globalmoto_duben_nolan




Intermot 2004

Kapitoly článku

Komu se nelení tomu se zelení, praví české přísloví a na stánku Kawy to platilo dvojnásob. I přestože novinkou byla Z 750S v oranžovém a modrém provedení. Ovšem nebyla to jen polokapota, ale i celokapota. Návrat k dvěma budíkům je sice pěkná věc, ale čísla by měla být lépe rozeznatelná. Bílá čísla na modrém pozadí? Podle mě nic moc. Ale při usazení na tenhle bike je vše odpuštěno. Opravdu sedne. Výkonově i podvozkově shodné se starší sestrou Z 750. Přední světlo působí futuristicky, ale podle mě nijak rušivě. Jestli to zvýší osvětlení vozovky jsem pro.




ZXR 6 a ZXR 636 byly zásadně přepracovány a jsou unášeny trendem zmenšování rozměrů a zvyšování výkonů. Změna rámu by měla přinést vyšší tuhost a jiné přepákování zadního tlumení, s prodlouženou zadní vidlicí stabilitu při vysokých rychlostech. Ovšem podstatně se zkrátila vzdálenost mezi řidítky a stupačkami. Posaz je o dost sportovnější až agresivní. Nový design je opravdu perfektní. Vlna výfuků pod sedlem se nevyhnula ani Kawě. Radiální šestipístky, obrácené tlumiče, změna (zlepšení funkčnosti) řazení, přepracovaný spalovací prostor a spousta dalších změn. Prostě už to má naprosto vše, tvrdí letáky a podle prvních pohledů to tak je. Kawa udělala zas krok tím správným směrem.
Marek Hrodek







Informace o redaktorovi

Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist