renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda X 11 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BobikaT5R
Vloženo 18.9.2015
Aktualizováno 22.9.2015
Zobrazeno 2 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Silný nedoceněný naked bike pro cestovně sportovní jízdu. V mém případě pro sportovně cestovní ježdění.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1100XX Blackbird: Moc rychlá, nejezdím po dálnicích

První dojmy - Velká těžká silná bestie s brutálním zátahem, kterou nazývám sergej (velmi silná lokomotiva) - velké přední kulaté světlo a zátah lokomotivy.

Motorku bych doporučil pro - Pro trochu vyježděné řidiče, kteří to mají v hlavě už srovnané

Doplňky na motorce - - přední USD vidlice Marzocchi s nastavitelný tahovým a tlakovým útlumem
- zadní pérování s plně nastavitelným tlumičem Öhlins
- 4 pístkové přední brzdy Brembo + kotouče Břembo 320 mm
- pancéřová hadice předních brzd
- radiální pumpa Nissin 19 mm
- kónická řídítka Aprilia Tuono
- laděná koncovka výfuku AJKO 4-1 s homologační vložkou
- KN filtr
- tankvak Bagster
- 2 x zadní kufr krauser K5

Recenze

Chtěl jsem silný naked bike za rozumné peníze. Po prvotním zvažování o CBR 1100XX Blackbird jsem došel k závěru, že 200+ km/h nepotřebuji jezdit a že bych se na tom asi zabil. Rozhodl jsem se proto pro naháče X11. Technika Blackbirda mě oslovila a když jsem našel tento kousek, tak nebylo co řešit.

Znatelně vylepšený podvozek mojí motorky jí určitě posunul o level výše. Standardní přední vidlice bez možnosti regulace je příliš měkká a instalace USD vidlice z Moto Guzzi V11 Sport (taky "11-ctka") je určitě krokem kupředu. Zadní Öhlins je kapitola sama pro sebe - NEMÁ CHYBU. Sice jsem úpravou, která byla provedena u specializované firmy v Itálii (C.P. Racing), přišel o duální brzdy, ale to mě příliš nevadí. Instalací radiální brzdové pumpy nemá motorka problém s brzděním. 4 pístové brzdiče Brembo jsou pro běžné ježdění naprosto dostačující.

Spolujezdce neřeším, jezdím pouze sám.

Je to Honda, takže poruchy se mi zatím vyhýbají a to včetně "vyhlášeného" regulátoru napětí. Model 2001 má již modifikovaný typ regulátoru, který je již podstatně spolehlivější.

Motorka se nejlépe cítí na okresních silnicích. Není samozřejmě tak obratná jako lehké 600-stovky, ale zase jí jen tak něco nerozhodí. Vzhledem ke svojí váze je velmi stabilní i ve vysokých rychlostech. Moje výjímečné jízdy po dálnici snáší v pohodě a není problém udržovat stabilní rychlost 150 - 170 km/h. Větrný štítek odvádí svojí práci dobře a celková aerodynamika motorky je velice povedená. Tlumič řízení není instalován a zatím jsem ho nepostrádal. Vzhledem k provedeným úpravám, kdy chybí originál výfuky, části duálního systému, centrální stojan apod., klesla hmotnost motocyklu o dobrých 15 kilogramů. Plně natankovaný motocykl včetně nosiče kufrů je rovných 250 kg.

Na motorce není problém cestovat, 500 - 600 km za den, dá jako nic. Z mého pohledu se jedná o zdařilou kombinaci sportovně-cestovního "naháče". Úpravou podvozku se sportovní ambice motorky podstatně zvedly.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jaxy.G
Jaxy.G napsal 05.07.16 v 10:31 8b.

sehhy
sehhy napsal 09.03.16 v 08:50 10b.

moooc pekná dnes jsem ji pořídil

Bothrops
Bothrops napsal 25.09.15 v 07:43 10b.

Nedocenena masina, poradnej muscle.

Maxim
Maxim napsal 22.09.15 v 17:45 10b.

Myslim, že ta motorka chce přesně upravy, které tam máš! Souhlas s tím, že je nedoceněná 10!

Více komentářů



TOPlist