
Vrtání | 103 mm | 102 mm | |||||
Zdvih | 104 mm | ||||||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 5 | - | 5 | - | |||
Sekundární převod | Řemen | - | Řemen | ||||
Typ rámu | Trubkový | - | |||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||
Zdvih předního odpr. | 140 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 80 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 16 " | - | |||||
Zadní kolo | 16 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | 130/90-B16 | - | 130/90-B16 | ||||
Rozměr zadní pneu | 170/70-B16 | - | 170/70-B16 | ||||
Rozvor | 1665 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | 60 ° | 30 ° | |||||
Závlek předního kola | 169 mm | - | |||||
Výška sedla | 720 mm | 730 mm | |||||
Suchá hmotnost | 373 kg | 382 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | 378 kg | - | 382 kg | ||||
Objem nádrže | 20 l | ||||||
Rezerva | 3.8 l | - | |||||
Maximální rychlost | 160 km/h | 185 km/h | 180 km/h | 185 km/h | - |
Od Pete-Mitchell(2007)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Chopper & Cruiser | VN 1700 maximálna rýchlosť | 20 | 27.8.2022 14:33 | ||
Chopper & Cruiser | Co s lambda sondou. | 44 | 1.5.2019 19:43 | ||
Chopper & Cruiser | Pevné boční kufry na cruiser (Highway Hawk)...? | 4 | 6.6.2016 07:18 | ||
Opravy a údržba | excentrická pneu | 10 | 4.5.2011 16:57 |
Kombajn na dvoch kolesách, alebo konečne budem mať s čím zorať záhradu.
Krásný, pohodlný a pro cestování výborně vybavený koráb silnic - to je velký vulcan. Jízda na něm? T...
Krásný koráb silnic, který se u mne bohužel moc dlouho neohřál.
Je krásna, veľká, pohodlná, síce trochu lenivá, ale vedel som do čoho idem.
Všichni říkaji Mastodont... houby Drobeček je to.
Chtěl jsem něco novějšího data výroby. Byla to jasné hned na první pohled, že bude moje.
Velka, tazka, ale pohodlna motorka vhodna aj na dlhe cesty.
Je to prostě parník, těžkej, ale hodnej a tichej.
Je to prostě parník, těžkej, ale hodnej a tichej.
Je krásna, veľká, pohodlná, síce trochu lenivá, ale vedel som do čoho idem.
Velka, tazka, ale pohodlna motorka vhodna aj na dlhe cesty.
Chtěl jsem něco novějšího data výroby. Byla to jasné hned na první pohled, že bude moje.
Všichni říkaji Mastodont... houby Drobeček je to.
Krásný koráb silnic, který se u mne bohužel moc dlouho neohřál.
Kombajn na dvoch kolesách, alebo konečne budem mať s čím zorať záhradu.
Krásný, pohodlný a pro cestování výborně vybavený koráb silnic - to je velký vulcan. Jízda na něm? T...
Pro naprostou pracovní vytíženost a nemožnost jezdit (za loňský rok pouze 1.000 km) jsem se rozhodl ...
Tak máme za sebou první servis. Po týdnu od koupě to není špatné :-DD . Jenže na téhle motorce ty k...
Za ranního rozbřesku jsem se vydal východním směrem z Ras-Al-Khaimah po silnicích č. E18 a E87 k Dib...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 8.5/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 7.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.5/10 |
Těsnost tlumičů | 8.5/10 |
Tuhost rámu | 7.5/10 |
Jízda | |
Sport | 2.5/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.5/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 10.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.0/10 |
Světla | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki C1500 Intruder | Vn 1700 ma lepšiu výbavu a dva kotúče vpredu a ABS |
Suzuki C1800 Intruder | No introš C 1800 je fakt dost nadupaná motorka a vzhledem k mím jízdním zkušenostem a využití jsem se rozhodl pro Kawasaki VN 1700 Classic Tourer. I pro mé potřeby asi vhodnější motorka a introš třeba přijde časem. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XVZ 1300 Royal Star Venture | |
Suzuki M1800 IntruderR | Byl jsem téměř na 100% pro ni rozhodnutý, ale po spatření Intrudera v limitované edici jsem už žádnou jinou motorku nechtěl. |
Kawasaki VN 1700 Classic | |
Triumph Thunderbird 1600 | Byla, ale okazila se |
Honda VTX 1300 | byl drazsi o vice jak 120.000Kc |
Harley Davidson XL 1200C Custom | Není to Harley 1200C. |
Yamaha XVS 1300A Midnight Star | slabá nabídka EU. verze - většinou US. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2010 | Ondra-CZ | vn1700_2010_classic_.pdf | 23 MB | Kawasaki VN 1700 Classic Tourer Owner's Manual (EN) |
2010 | Ondra-CZ | vn1700-2010-service.pdf | 22 MB | Kawasaki VN 1700 Classic Tourer Service Manual (EN) |
2010 | ahaho | vn1700-2010-service.pdf | 21 MB | |
2010 | ahaho | vn1700_2010_manual.pdf | 18 MB |