Okruh Strednou Áziou

Toto bola naša prvá cesta do Ázie. Čítali sme  množstvo cestopisov a článkov. No aj napriek tomu sme mali obavy. Zvyknutí na  európske pomery sme  nechápali pohostinnosti miestnych ľudí, o ktorej všade veľa písali. Tak isto bolo pre nás veľkou neznámou to ako to bude na hraniciach. Nakoniec sme na cestu vyrazili  s myšlienkou, že ak to nebudeme zvládať tak to proste vzdáme a otočíme sa domov. ALE... Zvládli sme to. Museli sme čeliť rôznym problémom, či už žalúdočným alebo s motorkou. Naučili sme sa pár slov a viet po rusky. Spoznali sme kopec nových a milých ľudí, ktorí nám podali pomocnú ruku  aj keď nás vôbec nepoznali  a nič za to nechceli. Áziu, ľudí a ich jednoduchý životný štýl sme si zamilovali. Počiatočnú nedôveru  a nechápavosť našich rodín a kamarátov vystriedalo uznanie. Vieme že tento rok sme si latku nastavili poriadne vysoko a prekonať ju nebude jednoduché. Do Ázie máme v pláne sa určite vrátiť.  Turecko Gruzínsko Arménsko je pre nás kraj neprebádaný. A kto vie  možno sa raz dostaneme aj do Magadanu alebo Japonska pred továreň Yamaha.

Fakty na záver:

Počet dní: 32

Prejdené krajiny: 7

Najdrahší benzín: Slovensko

Najlacnejší benzín: Turkmenistan(cca 25centov)