renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pulvis
Vloženo 25.3.2022
Aktualizováno 30.3.2023
Zobrazeno 3 936x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nový cestak od Hondy s osvědčeným 2-valcem z Afriky

Více fotografii

Motorka koupena od Motomo Břeclav

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - Ve srovnání s Tracerem velmi pohodlná, příjemná cestovní rychlost do 160km/h. DCT převodovka výborná, umi i nádherně podřadit s meziplynem.

Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce, kteří upřednostňují víc komfortu než závodění a chtějí, aby se komfortně svezl i spolujezdec.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, 3 kufry, mlhovky, padací rámy

Recenze

Po velmi dobrých zkušenostech s Hondou Integra 700D a rozmazlením se převodovkou DCT hlavně při jízdách po městě další moto mělo mít quickshifter a nebo nejlépe DCT. Africa byla moc velká, X-ADV zase slabé pro jízdu ve dvou, naštěstí přišla NT1100. Byla to jasná volba - super stroj pro ježdění po městě a okolí, super stroj pro delší jízdy s partnerkou.
Po prvních zkušenostech naprostá spokojenost. Je tak akorát silná jak pro pobavení v jednom, tak pro svižné předjetí ve dvou. A opravdu komfortní mašina.
PS - i tovární výfuk má parádní zvuk.

Upgrade 30/3/2023
Tak snad už konečně začne počasí, že bude možné jezdit pravidelně. A tak nastal čas provést vylepšení i vzhledem k plánovanému tripu na Balkán. Objednal jsem padací rámy Hepco, kryt nádobky brzdové kapaliny, ocelový kryt chladiče. Nemohl jsem se dočkat, až přijdou ty padací rámy! Když už jsem je měl konečně v garáži, začal montážní maraton.
První problém začal, že jsem musel odmontovat originál přídatné mlhovky, které jsou našroubované na přední rámu, ale našroubované tak, že nejde jejich držák odmontovat bez sundání celého výfuku včetně svodů. K tomu je ale potřeba ještě odšroubovat chladič, aby bylo možné výfuk sundat z motoru. Když se mi toto konečně podařilo, výfuk byl zpět a mlhovky odmontovány, objevil se další problém. Hepco má pěkně udělaný návod včetně schémat, ale tu nejdůležitější věc k namontování horní části padacího rámu odbude pouze jedním malým odstavcem a nicneříkajícím schémátkem. Je totiž nutné odmontovat klakson včetně úchytu a z přední vidlice ho dát na levý horní šroub chladiče. Když se totiž klakson neposune, nejdou zamykat řídítka, protože úchyt klaksonu naráží do úchytu padacího rámu. Původně jsem si chtěl kvůli sundávání výfuku, chladiče a s tím souvisejících bočních plastů nechat rám namontovat přímo v Hondě, tam mi ale tvrdili, že to není originál a že mi nepůjdou zamykat řídítka, což mi nasadilo brouka do hlavy a nakonec jsem se do toho pustil sám, to jen na vysvětlenou. Ale výsledek si myslím stojí za to - viz. foto.
No a když jsem byl v tom, tak jsem hned udělal olej, olejový filtr a filtr převodovky. Olej se kupodivu vypouští dvěma šrouby jako na Africe )).
Tak a teď už konečně aby se dalo jezdit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Quido_Zidle
Quido_Zidle napsal 05.04.23 v 16:01

Zdravím a "závidím". Já si tu svou NTčku jdu vyzvednout až za měsíc... Řeším s prodejcem montáž stejných padáků a moc se jim do toho nechce právě kvůli mlhovkám (budu mít taky paket Voyage) a zamykání...
Prosím tě ty originál mlhovky tam jdou potom namontovat zpátky na původní místo nebo je je díky padákům potřeba uchytit jinak? Díky moc!

podle-ženy-puberťák
podle-ženy-puberťák napsal 26.11.22 v 12:17 10b.

SteweSK
SteweSK napsal 04.04.22 v 19:17 10b.

Super je aj biela

callowsick
callowsick napsal 01.04.22 v 20:56 10b.

Pěkná

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 01.04.22 v 16:57 10b.

Je to urcite dobrej stroj, s perfektni vybavou a kombinace s automatem je na cestovani neprekonatelna. Ale nemuzu si pomoci, proste se mi nelibi. Pripomina mi kytovce, nejvic asi Beluhu severni...

Více komentářů



TOPlist