
Ducati Monster S4R Testastretta
20.08.2007
2008 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 998 cm3 |
Výkon | 96 kW (130.6 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min |
Točivý moment | 104 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | desmo |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 100 mm |
Zdvih | 63.5 mm |
Kompresní poměr | 11.3 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový |
Materiál rámu | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 148 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozvor | 1440 mm |
Úhel hlavy řízení | 24 ° |
Výška sedla | 800 mm |
Suchá hmotnost | 177 kg |
Pohotovostní hmotnost | 370 kg |
Objem nádrže | 14 l |
Maximální rychlost | 230 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Ducati S4R Testastretta | 5 | 26.9.2024 08:28 | ||
Italské | Diagnostika Monster s4r Testastretta | 2 | 9.4.2021 12:07 | ||
Italské | Český manuál | 2 | 24.12.2020 07:33 | ||
Italské | Prosím o radu Ducati S4R | 29 | 29.10.2019 20:52 | ||
Italské | Ducati | 0 | 21.5.2019 22:38 | ||
Italské | S4R Testastretta nestartuje | 28 | 9.4.2019 22:07 | ||
Smetiště | tak jsem si dnes udělal radost | 72 | 11.12.2015 18:04 | ||
Italské | jakou páčku na s4r | 5 | 14.5.2015 09:03 | ||
Italské | Rychlopal (Rychloplyn) a Ducati Monster | 16 | 13.5.2015 11:29 | ||
Italské | Tlumič řízení a Testastetta | 45 | 14.11.2012 17:35 | ||
Italské | Monster S4R Testastretta začal střílet | 9 | 5.10.2012 10:33 | ||
Italské | Jak změnit najeté míle na najeté kilometry? | 12 | 5.9.2012 10:25 | ||
Naked bike | Tak kdo do něj půjde | 27 | 1.3.2012 21:17 | ||
Italské | Termignoni - homologace | 70 | 5.2.2012 17:58 | ||
Italské | Cestování na Monstrech. Topcase, brašny.. | 27 | 6.1.2012 12:08 | ||
Italské | Mazání kuliček v antihopingové spojce | 1 | 9.9.2011 22:20 | ||
Italské | Antihopingová spojka pro S4R Testastretta | 1 | 2.9.2011 23:21 | ||
Italské | Vnitřní rozměr spojkového koše | 2 | 30.8.2011 21:43 | ||
Italské | Kachní zobák nad značkou | 48 | 14.4.2010 13:18 | ||
Opravy a údržba | Lakovat nebo koupit?? | 9 | 15.3.2010 15:55 |
Je červená, je to italka, prostě Ducati :) Charisma na dvou kolech...
Že by konečně? :) Ducati Monster S4R Testastretta pro mne byla volba z rozumu - protě má nejvíc ze v...
Koupená jako použitá s najetými cca 4tis.km. Byla jetá jen pár měsíců. Bez nějakých úprav, prostě kl...
Po Hornetech, Tuonu, Monsteru s2r motorka, ktera opravdu funguje a ma vseho dostatek a jeste neco navic.
Žhavá Italka pro radost z jízdy.
Je to radost i peklo, který mě dostává víc a víc!!!
naprosto splňuje moje očekávání.Nádherná, brutální, výborné svezení.
potvrzuji slova předchozího majitele, je to dělová koule.
Koupená 06/2007 nová v DMotu, od koupě jsem udělal pár úprav. Jednak jsem s ní cca 14 dní po koupi s...
Bez úprav, jede přesně tak, jak má. Časem bude možná s novým výfukem lépe vrčet.
Žhavá Italka pro radost z jízdy.
Po Hornetech, Tuonu, Monsteru s2r motorka, ktera opravdu funguje a ma vseho dostatek a jeste neco navic.
potvrzuji slova předchozího majitele, je to dělová koule.
Že by konečně? :) Ducati Monster S4R Testastretta pro mne byla volba z rozumu - protě má nejvíc ze v...
Je červená, je to italka, prostě Ducati :) Charisma na dvou kolech...
Bez úprav, jede přesně tak, jak má. Časem bude možná s novým výfukem lépe vrčet.
naprosto splňuje moje očekávání.Nádherná, brutální, výborné svezení.
Koupená jako použitá s najetými cca 4tis.km. Byla jetá jen pár měsíců. Bez nějakých úprav, prostě kl...
Koupená 06/2007 nová v DMotu, od koupě jsem udělal pár úprav. Jednak jsem s ní cca 14 dní po koupi s...
Je to radost i peklo, který mě dostává víc a víc!!!
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Spojka | 7.8/10 |
Vibrace | 5.5/10 |
Převodovka | 5.8/10 |
Mechanická hlučnost | 6.8/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.3/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | 8.8/10 |
Město | 5.3/10 |
Cestování | 6.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 8.5/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 9.8/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.0/10 |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Sport 1000 | V dobe porizeni byla na prodej pouze jedna za 300 tis |
Moto Morini 1200 Sport | četl jsem o problémech s elektrikou a náhradními díly |
Triumph Speed Triple | Ducati se mi líbí víc a u Tripla jsem četl o problémech s brzdami a proti duc duc horším podvozku. Navíc duc duc je větší stylovka |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RSV 1000 Factory | KTM SuperDuke 990 R |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2006 | Thiacomo | workshop_manual_monster_s4rs.pdf | 34 MB | Mělo by to být na všechny ročníky i obyč a S verzi Doufám, že pomůže! |