
Kolona 517 Monsterů oslavila 25. výročí tohoto modelu
05.04.2018
2009 | 2010 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1078 cm3 | |
Výkon | 70 kW (95.2 koní) | |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | |
Točivý moment | 103 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch a Olej | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | desmo | |
Ventilů na válec | 2 | |
Vrtání | 98 mm | |
Zdvih | 71.5 mm | |
Kompresní poměr | 10.7 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | - |
Typ rámu | Příhradový | |
Materiál rámu | ocel/lehká slitina | chrommolybden/lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 148 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozvor | 1450 mm | |
Úhel hlavy řízení | 24 ° | |
Výška sedla | 810 mm | |
Suchá hmotnost | 168 kg | |
Objem nádrže | 15 l | |
Maximální rychlost | 220 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Ducati monster 1100 kolísání volnoběhu - vysoké otáčky volnoběhu | 9 | 22.3.2024 09:04 | ||
Opravy a údržba | Ducati Monster 1100 spojka | 23 | 2.1.2020 22:08 | ||
Naked bike | Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S | 27 | 23.12.2019 21:08 | ||
Naked bike | Ducati Monster alternativní zrcátka | 7 | 27.6.2018 12:54 | ||
Naked bike | Tlaky v pneu NE podle vyrobce | 31 | 11.12.2017 00:10 | ||
Opravy a údržba | Vyber brzovych desek | 22 | 31.7.2017 08:59 | ||
Italské | Ducati "zakladni" model vs. "S" model | 24 | 7.1.2017 11:21 | ||
Supermotard | Zadný stojan Ducati Performance | 17 | 25.3.2016 12:41 | ||
Naked bike | Vymazání servisního klíče? | 4 | 20.5.2015 21:03 | ||
Naked bike | Ducati Monster 1100s | 8 | 3.10.2011 07:47 |
Back to basics s většíma kýblema pod zadkem. Motorku jsem nevlastnil, jen jsem ji měl zapůjčenou na ...
Vzduchem chlazený Monster. Asi nejlepší motor od Ducati. V eSkové verzi, full Termignoni+ řídící jed...
Po Z300 mi to prislo jako fakt uz letadlo
Tak sjem dospěl a pořídil si dva válce.
Vzteklý pes, hrabe, zvedá se má neskutečný zvuk je to prostě Monstrum
Monster 1100 S, už je prodaná a šetřím na multistrejdu :-)
Ducati Monster 1100S s pár úpravami.
Poslední výkonný vzduchem chlazený Monster rámové konstrukce s dvouventilovou technikou a suchou spo...
Krásná motorka. Prostě Italský design.
Vysněná věcička ve stavu téměř novém, dovoz Italie, za málo peněz, hodně muziky
Vzduchem chlazený Monster. Asi nejlepší motor od Ducati. V eSkové verzi, full Termignoni+ řídící jed...
Vysněná, hravá červená kráska s úžasným zvukem.
Červená krasavice s nádherným zvukem
Ducati Monster 1100S s pár úpravami.
Po Z300 mi to prislo jako fakt uz letadlo
Poslední výkonný vzduchem chlazený Monster rámové konstrukce s dvouventilovou technikou a suchou spo...
Back to basics s většíma kýblema pod zadkem. Motorku jsem nevlastnil, jen jsem ji měl zapůjčenou na ...
Tak sjem dospěl a pořídil si dva válce.
Vzteklý pes, hrabe, zvedá se má neskutečný zvuk je to prostě Monstrum
Krásná motorka. Prostě Italský design.
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.8/10 |
Spojka | 6.8/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 5.8/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 8.3/10 |
Brzdy | 7.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 3.3/10 |
Cestování | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.0/10 |
Světla | 5.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster 1100 EVO | Jiný posez, mokrá spojka |
Ducati Monster 1100 EVO | Vzhled vyfuku, nemel zlate vidle :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki SV 1000 SZ | Ne úplně pohodlná, je jich málo a nedají se moc sehnat za rozum |
Triumph Speed Triple | Nenašel jsem v ní to co jsem hledal |
Ducati Streetfighter 1098/s | Rovnaký motor ako v Hypermotarde 1100S, nižšie sedlo, málo kusov na predaj |
Ducati Diavel | Pro me mala motorka ... 197/120 😊To proste neslo😊 |
KTM 990 SuperDuke | Sice se říká, že Ducati je exkluzivita, ale ruku na srdce - Monstera ma dnes už kdekdo, zatímco Duka jen tak nepotkáte. |
Ducati Hypermotard 1100/1100S | Hyper mi prišiel univerzálnejší a zábavnejší, aj keď Monster je zase viac sexi |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2010 | Mark09 | ducati_service.pdf | 378 KB | Ducati Service |
2010 | Mark09 | ducati_m1100s_eu_201.pdf | 9.5 MB | Ducati Monster 1100 + 1100S díly |
2010 | Mark09 | ducatim1100_1100s_20.pdf | 5.4 MB | Ducati Monster 1100 + 1100S Manual IT |
2009 | Mark09 | ducati_m1100_1100s_2.pdf | 5.1 MB | Ducati Monster 1100 + 1100S Manual IT |
2009 | Mark09 | ducati_monster1100_1.pdf | 7.3 MB | Ducati Monster 1100 + 1100S Manual CZ |