Beta ALP 4.0
Redakční testy
Články
Technické údaje Beta ALP 4.0
2008 2009 2010 2011 2012 2013 2024
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 349 cm3 348 cm3
Výkon - 25.5 kW (34.7 koní)
Výkon při otáčkách - 9500 ot/min
Točivý moment - 28 Nm
Otáčky při max toč.mom. - 7500 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý
Chlazení Vzduch  Kapalina 
Uspořádání válců Stojatý 
Počet válců
Rozvod OHC  DOHC 
Ventilů na válec
Vrtání 79 mm 84.5 mm
Zdvih 71.2 mm 62 mm
Kompresní poměr 9.5 : 1 12.3 : 1
Příprava paliva Karburátor  Vstřikování 
Startér - Elektrický 
Počet rychlostí
Sekundární převod Řetěz  -
Typ rámu Trubkový  Perimetrický 
Materiál rámu ocel 
Zdvih předního odpr. 220 mm 185 mm
Zdvih zadního odpr. 220 mm 195 mm
Brzdy vpředu kotouč 
Rozměr předního kotouče - 290 mm
Přední třmen - dvoupístkový 
Brzdy vzadu kotouč 
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu - 90/90-21 
Rozměr zadní pneu - 140/80-18 
Rozvor 1410 mm 1440 mm
Výška sedla 865 mm
Suchá hmotnost 133 kg 140 kg
Pohotovostní hmotnost - 145 kg 148 kg
Objem nádrže 10.5 l 11 l
Rezerva - 2.3 l
Spotřeba - 3.51 l/100 km
První cena - 159900 Kč
Poznámka - V letech 2018-19
jednomístný euro4
s provozními 139kg 
-
Videa Beta ALP 4.0
Témata ve fóru o Beta ALP 4.0
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Enduro & funbike Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail 275 14.3.2025 06:36
Enduro & funbike Beta Alp 40 19 26.7.2024 14:20
Enduro & funbike Manuál 5 13.3.2023 13:42
Enduro & funbike jiné pneu v TP 1 28.5.2020 20:33
Enduro & funbike Motorka na polní cesty a ne moc těžký terén 19 28.11.2014 14:56
Enduro a cross Beta Alp 4.0 41 23.6.2014 16:46
Enduro & funbike "Neostré" enduro 90 12.6.2014 10:31
Enduro & funbike přepákování 1 12.1.2014 14:46
Enduro & funbike Olej do tlumičů beta alp 4.0 motard 2004 4 19.5.2013 19:19
Enduro & funbike Motorový olej pro supermotada 11 19.4.2013 18:52
Opravy a údržba Žárovka na podsvícení přístrojovky 4 30.3.2013 12:25
České Jak na to hele 9 25.2.2009 13:15
Enduro & funbike Suzuki DR400 vs. Beta Alp +M4 supermoto 0 30.11.-0001 00:00
Skupiny
Silné stránky hodnocené uživateli
Slabé stránky hodnocené uživateli
Průměrné hodnocení od 2 uživatelů
Motor
Spojka
7.5/10
Průběh výkonu
8.0/10
Vibrace
4.5/10
Převodovka
10.0/10
Mechanická hlučnost
7.0/10
Zvuk
9.5/10
Spolehlivost
5.5/10
Podvozek
Možnost nastavení
3.5/10
Těsnost tlumičů
5.0/10
Tuhost rámu
6.5/10
Jízda
Sport
7.5/10
Město
7.5/10
Cestování
2.0/10
Terén
5.5/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
1.0/10
Ceny servisu
4.0/10
Servisní síť
1.0/10
Dostupnost dílů
1.0/10
Nabídka doplňků
1.0/10
Servisní intervaly
10.0/10
Terén
Brodivost
8.0/10
Výška
10.0/10
Ochrana motoru
8.0/10
Skoky
5.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
5.0/10
Možnosti uchycení zavazadel -
Ochrana jezdce cestování
4.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 5.67
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.50 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali ALP 4.0 přednost
NekoupiliZ důvodu
CFMOTO 450MT váha, vzhled, cena
Royal Enfield Himalayan není to můj šálek kávy
Kawasaki KLE 500 KLEkánice jsem už dvě měl, super stroje, ale na to co jezdím mám strach o tu starou techniku, navíc má horší tlumiče, je větší a těžší.
Voge 300 Rally GY Voge se mi líbila asi stejně, nakonec vyhrála před touto Čínou jiná Čína(motor:) Beta mi přišla o malinko hůř zpracovaná, ale zároveň o hodně poctivější. Rozhodl asi výkonější motor a o trochu lepší tlumiče. Jak to je doopravdy se uvidí v budoucnu:)
Honda CRF300L za vyšší cenu potřeba hodně věcí doladit, Beta mi přišla v základu líp nastavená
Honda CRF 250M Vetsi cena oproti bety (bavíme se o bazarovych) , ale nakonec jsem ji stejně koupil
Honda CRF 250L
Suzuki DR-Z400 SM Plánuji jí po této... (předtím nebyly finance)
Kupující místo ALP 4.0 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Beta RR Enduro 390 Ta novější, komplet přepracovaná verze. Dnes sice vodník, motor čína-což by mi nevadilo, nemám předsudky, ale po podrobnější ohledání působí víc jak plastový hračka, než motorka do terénu. A pak ten dnes módní \"upajcnutej zadek\",...ne, to ne!!!
Kawasaki KLX 250S Byl jsem se podívat na dvou motorkách z roku 2008 a vypadalo to super. Do chvíle, než jsem zjistil, že na to nepůjdou sehnat díly. V době, kdy jsem se začal rozhlížet vyšla ještě nová verze. Bohužel zpracování je katastrofální…
Honda CRF300L Vyděl jsem jí na výstavě Eicma. Ale Honda byla už vyzkoušená a věděl jsem do čeho jdu.
Kawasaki KLX230 Za ty prachy si to strčte víte kam! Nehoráznost nás čechů! :-D
Beta ALP 200 Vím, že je nebo byla, ale výroba skončila 2018 a olítanou jsem nechtěl.
Yamaha MT-03 Problém ji sehnat v dobrém stavu, navíc motor už moc slabý-jezdím do práce po silnicích I.tř. a poslední úsek po silnici pro motorová vozidla. A dřít se mi ji nadoraz nechce.
Kawasaki KLX 250 Lákal mě jednoduchý motor ze Suzuki DR350, naopak odrazovaly recenze na podvozek, navíc nabyla žádná zrovna k mání. A obavy z dostupnosti dílů a případné další prodejnosti stroje.
Kawasaki KLX230 Těžší, konec výroby, vyšší cena.
Beta Motard 4.0 Nebyla v daném okamžiku žádná k mání.
Honda NX 650 Dominator Moc malý
Beta M4 chtěl jsem silnice a polňačky
Manuály pro Beta ALP 4.0
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2007 BetaVlad alp40-m4.pdf 3.5 MB
Bazar pro Beta ALP 4.0 (rss)

TOPlist