renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 9 / 900 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník AnalChem
Vloženo 28.10.2020
Aktualizováno 28.10.2020
Zobrazeno 1 167x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Bláznivý (sporťák) univerzální (cesťák) tříválec. Nikdy mne nezklamal a nikde nenechal.

Motorka koupena od FIRMA:YMoto Praha (Praha 4-Braník)

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Když jsem se začal poohlížet po cestovní motorce a vešel jsem do showroomu Yamahy, byla to láska na první pohled. Domluvil jsem si zkušební jízdu a pak jsem již neváhal. Měla plnit úlohu tzv. crossoveru - denní ježdění do práce, na krátké i dlouhé výlety. Sportovní ambice jsem neočekával, ale byly naplněny rovněž.

Motorku bych doporučil pro - Motorka není určitě vhodná pro začátečníky.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, gelové sedlo.

Recenze

Recenzí na tuto motorku byla napsána již řada takže nebudu nosit dříví do lesa a popíši pouze své zkušenosti po 65 000 km, které jsem na motorce najel za 4 roky v Čechách a po Evropě sám i ve dvou s manželkou a kufry. Motorku jsem používal v podstatě každodenně od dubna do listopadu. Za celou dobu se nevyskytla jediná závada a měnil jsem jen gumy, olej a řetězové sady.
Motorku jsem kupoval v "základu", jako doplňky byly padáky na motoru a boční kufry hliníkové GIVI v černé úpravě. Motorka mne sloužila úplně bez problému do té doby, než mne v červenci tohoto roku nedal přednost mladík v Oktávii a motorka byla na odpis.
Co mne na motorce nejvíc štvalo byla ucukaná jednička a dvojka v režimu "SPORT". A nezvykl jsem si na to ani po těch 60 000 najetých kilometrech. Stačilo najet na nějakou nerovnost pod plynem a motorka divoce poskočila, což bylo "blbý" zejména v zatáčkách. V režimu "NORMAL" se to zlepšilo a v režimu "RAIN" vymizelo úplně. Pak docela nešťastně řešené stupačky řidiče. Chtělo by je to posunout tak, aby bylo více místa na nohy (chodidla), protože každou chvíli jsem zavadil o stupačky spolujezdce.
První co jsem si dokoupil byly vyhřívané rukojeti a nechal si předělat sedlo (nechal jsem si udělat gelové). Bez vyhřívaných rukojetí se na motorce v podstatě pod < 10 °C nedalo jezdit, protože deflektory vzduchu na ochranu rukou moc nefungují. Sedlo je asi největší slabina, je to fakt prkno.
Podvozek je dost tvrdý takže dobře čte povrch vozovky, ale po 500 km vás každá nerovnost a kamínek, na který najedete začíná štvát a už se těšíte, že zastavíte.
Další věc, která mne trochu znervozňovala bylo, že při popojíždění v koloně (zejména v létě) se teplota motoru šplhala rychle ke100 °C. Nejvíc mne to vyděsilo na tripu (s manželkou) v Rakousku,kdy jsme popojížděli v koloně k pumpě pro benzín a po natankování jsem motorku nenastartoval. Stačilo ale počkat 10 minut a motor naběhl. Pak jsem si uvědomil, že při příjezdu jsme měli teplotu motoru 108 °C a během stání překročila zřejmě kritickou teplotu (112 °C) a nastartování zabránila tepelná pojistka motoru.
Motorka má 115 k což je dostatečné pro většinu situací, které potřebujete na silnici řešit. Ve dvou s kufry v Alpských passech se však projeví už nedostatek koní a krouťáku a motorka začala být "udýchaná".
Co závěrem? Spolehlivá motorka pro každý den (spottřeba za 60 000 km 5.2 l/100 km) s relativně levnou údržbou. Když porovnám cena/výkon tak budete na trhu hledat dost obtížně podobnou motorku, která by za stejné peníze nabídla to co Yamaha Tracer 900.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kartys
kartys napsal 04.11.20 v 16:37 9b.

Super napsano velmi obratna a hrava motorka radost na ni jezdit ale neni opravdu pro zacatecniky

dekel
dekel napsal 28.10.20 v 11:56 10b.

pekná recenzia, plne súhlasím dúfam, že si to odniesla len motorka.

Více komentářů



TOPlist