renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda X 11 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bronnie
Vloženo 28.4.2012
Aktualizováno 24.8.2014
Zobrazeno 6 030x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Honda X 11, co víc k ní dodat... Je to mastodont, motor z Blackbirdu, obrovský krouťák i výkon, táhne odspodu až po vršek...Člověk si ji nekupuje z důvodu, aby ohromil rychlostí či vzhledem, ale aby se odlišoval od zbytku, stejně jako já. Jsme k sobě souz

Více fotografii

První dojmy - První dojmy? WOW, ta nádrž je přes celou motorku a musí mít aspoň přes 30l, ohromná dominanta, potom sem to teda vytlačil na silnic, a další dojem: sááákra tj těžká obluda...Ale jak sem se rozjel, zapomněl sem na všechna negativa :) a byl ohromen a unesen zároveň.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji pro motorkáře, kteří nemají rádi stereotyp, hledají v motorce kouzlo, hrubou sílu, velikost, nevšednost a dostatek tahu odspodu až po vršek. Člověk se s ní nadře (zatím sem nejel na jiné motorce, která by mi nedala tolik zabrat) , ale je to krásná námaha, která stojí za to. Nelituji výběru a velmi nerad bych se jíz zbavoval, protože mě v této kategorii neoslovila žádná jiná pořádná motorka se srdcem.

Doplňky na motorce - Neoriginální výfuky (MIG) včetně nového vpěchování vaty a obalení karbonovou folií, parádní zvuk na cestování, lahodí uchu a přitom je to v normě, krásně to přede.
Instalován nosič na kufry/tašky + blinkry přichycené na nosiš. Volil jsem na cestování tašky, i když nemají tolik výhod jako kufry, přeci jen k motorce vzhledově sedí víc a nepřekáží tolik.
Vyměnil jsem zrcátka za zrcátka v závažíčkách, do kterých konečně vidím a nepřekážím si.
Následně výměna páček spojky, brzdy, a další kosmetické úpravy provedeny postupně.

Recenze

Motorku jsem si přivezl v podvečer dne 27. dubna 2012. Vždy jsem chtěl vlastnit motorku, která se jen tak nevidí a nemá ji v okolí několik motorkářů, tedy žádnou tuctovku.
To se mi koupí tohodle macíka povedlo. Je to opravdu macek, skoro 260kg s plnou nádrží a se mnou sme u 400kg, k tomu si přidejte 140 koní a téměř 115 NM kroutící moment. Motor a nádrž jsou dvě největší dominanty celého stroje, doplněné dvěma laufy, které tomu přidávají krásnou symetrii hlavně pohledem zezadu. Je to nezvyk, ta obrovská váha do zatáček, ale s mou postavou se s ní poperu na úrovni. Zatím mám čas dodělat nějaké úpravy, které se ovšem naskládají do pěkných cifer. Náhradní díly jsou vcelku drahé, protože to není rozšířený kousek, logicky. Další zkušenosti přidám, až s motorkou najedu více kilometrů.

S motorkou jsem se sžil neskutečně rychle, ale pořád tam určitý respekt je ( což je jen dobře). Najeto přes 1500km a dojmy skvělé, spotřeba průměrně kolem 7 litrů, při klidném delším cestování v plné náloži kolem (pod) 6 litrů, což je super u takové lokomotivy. V zatáčkách je ta váha dosti znát, veliký kus práce zde odvádí CBS systém, který vám dokáže zachránit pr*él, i když už si to nemyslíte. Cestuje se mi s ní dobře, ale po ujetí cca 500km za den a více to bylo na mě dosti znát , hlavně poloha kolen, které po jízdě vcelku trpěly další den. Ale také je to možná tím, že si teprve zvykám na nový posed, každopádně si další tripy rozvrhnu na max 300-350km za den, není důvod to hrotit, přeci jen se jí nehodlám zbavit, přirostla mi neskutečně rychle k srdci :) .

Najeto 4 000km, proběhla výměna řetězovky a pneu, obul jsem si na hondičku Continentaly road attacky a musím říci, že vynikající :) Asi nejlepší volba pro tento velký cestovní stroj v poměru cena/kvalita. Také nová řetězovka vyřešila částečně problémy s hlučností řetězu, ta předchozí už byla značně vytahaná a ševelení bylo uchu nepříjemné, takže nebylo co řešit, zase to není výdaj, který se dělá každou sezonu. Ještě se chystám vyměnit ložiska v řízení a pak již jen spíše kosmetické doplńky, zvažuji klín pod motor a nějakou masku světla, ale uvidíme :) Spokojenost zatím panuje na 90 procent, motorka mi dává přesně to, co jsem od ní čekal, doufám že letos se podíváme spolu více do vzdálenějších destinací a najedeme pořádnou porci kilomterů bez závad.

7.8.2014
Na motorce už bude najeto skoro 80 000 km. Vyměnil sem krk v řízení, řízení jde hned snáz. Hondičce jsem nedávno přidal nové zrcátka, která jsou uchycená v závažíčkách, jsou sice menší, ale paradoxně konečně vidím za sebe, protože mi nebrání ani rameno, ani loket při výhledu a nekoukám malou škvírkou zrcátka. A myslím, že tomu i designově sedí. věc názoru. Jinak žádné větší investice se nekonají, motorka stále slouží primárně k ježdění, a tak to má i být. Postupně s penězi vždy nějakou mouchu vylepším, ale není kam spěchat, svou práci odvádí stále dobře při jízdě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DeanNESTLE
DeanNESTLE napsal 03.05.21 v 07:30 10b.

Luxusní X11 jak se ti podařilo dostat ty zrcátka do konců řídítek? mám stejný a jaksi mi to úplně nejde.. nemůžu dostat ven ten kus zevnitř řidítek

sehhy
sehhy napsal 05.04.16 v 23:13 10b.

jooo mám ju .teprv 200 km za sebou .pomohl jsi mi moc při výběru. díky za recenzi .mam ji 186.120 masakr ale co s 350..?

context
context napsal 08.04.15 v 15:29 10b.

pěkná hodna přeji hodně pohodových kilásku bez nehod a dlouhou sezonu

rybíz5
rybíz5 napsal 05.11.14 v 19:38

Moc pěknej masivní stroj Jen bacha at si s těma prackama neutrhneš řiditka

čert129
čert129 napsal 31.10.14 v 19:54

Krásné stroj přeji Ti hodně šťastných km. a pohodu na cestách jasných 10 b. nejen za stroj , ale za Tvůj životní styl mám rád tokové lidičky čau čert

Více komentářů



TOPlist