Intermot 2004
Text: Jarda Ducháček , Filip Tichý , Lukáš Růžička | Zveřejněno: 16.9.2004 | Zobrazeno: 56 985x
Kapitoly článku
Triumph Speed Triple
Triumph se pustil do inovace modelu Speed Triple a přišel s větším objemem 1050 ccm. Pod sedlem se nyní skrývá 128 koníků, ale inženýři přišli i s novou převodovkou a spojkou, aby výkon zůstal pro běžného uživatele snano využitelný. Nový je i hliníkový rám, dopředu přisla přední vidlice upside-down a radiální brzdy, takže model získal na sportovnosti. Přitom se ale podařilo zachovat či dokonce posílit specifický design a vytvořit opravdu umělecký kousek. Banaté výfuky pod sedlem, dvojitý světlomet vystrčený do prostoru, kola s tenkými paprsky... podívejte se sami.
Triumph Sprint ST
Další lahůdkou je nový Sprint ST - také s novým motorem 1050 ccm, novou převodovkou a spojkou. Sprint má úplně nový rám a přední vidlici, ale co je hlavní, díky novému designu je jednou z nejkrásnějších novinek celé výstavy. Designéři se rozhodli pořádne zvýraznit trojkový motiv symbolizující tříválcový motor a ze zadní části nyní vystupují tři efektní koncovky výfuku. Přední část zase v žralokovitém výřezu skrývá tři reflektory... šedostříbrná barva vše jen podtrhuje. Tento sportovní cesťák (nebo cestovní sporťák) si asi najde hodně nových majitelů, kteří ocení specifické pozitivní vlastnosti tříválcového uspořádání motoru.
Triumph Daytona 650
Čtyřválec Triumph Daytona 600 poslední dobou trošku zaostával za konkurencí co do výkonu. Proto se z něj stala Daytona 650 - nový motor 646 ccm se vstřikováním by měl poskytovat více výkonu i krouťáku - konkrétně 112 koní při 12 500 ot/min a 68 Nm pri 11 500 ot/min. Suchá hmotnost je nyní 165 kg, takže se tent model opět zařadil po bok sportovních šestistovek. Ale hlavně - podívejte se na ten design! Ve žluté je to kráska k pohledání.
FilipT
Další foto:
Informace o redaktorovi
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Náš tip