
Beta Alp 4.0: Všestranný kamzík
31.10.2024
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 349 cm3 | 348 cm3 | |||||
Výkon | - | 25.5 kW (34.7 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | - | 9500 ot/min | |||||
Točivý moment | - | 28 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 7500 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||
Počet válců | 1 | ||||||
Rozvod | OHC | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 79 mm | 84.5 mm | |||||
Zdvih | 71.2 mm | 62 mm | |||||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | 12.3 : 1 | |||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | |||||
Typ rámu | Trubkový | Perimetrický | |||||
Materiál rámu | ocel | ||||||
Zdvih předního odpr. | 220 mm | 185 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | 195 mm | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 290 mm | |||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 21 " | ||||||
Zadní kolo | 18 " | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 90/90-21 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 140/80-18 | |||||
Rozvor | 1410 mm | 1440 mm | |||||
Výška sedla | 865 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 133 kg | 140 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | - | 145 kg | 148 kg | ||||
Objem nádrže | 10.5 l | 11 l | |||||
Rezerva | - | 2.3 l | |||||
Spotřeba | - | 3.51 l/100 km | |||||
První cena | - | 159900 Kč | |||||
Poznámka | - | V letech 2018-19 jednomístný euro4 s provozními 139kg |
- |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail | 275 | 14.3.2025 06:36 | ||
Enduro & funbike | Beta Alp 40 | 19 | 26.7.2024 14:20 | ||
Enduro & funbike | Manuál | 5 | 13.3.2023 13:42 | ||
Enduro & funbike | jiné pneu v TP | 1 | 28.5.2020 20:33 | ||
Enduro & funbike | Motorka na polní cesty a ne moc těžký terén | 19 | 28.11.2014 14:56 | ||
Enduro a cross | Beta Alp 4.0 | 41 | 23.6.2014 16:46 | ||
Enduro & funbike | "Neostré" enduro | 90 | 12.6.2014 10:31 | ||
Enduro & funbike | přepákování | 1 | 12.1.2014 14:46 | ||
Enduro & funbike | Olej do tlumičů beta alp 4.0 motard 2004 | 4 | 19.5.2013 19:19 | ||
Enduro & funbike | Motorový olej pro supermotada | 11 | 19.4.2013 18:52 | ||
Opravy a údržba | Žárovka na podsvícení přístrojovky | 4 | 30.3.2013 12:25 | ||
České | Jak na to hele | 9 | 25.2.2009 13:15 | ||
Enduro & funbike | Suzuki DR400 vs. Beta Alp +M4 supermoto | 0 | 30.11.-0001 00:00 |
hodná, lehoučká, pro mé enduro začátky naprosto dostačující kozička
Motorka lehká , dobře ovladatelná ale přeci jen na moji výšku trošku vyšší
Konečně něco, co mě doveze i mimo silnici.
Jedná se o motocykl Beta Alp 4.0 Motard.Je to stylová motorka, která jde krásně za plynem a 100% jed...
Lehké celoroční enduro na cesty a necesty. Pro mě ideální scrambler.
Jednoduchá, spolehlivá, nezničitelná, robustní mašinka na enduro - šlapačkovém rámu, př. vidlice Pai...
hodná, lehoučká, pro mé enduro začátky naprosto dostačující kozička
Konečně něco, co mě doveze i mimo silnici.
Motorka lehká , dobře ovladatelná ale přeci jen na moji výšku trošku vyšší
Lehké celoroční enduro na cesty a necesty. Pro mě ideální scrambler.
Jednoduchá, spolehlivá, nezničitelná, robustní mašinka na enduro - šlapačkovém rámu, př. vidlice Pai...
Jedná se o motocykl Beta Alp 4.0 Motard.Je to stylová motorka, která jde krásně za plynem a 100% jed...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.5/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 4.5/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 5.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.5/10 |
Těsnost tlumičů | 5.0/10 |
Tuhost rámu | 6.5/10 |
Jízda | |
Sport | 7.5/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 2.0/10 |
Terén | 5.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 1.0/10 |
Ceny servisu | 4.0/10 |
Servisní síť | 1.0/10 |
Dostupnost dílů | 1.0/10 |
Nabídka doplňků | 1.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.0/10 |
Výška | 10.0/10 |
Ochrana motoru | 8.0/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | 4.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
CFMOTO 450MT | váha, vzhled, cena |
Royal Enfield Himalayan | není to můj šálek kávy |
Kawasaki KLE 500 | KLEkánice jsem už dvě měl, super stroje, ale na to co jezdím mám strach o tu starou techniku, navíc má horší tlumiče, je větší a těžší. |
Voge 300 Rally GY | Voge se mi líbila asi stejně, nakonec vyhrála před touto Čínou jiná Čína(motor:) Beta mi přišla o malinko hůř zpracovaná, ale zároveň o hodně poctivější. Rozhodl asi výkonější motor a o trochu lepší tlumiče. Jak to je doopravdy se uvidí v budoucnu:) |
Honda CRF300L | za vyšší cenu potřeba hodně věcí doladit, Beta mi přišla v základu líp nastavená |
Honda CRF 250M | Vetsi cena oproti bety (bavíme se o bazarovych) , ale nakonec jsem ji stejně koupil |
Honda CRF 250L | |
Suzuki DR-Z400 SM | Plánuji jí po této... (předtím nebyly finance) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Beta RR Enduro 390 | Ta novější, komplet přepracovaná verze. Dnes sice vodník, motor čína-což by mi nevadilo, nemám předsudky, ale po podrobnější ohledání působí víc jak plastový hračka, než motorka do terénu. A pak ten dnes módní \"upajcnutej zadek\",...ne, to ne!!! |
Kawasaki KLX 250S | Byl jsem se podívat na dvou motorkách z roku 2008 a vypadalo to super. Do chvíle, než jsem zjistil, že na to nepůjdou sehnat díly. V době, kdy jsem se začal rozhlížet vyšla ještě nová verze. Bohužel zpracování je katastrofální… |
Honda CRF300L | Vyděl jsem jí na výstavě Eicma. Ale Honda byla už vyzkoušená a věděl jsem do čeho jdu. |
Kawasaki KLX230 | Za ty prachy si to strčte víte kam! Nehoráznost nás čechů! :-D |
Beta ALP 200 | Vím, že je nebo byla, ale výroba skončila 2018 a olítanou jsem nechtěl. |
Yamaha MT-03 | Problém ji sehnat v dobrém stavu, navíc motor už moc slabý-jezdím do práce po silnicích I.tř. a poslední úsek po silnici pro motorová vozidla. A dřít se mi ji nadoraz nechce. |
Kawasaki KLX 250 | Lákal mě jednoduchý motor ze Suzuki DR350, naopak odrazovaly recenze na podvozek, navíc nabyla žádná zrovna k mání. A obavy z dostupnosti dílů a případné další prodejnosti stroje. |
Kawasaki KLX230 | Těžší, konec výroby, vyšší cena. |
Beta Motard 4.0 | Nebyla v daném okamžiku žádná k mání. |
Honda NX 650 Dominator | Moc malý |
Beta M4 | chtěl jsem silnice a polňačky |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | BetaVlad | alp40-m4.pdf | 3.5 MB |