Silný nedoceněný naked bike pro cestovně sportovní jízdu. V mém případě pro sportovně cestovní ježdění.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1100XX Blackbird: Moc rychlá, nejezdím po dálnicích
První dojmy - Velká těžká silná bestie s brutálním zátahem, kterou nazývám sergej (velmi silná lokomotiva) - velké přední kulaté světlo a zátah lokomotivy.
Motorku bych doporučil pro - Pro trochu vyježděné řidiče, kteří to mají v hlavě už srovnané
Doplňky na motorce - - přední USD vidlice Marzocchi s nastavitelný tahovým a tlakovým útlumem
- zadní pérování s plně nastavitelným tlumičem Öhlins
- 4 pístkové přední brzdy Brembo + kotouče Břembo 320 mm
- pancéřová hadice předních brzd
- radiální pumpa Nissin 19 mm
- kónická řídítka Aprilia Tuono
- laděná koncovka výfuku AJKO 4-1 s homologační vložkou
- KN filtr
- tankvak Bagster
- 2 x zadní kufr krauser K5
Recenze
Chtěl jsem silný naked bike za rozumné peníze. Po prvotním zvažování o CBR 1100XX Blackbird jsem došel k závěru, že 200+ km/h nepotřebuji jezdit a že bych se na tom asi zabil. Rozhodl jsem se proto pro naháče X11. Technika Blackbirda mě oslovila a když jsem našel tento kousek, tak nebylo co řešit.
Znatelně vylepšený podvozek mojí motorky jí určitě posunul o level výše. Standardní přední vidlice bez možnosti regulace je příliš měkká a instalace USD vidlice z Moto Guzzi V11 Sport (taky "11-ctka") je určitě krokem kupředu. Zadní Öhlins je kapitola sama pro sebe - NEMÁ CHYBU. Sice jsem úpravou, která byla provedena u specializované firmy v Itálii (C.P. Racing), přišel o duální brzdy, ale to mě příliš nevadí. Instalací radiální brzdové pumpy nemá motorka problém s brzděním. 4 pístové brzdiče Brembo jsou pro běžné ježdění naprosto dostačující.
Spolujezdce neřeším, jezdím pouze sám.
Je to Honda, takže poruchy se mi zatím vyhýbají a to včetně "vyhlášeného" regulátoru napětí. Model 2001 má již modifikovaný typ regulátoru, který je již podstatně spolehlivější.
Motorka se nejlépe cítí na okresních silnicích. Není samozřejmě tak obratná jako lehké 600-stovky, ale zase jí jen tak něco nerozhodí. Vzhledem ke svojí váze je velmi stabilní i ve vysokých rychlostech. Moje výjímečné jízdy po dálnici snáší v pohodě a není problém udržovat stabilní rychlost 150 - 170 km/h. Větrný štítek odvádí svojí práci dobře a celková aerodynamika motorky je velice povedená. Tlumič řízení není instalován a zatím jsem ho nepostrádal. Vzhledem k provedeným úpravám, kdy chybí originál výfuky, části duálního systému, centrální stojan apod., klesla hmotnost motocyklu o dobrých 15 kilogramů. Plně natankovaný motocykl včetně nosiče kufrů je rovných 250 kg.
Na motorce není problém cestovat, 500 - 600 km za den, dá jako nic. Z mého pohledu se jedná o zdařilou kombinaci sportovně-cestovního "naháče". Úpravou podvozku se sportovní ambice motorky podstatně zvedly.
moooc pekná dnes jsem ji pořídil
Nedocenena masina, poradnej muscle.
Myslim, že ta motorka chce přesně upravy, které tam máš! Souhlas s tím, že je nedoceněná 10!