renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda X 11 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník GT.Hornet
Vloženo 16.1.2015
Aktualizováno 16.1.2015
Zobrazeno 5 801x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.1

Popis motorky


Výstižný popisek mojí motorky jednou, dvěma větami:D Pro velký úspěch jsem si jí koupil znova a koupil bych si jí zase!

Více fotografii

První dojmy - Hned od začátku jsem věděl co chci a na co si mám dávat pozor. Takže obchod proběhl v naprostém pořádku a testovací jízda jako po másle. Na mopedu bylo všechno tak jak jsem chtěl a čekal takže nebylo nad čím přemýšlet a už jsem na ní jel domů.

Motorku bych doporučil pro - Všem doporučuji aspoň se projet než začnou říkat nějaké bludy.

Doplňky na motorce - Páčky, jsou hezký a nastavení vzdálenosti doporučuji všem!

Recenze

Elíka jsem si vybral, protože jsem ho chtěl. Byl novější v lepším stavu s menším počtem kiláků. '"Styl" motorky je pro mě jako dělaný. Když chci jet kudlu tak jí jedu, když chci jet na kukandu tak jí jedu.
Jako velké plus vidím pohodlí při jízdě, nikdy nemám problém s bolestí žádné části těla, ať už jde o dlouhou cestu, rozbitou cestu, sportovní jízdu, cestu s batůžkem, jízdu s nákladem a to je o lovu krevet asi už všechno.

Něco už máme najeto, takže mohu napsat pár postřehů pro případné zájemce.

Váha - Největší mínus motorky je určitě váha je to prase vyžraný. Manipulace na místě je katastrofální a nejednou na parkovišti uděláte čumilům parádní podívanou. No nezbývá než se pořádně najíst, zatnout zuby a opřít se do toho.

Heft - Možná by někomu mohl vadit trošičku "tužší" plynovod (není se co divit, někudy to musí natáhnout až k motoru), ale stačí pár vychytávek jako promazání bowdenů, uvolnění vnitřku heftu šmirglem, namáznutí řídítka pod plynem, vyladění délky lanek (citlivější) a hned to maká o 100% líp.

Motor - Ten je vůbec to nejlepší na celé motorce. Stačí za to vzít a od prvního metru máte pocit že motorka neváží nic. Do 3000 otáček jako by se chtěla rozběhnout pak bouchnou saze a letí to až do 9000 jak z praku.
U prvního elíka to tak nebylo měl propady a znatelné i když motorově bylo vše v pořádku. Hodně pomohla výměna řetězové sady - nástup výkonu byl hladší, ale.. pořád to nebylo ono. Dá se jet úplně na pohodu 50km/h - 90km/h a je úplně jedno co tam je za kvalt, jen si tak "bzučí" jako by ho nic nezajímalo. Když chcete někoho zesměšnit tak nemusíte ani podřazovat stačí otočit a mávat:D

Brzdy - nejdřív jsem si myslel že to brzdí dobře, ale ono to brzdí perfektně. Dual mě nikdy nezradil a i když už mi bylo pořádný horko stačilo zabrat za páku a???... ejhle já žiju! První jedenáctka jakoby vadnula při sportovnější jízdě, ale účinek byl stále výborný. Po výměně destiček a kapaliny jako by chytla druhý dech a zase to šlo jako za mlada.

Podvozek - Přední vidle nastavená v továrně... no... asi mohla být tvrdší, ale zase na naše silnice je to pohodlnější takhle. Je pravda že při brždění máte pocit, že ta vidle se zareje tak hluboko, že najdete ropu, ale aspoň setřete všechny mouchy na kluzákach.
Zadek byl hooodně houpavej a gumovej hlavně v rychlejších zatáčkách s né úplně dokonalou úpravou - pružinu jsem utáhnul na poslední (třetí ze tří) polohu a je po problémech.

Ovladatelnost - Jede rovně, zpátečku nemá a to je asi tak všechno. Je pravda že do zatáček se mu moc nechce tedy aspoň podle mě. Měl jsem vzadu 180 gumáka a to bylo asi jako jet do zatáčky ve vaně. Teď mám 190ku a motorka padá do zatáček úplně sama... 190ka je na užším ráfku jakoby špičatější a v zatáčkách se hezky překlápí.

Spolujezdec - Ten můj si pořád na něco stěžuje takže to možná není motorkou:D

Úložný prostor - Vejde se tam plechovka pití, tatranka, nářaďíčko, lékárnička, pojistky, káblbindy, další plechovka pití kamaráda co jede na R1 a brečí že jemu se to tam nevejde, el. lepenka, tričko a žárovka.
Tak a po mojí úpravě podsedadlové plastu a tím i odstranění hnusného držáku na SPZ se tam vejde řídící jednotka a nářadíčko, aleee vypadá to mnohem líp než předtím a to přece všichni chceme.






Servis a poruchy - Musim zaklepat, ale musel jsem opravit jen jedinou věc a to byl regulátor dobíjení jinak nic vůbec nic se nestalo.

Spotřeba - Řekl bych že asi podle toho jak moc taháte... 6 - 12l bych asi tak řekl? Nevím nikdy jsem to nějak přesně nezjišťoval spotřeba je u mne asi až na posledním místě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Snekofon
Snekofon napsal 26.10.21 v 11:54 10b.

Černá má koule a to odstranění zadního plastu a budíků ji vzhledově pořádně odlehčilo a dalo ještě nadupanější vzhled!

lekvii
lekvii napsal 13.04.20 v 15:05 10b.

holtík
holtík napsal 23.01.15 v 12:19 10b.

Kdysi jsem ji také moc chtěl pro její nesporné kvality. No nějak mi to nevyšlo. Tak si jí užívej i za mne. Já mohu jenom hodnotit. Jasně, že deset.

nejhodnejsi
nejhodnejsi napsal 21.01.15 v 21:02

pane kolego.po nejakejch 30.letech co jsem sedel na jawa350 najednou tohle.teda po konzultacich s klukama co vedej o co jde...proste bomba.asi je chyba ve me,ale ty brzdy by mohly byt lepsi.na tu vahu te masiny teda predek ani ten dual nestaci.teda aspon podle me.a je dost mozne ze to je mnou.preju mnoho stastnych a uspesnych kilometru.

deep-sk
deep-sk napsal 21.01.15 v 13:58

X11 je super masina... Kamarat ju ma, tak sa sem tam zvezem... svata pravda ze to taha jak zmyslov zbavene a je tomu uplne jedno aky je tam kvalt
nech sluzi

Více komentářů



TOPlist