Hledal jsem tady na fóru a podle toho to může být:
1) Tím,že je tam ten lauf, ale to by nezačal dělat až teď.
2) Neseřízení řídící jednotky na QD Box a airbox, ale opět to by dělal už od začátku ne?
3) Nějaké špatné těsnění ve svodech?
4) Problém s ventily? Bylo to prý na kotrole ventilu a výměně rozvodů asi před 5tis km.
5) Něco jiného?
Zvlášť ocením komenty od majitelů vodníckejch a vstřikovacích ducatek.
Dík
Uvědom si, že přišlo studený počasí ...změna teploty, vlhkosti vzduchu - to může dělat taky rozdíly.
Samo, že není od věci zkontrolovat ty trubky a falešnej luft.
Každopádně střílení v přechodu plynu značí směs - obecně - studenej vzduch - větší obejm do válce - budeš to mít o něco chudší než při 35°C...a pokud si to neměl vyladěný před tím dokonale - teď se ti to začně projevovat. Z mý zkušenosti se v tomhle počasí motor neohřeje na víc jak 75°C - což taky nepřidá.
Jinak s naladěním těžko říct jak to je. Už jsem to koupil v asi naladěném stavu - tak jako jede pěkně
Dá se nějak poznat, že a kde to ten vzduch přisává?
Jinak děkuju všem za názory
1 reakcí na tento příspěvek Monster S4R Testastretta začal střílet
Takže zkontroluj kolena a svody ...
t_freedom píše: podívej se, jestli se ti neuvolnila přiruba u válce a napojení kolen...podívej se jestli se ti neztratila montážní zátka z rour - kde se napojuje diagnostika COčka... na svodech jsou na každým z nich díry s jemným stoupáním v kterých je ucpávka (mosazná matka a jemným stoupáním) mě ulítla před 2měsícema - dělalo to přesně tohle...
Takže zkontroluj kolena a svody ...
Díky dneska to zkontroluju a dám vědět, jak to dopadlo. A doufám, že se mi podaří utéct z práce tak, abych to mohl rovnou vyzkoušet .
A k tématu: moto nemělo žádné tendence střílet a ani prskat, tudíž bych řekl, že by to nemělo být tím těsněním??? Při přisávání vzduchu by to střílelo i na kratší cestě (cca 15min)? Tím odpadaj i ventyly ne? Ty by to taky dělali pořád ne? Jo a za plně nerozehřáta ani neprská - což teda beru za nevýhodu - prskaní se super.
A jak jsem to víc sledoval, tak jsem si potvdil další věc, které jsem si všímal už dřív. Dokuď ji nenandávám a pokud je chladnější den, tak než se plně prohřeje, tak je velice přívětivá i pod 4 a ani moc nevybruje nebo spíš neroztřese celej bajk i při přidání plynu kolem 2,5 tis otáček. Takže si řikám, že by to přece mělo jít nastavit, tak aby se to netřáslo nikdy ne?
jinak, střílení a směs se projeví zejména teprve když je to ohřátý...čehož ty teď asi ani nedocílíš při dlouhým provozu.
Osobní zkušenost, než se motor plně zahřeje, je to lepší...později to střílelo v přechodech jak o život.
Někdo tam podle mě plácnul vejfuck a hotovo...bůh ví...zjisti co máš za mapu. Po přemapování na plnej systém, ta mašina běžně umí jezdit pod 3t rpm(není to sice nic zázračnýho, ale projevuje se o dost přívětivěji v nižších otáčkách než na origo mapu pro ekology)
Upřímně, máš před sebou nezáviděníhodnou cestu- já to ladil asi rok. Není to jen o mapě, ale i o vzduchu, trimu, podtlacích a hlavně, ne každej servisák v Ducati se ti s tím bude chtít crcat. Kdyby něco dej vědět...nejakou zkušenost mám...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... | kaba07 | 2 | 9.4.2021 v 12:07 kaba07 |
Český manuál Ducati Monster S4R Testastretta | kaba07 | 2 | 24.12.2020 v 07:33 kaba07 |
Prosím o radu Ducati S4R Ducati Monster S2R 1000, Ducati Monster S4R, Ducati ... | pipi07 | 29 | 29.10.2019 v 20:52 honzarogalo |
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... | vacul | 0 | 21.5.2019 v 22:38 vacul |
S4R Testastretta nestartuje Ducati Monster S4R Testastretta | vacul | 28 | 9.4.2019 v 22:07 petrprochazka |