2022 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 937 cm3 | |
Výkon | 81 kW | |
Výkon při otáčkách | 9250 ot/min | |
Točivý moment | 92 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | DOHC/desmo | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 94 mm | |
Zdvih | 67.5 mm | |
Kompresní poměr | 13.3 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Příhradový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 230 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 21 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | |
Rozvor | 1608 mm | |
Úhel hlavy řízení | 27.6 ° | |
Závlek předního kola | 122 mm | |
Světlá výška | - | 250 mm |
Výška sedla | 875 mm | |
Suchá hmotnost | 202 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 223 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 242 kg |
Objem nádrže | 21 l | |
Spotřeba | 5.6 l/100 km | |
První cena | - | 400000 Kč |
Poznámka | cena 15 990 EUR (cca 390 000 Kč) | cena 16 790 EUR (cca 400 000 Kč) |
Výměna motorového oleje | 15000 Km | |
Výměna olejového filtru | 15000 Km | |
Seřízení ventilové vůle | 30000 Km |
-
Ducati DesertX (2022)
Praha 5-Smíchov, xavier011Fantasticky univerzal s neskutecnym podvozkem
-
Ducati DesertX (2022)
Valašské Meziříčí, elvis13Zábavná, mrštná a v charakteru motoru s projevem tak trochu “hrubiána”.
-
Ducati DesertX (2022)
Tehov, tomas-verunackrásné lehké výkonově ideální cestovní enduro v retro duchu na delší cesty i na na každodenní projíž...
-
Ducati DesertX (2022)
Valašské Meziříčí, elvis13Zábavná, mrštná a v charakteru motoru s projevem tak trochu “hrubiána”.
-
Ducati DesertX (2022)
Praha 5-Smíchov, xavier011Fantasticky univerzal s neskutecnym podvozkem
-
Ducati DesertX (2022)
Tehov, tomas-verunackrásné lehké výkonově ideální cestovní enduro v retro duchu na delší cesty i na na každodenní projíž...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 7.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 7.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 5.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 10.0/10 |
Skoky | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tenere 700 World Raid | o trošku méně výkonnu,ale jinak dostačující pro začínající jezdce |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda ADV 350 | perfektní posez, ale Desmo odrazuje a zvuk jak když lítají podložky v plechovce |
Husqvarna Norden 901 | Nechtělo se mi na ni čekat + motor KTM je prověřen, KTM má lepší distribuční i servisní síť. |