globalmoto_duben_nolan





Téma: Beta Alp 4.0
27.7.2010 v 17:02
ahoj, není mezi vámi majitel Bety Alp 4.0 ?
chtěl bych o motorce získat nějaký informace, o zastoupení v ČR, možnostech servisu atd.
vím, že motor je DR 350, ale to je tak všechno.

díky za každý info!
Předchozí
1 2
Následující

Beta Alp 4.0

27.7.2010 v 19:39 | Nahoru | #1
Co chceš vědět za info? Motor z DR tam sice je, ale tlumiče už jsou jiné, hlavně menší zdvihy, ale už kvůli tomu motoru to není špatné moto

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0

27.7.2010 v 21:25 | Nahoru | #2
je to něco na styl "Tricker 250 od Yamahy" jenže s vetším motorem
malo sehnatelná u nás

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0

27.7.2010 v 22:16 | Nahoru | #3

roberto.cz>je to něco na styl "Tricker 250 od Yamahy" jenže s vetším motorem
malo sehnatelná u nás



u nás se dá normálně koupit u Paliče ( TU ) oproti trckeru má kola 21/18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0

27.7.2010 v 22:58 | Nahoru | #4

black-jack>u nás se dá normálně koupit u Paliče ( TU ) oproti trckeru má kola 21/18

já myslel pozemskou cenu, za bezmála 130 000kč to nekoupí ani ta nejvetsí píííča

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 07:57 | Nahoru | #5

roberto.cz>já myslel pozemskou cenu, za bezmála 130 000kč to nekoupí ani ta nejvetsí píííča



trochu si to přehnal ne Cena je dost vysoká, sice máš za ni (teda hodne soft) endurko bez chladiče, bez nikasilu, se servisem o kterém se může dnešním endurům zdát...každopádně ten podvozek jen tak někdo nepřekousne, v tom vidím největší problém

Ale co se týče blaty, tak víš víc jak my, tož aspoň rekni základní info o té 250 né Třeba něco málo o motoru a tlumučích kura, já už jsem zvědavý jak cip

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 11:10 | Nahoru | #6
black-jack> Dyť řikal. 250ccm motor v rámu a podvozku Blaty 125. Su zvědavej na vysledek

(reakce na) Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 11:39 | Nahoru | #7
Navrc.TT-R> to jsem asi přehlídl A kdy už to budeeeee?

Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 11:50 | Nahoru | #8
v zimě by měl ten motor dostat roberto, tak uvidime

Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 13:41 | Nahoru | #9
cože Blata 250 už bude brzy na světě? tak to jsem fakt zvědavej
jinak o Beta Alp něco tady

Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 15:40 | Nahoru | #10
jj, ale nikdo nic nechce řict.

Jinak Alp je dobrá motorka a podvozek má udělanej na takový to hobby poježdění v sedě a na to to stačí. Na polety vzduchem to nebude

Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 15:45 | Nahoru | #11
Betu Alp 4.0 nemám... čekám až vyjde plná verze

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 16:16 | Nahoru | #12
Tu je aj taký kratší test.

(reakce na) Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 16:34 | Nahoru | #13

volodaj>Tu je aj taký kratší test.



tak pozor, tady uvadějí zdvihy tlumičů 220mm tak ted se vsem omlouvám...měl jsem za to, ze to ma zdvihy 170mm. To mění situaci 220mm není tak hrozné, kdyz k tomu pridam motor vzduchem chlazeny a bez nikasilu... tak je skoda, ze to prodavaji za 130tis...

Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 16:49 | Nahoru | #14
Na fotkách sú tam ukázané aj nejaké skoky. Myslím, že pre normálneho hobby jazdca, ktorý sa chce voziť hlavne po hore a po trati len raz za čas dobrá voľba. Až na tú cenu.

2 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 19:20 | Nahoru | #15
díky za odkazy.
líbí se mi právě kvůli motoru (ověřenej, jednoduchej...) a celkový jednoduchý nepřepíčený stavbě.
pro denní dojíždění do práce, o víkendu si zablbnout a jednou do roka vyjet někam dál....no to jedíný asi bude vyžadovat sebezapření ,-))
osobně vidím jediný mínus v malý bandě, jinak se mi moc líbí.

(reakce na) Beta Alp 4.0

28.7.2010 v 22:20 | Nahoru | #16
callowsick> ta nádrž má mít něco málo přes 10L takže 200km v klidném tempu to musí dát v poho

(reakce na) Beta Alp 4.0

30.7.2010 v 23:22 | Nahoru | #17
callowsick> Ahoj,Alpa ber jako vhodnou motorku pro začátečníka,menšího lehčího chlapa nebo pro holku,ale kdo je "pořádnej chlap" a seděl na velkém enduru,ten se jí bude chtít po pár tisících km zbavit.
Kámoška si ji kupovala novou,takže ji servisuju a mám v merku celou dobu-má najeto 17000 km.Je pravda,že to jede stále,bez problémů,s malou spotřebou-dovču na Slovensku a Maďarsku jela za 3,8 l/100 km,ale dal jsem tam 15-ku rozetku.Ověsil jsem to 25 l kufrem a dvěma bočníma taškama,ale to už nevonělo podsedláku a ten stále praskal,tak jsem ho musel vyztužit.To signalizuje,že ani jízda ve dvou nebude "to správné ořechové".Dál se na tom sere světlo,vypalují se kontakty na žárovce,protože soudruzi v Itálii tam dali slabé dráty na H4 a ty se přehřívají a berou sebou kontakty.Také tomu trochu pomohlo odvrtání těsného krytu dvěma dírama-nahoře a dole a začalo se to líp chladit.Motor je skutečně excelentní na výdrž a klidnou jízdu,suprová převodovka a spojka,ale to stavění na zadní,jak psal "Brat"Slovák,tak to nečekej.Také nečekej žádný luxus v pérování-jsou to levné tlumiče nastavené na silnici a delší výdrž,v terénu a při ostré jízdě Tě zklamou.Lehké a obratné to je,ale když se dostaneš do party "Bigařů",tak nemáš šanci jim stačit.Brzdy jsou průměrné,zastaví a nevadnou,ale na to,že to jsou Bremba,jsou dost měkké.Přední blatník jsem po prvním blátě vyhodil a dal tam velký z WR-ky,jednak se mi nelíbil a ucpával se.
Tobě se bude líbit,když na to vlezeš po Kentoye,ale za čas budeš koukat jinam-to je ale normální vývoj...Zdravím,P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0

31.7.2010 v 10:12 | Nahoru | #18
to Petr Huska: díky moc za info, přesně něco takovýho jsem si chtěl přečíst!

(reakce na) Beta Alp 4.0

7.8.2010 v 18:48 | Nahoru | #19
callowsick> Tak co,nevzal jsem Ti chuť? Neboj,na běžné ježdění bez extrémů je super P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0

8.8.2010 v 10:36 | Nahoru | #20
já bych to nekupoval ten motor je dinosaurus - nejede ,vhodny snad jen pro začátečníka , kdyby tam dávali z sm400 to by byla jiná .

(reakce na) Beta Alp 4.0

8.8.2010 v 22:07 | Nahoru | #21
wario> Jo,také to píšu,že je to pro začátek,ale co bys vyřešil tou 400-kou? To je větší humus než ta 3pade.O moc víc to nejede,chybí tomu šestka,musíš hlídat vodu.Něco jiného je,když to poladíš,ale to ta 3pade jde také... P-H.

Beta Alp 4.0

10.8.2010 v 09:37 | Nahoru | #22
Kamarádka i její táta maj Alpy 4.0 od novoty, motor daleko kultivovanější než moje stará dr350 (asi to bude tim, že není přetuněný a vylágrovaný), spotřeba výborná, na výlety do 110km/h po okreskách supr.. do hard terénu už to ale nebude- křehké plasty, odpružení horší, elektrika odchází- jedna z jejich mašin funguje ok, druhá už snad 5x problémy s elektrikou, ihned po koupi se musí vyměnit duše a haltry- stojí za hovno a vůbec tady na plzeňsku je oficiální distributor pěknej šejdíř..
Obě motorky absolvovaly ukrajinu po ose a krom toho, že v jednej shořela elektrika, což dvě inženýrské hlavy na koleni opravili, žádná potíž nebyla.. a přístup k reklamaci stejně jako ke všem ostatním reklamacím byl takový, že bych prodejce nakopal do řiti..
Kdyby se dělala stará dobrá XT350 z devadesátých let pořád, tak bude určitě lepší volba..

na nějaký píče bych byl jako majitel blaty opatrnej a radši to nahlas nevyslovoval..

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0

10.8.2010 v 12:12 | Nahoru | #23
koukal jsem se podle katalogu, výstav a tak.
zkuste si sehnat motorku za 130 000, když chcete enduro alespoň cestovní a mělo by to jet líp než 125ka. tam pak vypadává Alp katalogově jako dobrá volba.

ale chyběly mi právě zkušenosti majitelů.

proč se dneska už nedělají endura typu DR 650, 350, TT 600, XT 600, 350, XR 400,600, KLR 650.......normální, jednoduchý,relativně lehký nepřepíčený motorky, kde design následuje funkci a ve výsledku je to použitelný pro 99% životních situací (míval jsem DR 650 R)

nejspíš teda pohledám nějaký jetý XT 660.

Beta Alp 4.0

10.8.2010 v 14:54 | Nahoru | #24
Protože ekologie si žádá emise, katalyzátory, ekologické bužírky kabelů, plečkožrouti si žádají spousty svítítek, budíčků, hezky nalakovaný plastíky a podobný srančky..

já se dostal do fáze, že bych chtěl druhou motorku vedle husaberga, ale zjistil jsem, že to co chci se prostě nevyrábí.. halt ta moderní doba..

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0

10.8.2010 v 15:17 | Nahoru | #25
no přesně. je to samej gaybike

což mi připomíná, že mě vždycky nadzvednou "testy" motorek, kdy je třetina textu věnovaná popisu vzhledu motorky. jako kdyby článek četl slepej, kterej si nemůže prohlídnout fotky.
ne, že by na vzhledu motky nezáleželo vůbec, ale krása je prostě v tý technice jako takový a ne v krytech, imitacích rámů, nádrží a kdovíčeho ještě...

(reakce na) Beta Alp 4.0

10.8.2010 v 22:34 | Nahoru | #26
callowsick> Za podobný peníze jak se ti líbí ten Alp, je i ta moje Pampera. Mašina stejnýho zaměření. Taď se jmenuje nějak Halley. Nemám s ní problém jediný, ani jsem neslyšel od ostatních majitelů.

Beta Alp 4.0

11.8.2010 v 13:22 | Nahoru | #27
Bavil jsem se jednou s majitelem Alpa a byl docela spokojenej. Je to uz starsi chlapek a rikal, ze na lehky off pojezdeni je to dobra motorka. Jedinou slabinou je tam pry zadni central, ktery je do terenu tvrdej jak stolverk a diky usporadani ho prej nejde vymenit za cokoli jinyho.
Je to proste takovy klasicky endurko ze stary skoly pro kazdodeni jezdeni, ktery ale v terenu brzo najde svuj limit. Na jezdeni po polnacce nebo louce plne dostacujici a pokud nebudes padat, tak i provozne levny pojezdeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0

17.11.2010 v 11:24 | Nahoru | #28

callowsick>koukal jsem se podle katalogu, výstav a tak.
zkuste si sehnat motorku za 130 000, když chcete enduro alespoň cestovní a mělo by to jet líp než 125ka. tam pak vypadává Alp katalogově jako dobrá volba.

ale chyběly mi právě zkušenosti majitelů.

proč se dneska už nedělají endura typu DR 650, 350, TT 600, XT 600, 350, XR 400,600, KLR 650.......normální, jednoduchý,relativně lehký nepřepíčený motorky, kde design následuje funkci a ve výsledku je to použitelný pro 99% životních situací (míval jsem DR 650 R)

nejspíš teda pohledám nějaký jetý XT 660.



DR 650 se stale dela, jen se neprodava v CR

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0

17.11.2010 v 18:29 | Nahoru | #29
SirIndy> Ahoj Beta sice má motor suzuki dr 350 ,ale já to po vlastních zkušenostech nedoporučuji ten motor je od základu špatnej když tomu dáš opravdu pohulit tak je poněm za sezonu mněl jsem tři a jeden uplně novej ,stálo mně to víc jak nová motorka,pár lidí tady na foru ví že nekecám jezdil jsem sněma ,když dnes chceš univerzálnní endurko tak asi yamaha wr250 to je určitě dobrá volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0

19.11.2010 v 09:45 | Nahoru | #30
Makotřas> tak teď jsi zabouchal na úl-říci o jednom z nejlepších a nejspolehlivějších motorů,co kdy v motorce fungovaly,že je od základu špatnej...jasně,že z něj nemůžeš chtít dostat to,co z WR a jiných ostrých endur-na to také nebyl dělaný,ale že by si Ivo Kaštan vybral na Dakar to nejhorší,tomu sám nemůžeš věřit A jestliže se Tobě rozpadl a několika dalším stovkám jezdců slouží bez problémů,tak asi bude něco špatně u Tebe a ne u motoru!!! Chce to uvažovat-s Fabií HTP se taky nepustíš do BMW M1... P-H.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manuál Beta Alp 4.0 xrkář 5 13.3.2023 v 13:42 Yevgen
jiné pneu v TP Beta ALP 4.0 Fulham 1 28.5.2020 v 20:33 Kohlstein
Motorka na polní cesty a ne moc těž... Beta Alp 4.0 agrarnik 19 28.11.2014 v 14:56 Tchert
"Neostré" enduro [1, 2, 3] Honda XR 400, Yamaha WR 450F, KTM Freeride 350, Suzu... Mr.Dreamer 90 12.6.2014 v 10:31 Alexanderovic
přepákování Beta Alp 4.0 xrkář 1 12.1.2014 v 14:46 Milos125

TOPlist