renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 1700 Classic Tourer (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Gcmar
Vloženo 18.10.2012
Aktualizováno 17.2.2014
Zobrazeno 4 866x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

První delší "zajížděcí" jízda

Vloženo: 18.10.2012, Uskutečněno: 17.10.2012, Stav tachometru: 220 km, Zhlédnuto: 28x


Za ranního rozbřesku jsem se vydal východním směrem z Ras-Al-Khaimah po silnicích č. E18 a E87 k Diba al Fujairah. Cesta se po úvodním asi čtyřicetikilometrovém rovném úseku začíná proplétat horami, tak je stále na co koukat a užívat si příkladné chování Nomáda na cestách. Kousek před Dibou uhýbám na E89 - spojinci mezi Dibou a Masafi. Kousek před Masafi cesta prudce stoupá. V půlce stoupání se skály po obou stranách cesty rozestoupí a člověk nahlíží do dvou údolí rozprostírajících se na každé straně. V tuto chvíli je asi 200 metrů nad nimi. Ještě, že nemám závratě. Na druhé straně hory pak už jen sjezd do jedné z historicky nejproslulejších oáz této oblasti - Masafi. Touto vesnicí pomalu projíždím, prohlížím si místní architekturu a podivuji se nad množstvím zeleně podél cesty i v celém údolí. Další několik desítek kilometrů táhlých zatáček a již jsem ve Fujairah. V tomto pobřežním městě si dopřávám chvilku odpočinku a také dotankovávám.
Následuje asi 120 km dlouhý poznávací okruh kolem měst Kalba a Fujairah. Cesta se odklání od pobřeží zpět do vnitrozemí. Nejdříve se klikatí podél hranic s Ománem, aby v zápětí začala stoupat do hor ve východní části Spojených Arabských Emirátů. Přibližně v půlce podjíždím rychlostní silnici spojující Fujairah a Dubai a stále skrz hory začínám zase klesat zpět ke startu tohoto okruhu. Za celou dobu jsem na tomto "okruhu" potkal jen 5 aut. Prostě paráda. Ač málo využívaná silnice, povrch je naprosto dokonalý (vyjma okrajové části Fujairah).
Znovu projíždím Kalbou a odbočuji na rychlostní komunikaci. Ta v několika vracečkách stoupá do prvního sedla (cca 430 m.n.m), následuje dlouhý sjezd do údolí a hned vzápětí výjezd do dalšího "průsmyku" ve výšce 470 m.n.m. Nejvyšší část hory se podjíždí přes kilometr dlouhým tunelem. Na druhé straně po chvilce odbočuji z hlavní, abych navštívil nejdříve ještě jednou Ománské hranice a pak i přehradu u vesnice Hatta. Tady dávám delší pauzu a jdu se projít k hladině vody.
Po zhruba 40ti minutách vyrážím na poslední část cesty. Vracím se zpět na rychlostní komunikaci po které opouštím hory a již mezi písečnými dunami pokračuji po silnici č. 55 a E11 zpět domů.

Celkem jsem za 8 hodin včetně zastávek ujel 490,9 km. Pohodlí motorky je naprosto neuvěřitelné a tak se hned po návratu ptám kamarádů, zda se nechtějí jet někam projet. Průměrná spotřeba při výletním tempu vychází na výborných 5,9l/100 km. Už se těším na další jízdu.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Už dělá radost někomu jinému

    Pro naprostou pracovní vytíženost a nemožnost jezdit (za loňský rok pouze 1.000 km) jsem se rozhodl mašinu poslat do světa, ať dělá radost někomu jinému a ať jezdí. Což se včera stalo. Byla to dobrá motka.

    Typ: Prodej
    Vloženo: 17.02.2014
    Uskutečněno: 16.02.2014
    Tachometr: 6000km
  • První servis

    Tak máme za sebou první servis. Po týdnu od koupě to není špatné :-DD . Jenže na téhle motorce ty kilometry nějak přiskakují sami... Servis proběhl k mé spokojenosti. Jediné, co mě překvapilo je čelní štít. Říkal jsem

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 21.10.2012
    Uskutečněno: 21.10.2012
    Tachometr: 1017km


TOPlist