Intermot 2004
Text: Jarda Ducháček , Filip Tichý , Lukáš Růžička | Zveřejněno: 16.9.2004 | Zobrazeno: 57 076x
Kapitoly článku
BMW K1200S - K1200R
O novince BMW K1200S jsem už v minulosti několikrát psal. O to jsem byl zvědavější na první setkání a zklamán jsem rozhodně nebyl. Pohodlíčko jako v křesle pro řidiče i spolujezdce, krásný design i úžasné decentní barevné kombinace. Bezproblémový kardan, mašina nabitá elektronikou, možnost nastavení režimu odpružení za jízdy.... a přitom máte k ruce výkon 167 koní s mocným krouťákem. A jestli opravdu nelžou všechny předzvěsti o úžasných jízdních vlastnostech speciálního předního odpružení (viz foto odkrytého prototypu), bude mít konkurence co dělat. Kdo by to před pár lety řekl, že BMW v tomto segmentu takhle drsně ujede japonskému vývoji. Osobně mi učaroval také výfuk o velikosti menšího komína - na velikosti záleží.
V rámci tiskové konference výrobce na chvíli ukázal také naprostou novinku, o které nikdo ani nespekuloval - naháče BMW K1200R založeného na výše zmíněném supersportu. Tento model bude výkonově jen nepatrně ochuzen (výrobce slibuje přes 160 koní) ve prospěch většího krouťáku. Jak dopadlo úsilí designérů po sundání kapotáže a po přidání dvojitého světlometu vidíte na fotkách. Tento model ale budete na výstavě hledat marně - hned po tiskovce byl zase stažen a ve finální podobě bude zveřejněn až později, s jeho výrobou by se pak mělo začít v polovině příštího roku.
FilipT
Fotogalerie:
Další foto:
Informace o redaktorovi
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Náš tip