megamoto_megaparts_leden





Téma: Termignoni - homologace
Ahoj,

přiblížila se doba kdy se začínám poohlížet po Monsteru na letošní sezónu a narazil jsem na inzercích na několik kousků, co by se mi zamlouvaly. Problém je v tom, že mají na sobě "termixy" které se mi sice moc líbí, ale co jsem tak hledal na netu i na motorkářích, jde zřejmě o typ 96448506BC , který má ONLY FOR RACING USE, tudíž nesplňuje podmínky pro silniční provoz. To by mne až tak sice netrápilo, ale asi bych za to dostal pokutku někde za hranicemi. Trochu mě to od koupě odrazuje a nevím jestli se mi k tomu ještě chce dokupovat navíc sériové koncovky. Mám k tomu 3 otázky :


1. je jenom tahle verze, nebo se nechá sehnat i homologovná, případně jen tlumící vložka do výfuku? (kvůli cestě do zahraničí, navíc co jsem koukal tak prodej zprostředkovává jenom oficiální prodejce viz.termignoni.cz, kde o nich skoro žádne info není)


2. když máte tyhle nehomology, co Vám na to řeknou při technické kontrole? (měníte je tudíž před technickou za originály?)


3. co na to říkaji sousedé když jim to nastartujete pod okny, hážou po Vás alespoň talíře?


Předem díky za odpovědi k tématu.
Předchozí
1 2 3
Následující

Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:12 | Nahoru | #1
1. Kontaktuj dovozce.
2. a 3. To záleží na tom, na koho narazíš.

Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:15 | Nahoru | #2
Ptám se tady, protože když brouzdám po profilech, tak spousta ty laďáky má, tak to nějak rešit musejí přece. Takže chci zkušenosti majitelů.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:28 | Nahoru | #3
Projdi fórum, rozsáhle se o tom diskutuje u každý otázky na laďáky. 1) Nevim, 2) Na STK v čechách podle toho kde, obecně tě mohou vyhodit. Z mnoha náznaků očekávám, že česká policie se tomu začne brzy taktéž věnovat. V zahraničí tě nemilosrdně opálkujou, pokud jim k tomu dáš důvod. Já osobně projezdil alpy s laďákem bez problému, ale je fakt, že nebyl až tak řvavej, kolegu s Tuonem opálkovali pěkně. Nehledali ani Ečka, změřili, opálkovali a zbytek si řeš sám přes úřady, pokud s tim nesouhlasíš. Já osobně koupil laďáky homologované, jezdim do zahraničí často a nechci řešit problémy. V čr vyndavam vložky a tím odpovídám 3) Můžou s tim nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tim můžou dělat.
Mrkni na www.roadsitalia.com, mam od nich homologovaný laďáky za třetinu ceny známějších výrobců. Jsou to Taloši, tak na Monstra budou něco dělat. Objednání z it. v poho.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:38 | Nahoru | #4
No, jen k tomu co vím, neboť mám asi podobné
V zahraničí jsem s tím nebyl, na technické jim to bylo jedno a sousedy od garáže dělám že neznám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:39 | Nahoru | #5
Filipvele> Díky za odpověď, něco takového jsem si představoval. Jde mi hlavně o to abych nekoupil krásnou moto a u ní hned nemusel měnit půlku věcí. Beztak budu muset dělat servis a tohle by byly jen další vyhozené peníze za zbytečnosti.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:42 | Nahoru | #6
no hele myslím si, že moc termiků pro silniční provoz moc nebude, zatím skoro všechny co jsem viděl měli tuhle cedulku.No jestli byli na moto namontovány od začátku z výroby tak by s tím neměl být problém.
No jak bylo řečeno na technickýzáleží na koho narazíš, já zatím problém neměl, no a v zahraničí je bude spíš zajímat jako první jestli budeš mít homovložku(db kiler) a pak asi homologaci výfuku.
Já mám sc -project a homologační kartičku mám, samozřejmě s vložkou.bez vložky only for race

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:42 | Nahoru | #7
Dr.Houba> No právě, jedeš se projet a abys se bál pomalu někoho ze sousedů pozdravit mimochodem máš krásné S2Rko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:44 | Nahoru | #8
Deyn> Pozor, trochu bych to uvedl na pravou míru. N advouválci z itálie nejsou laďáky zbytečnosti, ale nezbytnosti!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:48 | Nahoru | #9
Libabiba> viděl jsem jen takové ty short verze, je to jen jedena tlustší a opravdu krátká termignoni koncovka, která se nasazuje hned na tu bandasku dole a ta by měla být homologovaná. To se mi ale moc nelíbí. Klidně bych do těch výfuků vložky dal jak píšeš, ale nevím jestli jsou na to uzpůsobené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:49 | Nahoru | #10

Filipvele píše: Deyn> Pozor, trochu bych to uvedl na pravou míru. N advouválci z itálie nejsou laďáky zbytečnosti, ale nezbytnosti!!!

Však ty REMUSY v základu taky RÁMUSÍ ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:51 | Nahoru | #11
Deyn> hel ta krátká je určitě homologovaná a myslím že do normálních termixů vložka jde namontovat, ale nevím jestli jí dostaneš k tomu. nehledě na to, že k tomu dostaneš filtr, i upravenou jednotku, když koupíš jiný tak pak to možná budeš muset řešit potom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:51 | Nahoru | #12

Deyn píše: Dr.Houba> No právě, jedeš se projet a abys se bál pomalu někoho ze sousedů pozdravit mimochodem máš krásné S2Rko


To je v pohodě, ve městě ty lidi stejně neznáš
Můžu se ti večer podívat, co jsou ty výfuky za typ, ale nikdy jsem si tam toho nápisu "ONLY FOR RACING USE" nevšim
Jinak S2Rko je na prodej, pokud se ti líbí ...je to holt pro jednoho a já tak nějak potřebuju občas jezdit ve 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:51 | Nahoru | #13

Deyn píše: Však ty REMUSY v základu taky RÁMUSÍ ne


to sice jo, ale láďáky jsou pecka na každý Duckně

(reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:57 | Nahoru | #14

Libabiba píše: Deyn> hel ta krátká je určitě homologovaná a myslím že do normálních termixů vložka jde namontovat, ale nevím jestli jí dostaneš k tomu. nehledě na to, že k tomu dostaneš filtr, i upravenou jednotku, když koupíš jiný tak pak to možná budeš muset řešit potom

tohle už mělo celou sadu, filtr, jednotka, svody+výfuky a jestlili to někdo ladil na brzdě netuším, takže bych už řešil jenom ty vložky. Akorát jsem někde na fóru našel link kde psal částku kolem 3 tisíc. (asi za kus) Pokud by to tam šlo lehce dát jen odstraněním šrobku, bylo by po problému s nadměrnými dB.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:59 | Nahoru | #15

Dr.Houba píše: To je v pohodě, ve městě ty lidi stejně neznáš
Můžu se ti večer podívat, co jsou ty výfuky za typ, ale nikdy jsem si tam toho nápisu "ONLY FOR RACING USE" nevšim
Jinak S2Rko je na prodej, pokud se ti líbí ...je to holt pro jednoho a já tak nějak potřebuju občas jezdit ve 2

ono to v tom linku jak jsem dal nahoře taky není napsanoONLY "FOR RACING USE" (pokud jsem to nepřehlédl), ale když jsem se po tom pídil posledně, tak to bylo všude
Jo a S2R 1000 beru také jako řešení nového biku btw když se podíváš na to číslo a jestli je tam ten nápis, tak to uvítám. Díky

Naposledy editováno 17.01.2012 16:10:45

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 15:59 | Nahoru | #16
Akrap co mám já ma CEčko a s DB killerama by měl bejt pro provoz OK. Upřímně, bez DB killerů to prostě jen strašně řve...ale fakt tak děsně, že po 200km tě bolí hlava.
Ze začátku jsem si říkal, patří to k tomu...ale potom jsem tam DBkillery zkusmo dal a :
AD1) to začřalo mít zvuk, ne řev ...tedy jako že to tak trochu vydávalo tón
AD2) průběh toho motoru se vyhladil. Jasně, že asi maličko spadnul ve vršku výkon, ale koho to při 135HP zajímá...ale konečně s tím jde jezdit i po městě aniž by sis vyklepal koule a spojku.

(reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:00 | Nahoru | #17

Libabiba píše: to sice jo, ale láďáky jsou pecka na každý Duckně

máš recht

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:04 | Nahoru | #18

t_freedom píše: Akrap co mám já ma CEčko a s DB killerama by měl bejt pro provoz OK. Upřímně, bez DB killerů to prostě jen strašně řve...ale fakt tak děsně, že po 200km tě bolí hlava.
Ze začátku jsem si říkal, patří to k tomu...ale potom jsem tam DBkillery zkusmo dal a :
AD1) to začřalo mít zvuk, ne řev ...tedy jako že to tak trochu vydávalo tón
AD2) průběh toho motoru se vyhladil. Jasně, že asi maličko spadnul ve vršku výkon, ale koho to při 135HP zajímá...ale konečně s tím jde jezdit i po městě aniž by sis vyklepal koule a spojku.

o tom hluku při jízdě jsem taky uvažoval, no asi bude nejlepší řešení tam nacpat ty dB killery. Stejně mi není jasný, proč nedělali jak racing, tak normal verzi. Holt asi Talošové chtěli pořádný sound Ten Akrap tomu taky sluší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:12 | Nahoru | #19
Deyn> není proč dělat "otevřenou" tichou a hlučnou verzi. Ten motor dostane mapu, která je odladěná na průtok a protitlaky - plnění, bohatost, rezonance v potrubí. Všechno "je správně" tak, aby z něj šlo vyždímat to nač je konstruován před tím, než příjde pan "Evropské normy" ... Když ho ucpeš, už z něj nedostaneš ten vršek co by mohl mít.

Samo, že jde jít dál ... zvětšení ventilů, lehká klika, titanový ojnice, písty jak slupky z brambory s jedním kroužkem ...a budeš mít v tu ránu 160HP a motor se neudrží ani ve volnoběhu ...ale životnost z garančky do garančky bude 3000km.

(reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:21 | Nahoru | #20

t_freedom píše: Deyn> není proč dělat "otevřenou" tichou a hlučnou verzi. Ten motor dostane mapu, která je odladěná na průtok a protitlaky - plnění, bohatost, rezonance v potrubí. Všechno "je správně" tak, aby z něj šlo vyždímat to nač je konstruován před tím, než příjde pan "Evropské normy" ... Když ho ucpeš, už z něj nedostaneš ten vršek co by mohl mít.

Samo, že jde jít dál ... zvětšení ventilů, lehká klika, titanový ojnice, písty jak slupky z brambory s jedním kroužkem ...a budeš mít v tu ránu 160HP a motor se neudrží ani ve volnoběhu ...ale životnost z garančky do garančky bude 3000km.

je mi jasné, že je to kvůli průchodnosti, ale přece se to dá naladit i s filtrem pěkně, Euro normy ani nezmiňuju, to je kapitola sama pro sebe. Já hlavně nebudu moc ze začátku řešit jestli tam mám plný výkon, nebo klidně jen 110 koníků. Bude to určitě dost změna oproti 620, která má poloviční výkon oproti tomuhle.

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:34 | Nahoru | #21
Mě sousedi milujou, hlavně ráno v 5:30, ty SilMotory umí i spustit alarm na autě, ale na technické jsem nikdy problémy neměl

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:57 | Nahoru | #22
Pokud koukáš po S4R(S) tak ta změna bude dost o přesdržku... Ale nic co by bylo nějak záludný. Jen to chce udržet rozvahu ...někdy když se řítím po jedničkový silnici 170-190km/h a ten dvouvál duní do koulí, chce to notnou dávku sebekontroly
Pokud to koupíš i s Termo kitem, nemáš žádnej problém a odlaďování na brzdě je pro běžnýho uživatele tohodle kitu zbytečnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 16:57 | Nahoru | #23

strakon píše: Mě sousedi milujou, hlavně ráno v 5:30, ty SilMotory umí i spustit alarm na autě, ale na technické jsem nikdy problémy neměl

že by na technické byli fandové motorů s pořádným 2V zvukem?

Termignoni - homologace

17.1.2012 v 17:00 | Nahoru | #24
ad3- byl na mě jen jednou

(reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 17:04 | Nahoru | #25

Deyn píše: že by na technické byli fandové motorů s pořádným 2V zvukem?


Já to tam radši nestartoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 17:28 | Nahoru | #26

Deyn píše: ono to v tom linku jak jsem dal nahoře taky není napsanoONLY "FOR RACING USE" (pokud jsem to nepřehlédl), ale když jsem se po tom pídil posledně, tak to bylo všude
Jo a S2R 1000 beru také jako řešení nového biku btw když se podíváš na to číslo a jestli je tam ten nápis, tak to uvítám. Díky


Tak je to typ DMR E1 0548...podle mě homologované..ale jestli se tyhle typy dávaly i na S4R to nevím

1 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 17:56 | Nahoru | #27
Ty laufy z toho odkazu homologovany nejsou - na s4r/s termixy homologovanej komplet nedelaj...nemaj ani tu vlozku, ale nejakej vyrobce laufu ti ji urco udela...

ja mam nehomologovany komplet zardy, ale s vyndavatelnou vlozkou coz policajtum v UK a na technicky staci....stejne ji tam ale vetsinou nemam.....hlucny za jizdy to neni, nad 100-120kmh uz to moc slyset neni-to spis chrochtani z airboxu

jinak sousedi koukaj....ale ja si dycky rikam, ze se jim to asi hodne libi tak cumej

2 reakcí na tento příspěvek Termignoni - homologace

17.1.2012 v 18:33 | Nahoru | #28
Na 748s mám Termi a na technický nebyl žádný problém. V zahraničí jsem ještě nebyl, ale dostal jsem k motorce i originální výfuky s původním čipem do řídící jednotky.

Podívej se třeba na Ebay, za kolik se dají sehnat originál výfuky. Bývá to směšná částka oproti laďákům. což by mohlo být nejlevnější řešení je dokoupit.

(reakce na) Termignoni - homologace

17.1.2012 v 20:18 | Nahoru | #29

pokor píše: Na 748s mám Termi a na technický nebyl žádný problém. V zahraničí jsem ještě nebyl, ale dostal jsem k motorce i originální výfuky s původním čipem do řídící jednotky.

Podívej se třeba na Ebay, za kolik se dají sehnat originál výfuky. Bývá to směšná částka oproti laďákům. což by mohlo být nejlevnější řešení je dokoupit.



...chi chi...já origo prodávám komplet

(reakce na) Termignoni - homologace

18.1.2012 v 07:51 | Nahoru | #30

t_freedom píše: Pokud koukáš po S4R(S) tak ta změna bude dost o přesdržku... Ale nic co by bylo nějak záludný. Jen to chce udržet rozvahu ...někdy když se řítím po jedničkový silnici 170-190km/h a ten dvouvál duní do koulí, chce to notnou dávku sebekontroly
Pokud to koupíš i s Termo kitem, nemáš žádnej problém a odlaďování na brzdě je pro běžnýho uživatele tohodle kitu zbytečnost.

Už to plánuju několik let a z 620 jsem už odrostl, nejedeto špatně a užil jsem si na ní svoje i jsem nechal kupodivu pár kamarádů se silnějšími stroji koukat jak jim ujíždím, ale je na čase postoupit na další, promě asi finální stupeň Uvažuju o S4R testastretta, našel jsem pěknou s termi, proto vlastně vziklo celé tohle vlákno. Další alternativy jsou S4R(996), S4RS, nebo i S2R 1000, uvidím co mě nejvíc osloví. Ty ceny jsou dnes o dost jinde a dájí se koupit skoro za stejnou cenu. Navíc už jsem asi ze staré školy, protože starý Monster je pro mě nádherná motorka, ten nový už mě tolik nebere. S tou rozvahouto bude asi největší problém. U 620mužeš zarvat skoro kdykoli fullgass a držet pod krkem. Na to si na vekém Monstru netroufnu No a vibrace tam malinké jsou, ale do koulí mi to naštěstí nic nedělá.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Český manuál Ducati Monster S4R Testastretta kaba07 2 24.12.2020 v 07:33 kaba07
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta Adruj 132 23.12.2019 v 10:25 SirIndy
Prosím o radu Ducati S4R Ducati Monster S2R 1000, Ducati Monster S4R, Ducati ... pipi07 29 29.10.2019 v 20:52 honzarogalo
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul
S4R Testastretta nestartuje Ducati Monster S4R Testastretta vacul 28 9.4.2019 v 22:07 petrprochazka

TOPlist