Objednáte banner o různých velikostech v sekci Cestování s denní návštěvností 5.000 uživatelů a měsíčním zobrazením 250.000x
Cena všech bannerových reklam ze všech sekcí na měsíce: | 0 Kč |
Výše slevy: | 0 Kč |
Vaše cena po 0% slevě: | 0 Kč |
• Vaše reklama se zobrazí na nejnavštěvovanějším webu o motorkách v ČR.
• Ke kampani Vám připravíme a zpracujeme banner dle Vašich požadavků. Stačí poslat e-mailem logo, text a obrázky. Cena výroby je 900 Kč bez DPH.
• Poskytované slevy na kampaň: 1 měsíc = 5%, 2 měsíce = 10%, 3 měsíce = 15%, 6 měsíců = 20%, 9 měsíců = 25%, 12 měsíců = 30%
• Nabízíme možnost samostatné výměny vašich bannerů v měsíci dle aktuální potřeby. V administraci si můžete tedy sami měnit banner třeba každý týden.
• Nově je možné nasadit na Vaši pozici více bannerů, které mezi sebou vzájemně rotují. Tím se zvýší účinnost Vaší kampaně.
• Ke každé kampani Vám zašleme transparentní statistiky počtu kliknutí a zobrazení banneru po dnech.
• Kompletní ceník inzerce pro rok 2019 si můžete stáhnout zde.
• Prezentace a statistiky jsou zde.
Pozice Umístění Vašeho banneru na stránce. |
Cena / měsíc
Udává cenu za měsíční reklamní kampaň bez DPH. Při rezervaci více měsíců narůstá množstevní sleva. 1 měsíc = 5%, 2 měsíce = 10%, 3 měsíce = 15%, 6 měsíců = 20%, 9 měsíců = 25%, 12 měsíců = 30% |
Návštěvnost / den
Reální úživatelé Počet reálných uživatelů (RU), které oslovíte za měsíční kampaň. (zdroj: Toplist.cz) |
Frekvence zobrazení Frekvence zobrazení banneru na dané pozici. 1 z 2 znamená, že se na této pozici může střídat ještě jeden banner jiné firmy. Pokud se nechcete střídat, můžete si připlatit za exkluzivitu. Frekvence 1 z 1 (3 z 3, 4 z 4) znamená, že na dané pozici budete zobrazeni vždy pouze jen vy. |
Garance zobrazení / měsíc Minimální tzv. garantovaný počet zobrazení znamená zaručený počet zobrazení Vašeho banneru. Pokud je počet zobrazení nižší, prodlouží se doba zobrazovaní, nebo se zbývající počet převede do další kampaně. |
Rozměry Velikost reklamního formátu šířka × výška v pixelech. | Max. velikost Optimální datový objem banneru. |
---|---|---|---|---|---|---|
A | 13 000 Kč | 5 000 RU | 1/2 | 250 000x | 970x130 px | 500 kB |
B | 11 000 Kč | 5 000 RU | 1/2 | 250 000x | 300x300 px | 500 kB |
C | 4 000 Kč | 5 000 RU | 4/4 | 450 000x | 110x110 px | 200 kB |
D | 8 000 Kč | 5 000 RU | 1/2 | 250 000x | 300x300 px | 500 kB |
E | 11 000 Kč | 5 000 RU | 1/2 | 250 000x | 970x310 px | 1000 kB |
S | 12 000 Kč | 5 000 RU | 1/2 | 250 000x | 140x600 px | 500 kB |
Pozice "D" ve výpisu a detailu roluje se stránkou dolů.
Pozice "S" je z důvodu umístění mimo layout stránky viditelná pouze na PC od rozlišení 1100 px a vyšší. V responzivním zobrazení na mobilních telefonech a tabletech se nezobrazuje.
Bannery by měly splňovat následující podmínky:
- Musí mít správné rozměry na požadovanou pozici, viz. nabídka reklamy.
- Nesmí obsahovat vulgarismy ani jiné neetické či protizákonné prvky.
- Bannery nesmí obsahovat zvuky (například po najetí myší, kdy se spustí zvuk), reklama nesmí být nepřiměřeně agresivní, ve smyslu chvění a blikání, agresivní změny barev či další prvky, které mohou uživatele vyrušovat při práci se stránkou.
- Nesmí zahrnovat ovládací prvky operačních systémů a nesmí vypadat jako systémové hlášky.
- U reklamních kampaní, kde si klient vybral zastupování přes agenturu není naší povinností vkládat tzv. "tracing kódy", které sbírají data z našich stránek a zasílají je třetím stranám. Pokud chcete vložit tento kód je nutné ho implementovat do vašeho HTML 5 banneru, který vkládáme přes iframe a je nutné mu nastavit odkaz na cílovou stránku přímo v HTML. Nikoliv zaslat .txt nebo xls soubor, kde jsou kódy a odkazy.
- Bannery ve formátu Flash a HTML 5 nesmí extrémně zatěžovat CPU, například několika vrstvami obrázků a animací. V zájmu rychlé načtení banneru je doporučený datový limit 500 kB.
- Pokud chcete zobrazit váš banner také na zařízeních firmy Apple, připravte si také alternativu ve formátu JPG nebo GIF. Flash banner není na zařízeních Apple s operačním systémem iOS podporován. Místo něj se zobrazí JPG nebo GIF banner. GIF je navíc nejlepší formát pro reklamu, který se zobrazí na všech zařízeních i mobilech.
- Banner ve formátu Flash (SWF), musí obsahovat definici prokliku (clickthru), abychom vám počítali statistiky (kliknutí a zobrazení). SWF soubory neupravujeme a nenastavujeme odkazy, ty musí buď obsahovat definici prokliku nebo mít v sobě napevno URL adresu, kam budou směřovat. Flash bannery již nejsou ale některými prohlížeči podporovány (Chrome, Safari). Uživatel musí mít nainstalovaný v PC flash player. Tento formát nedporují ani zařízení od firmy Apple.
- Pro dynamické bannery je možné použít HTML 5 bannery nebo video bannery.
Jaký typ bannerů byste pro reklamní kampaň doporučili?
Nejúčinnější jsou statické JPG nebo animované GIF bannery. Do bannerů můžete vložit obrázky a texty a ty potom mohou v jednotlivých slidech rotovat. Důležité je přijít se srozumitelnou nabídkou vašeho produktu nebo služby, která nebude uživatele obtěžovat a zaujme ho. Kompletní ceník bannerů naleznete zde.
Dokážete zobrazit banner také v mobilech a tabletech?
Ano. Pokud nám dodáte banner ve formátu JPG nebo GIF, dokážeme ho zobrazit na mobilních zařízeních (mobily, tablety). Celý web Motorkáři.cz je v responzivním layoutu = přizpůsobuje se tedy velikosti displeje daného zařízení. Váš formát se tedy velikostně přizpůsobí = zvětší, zmenší, aby se vešel přesně na dispej a zobrazil se celý. Neumíme zobrazit jen pozici "S", která je vedle layoutu stránky.
V případě dynamických bannerů je možné dodat i HTML 5 formát, který musí být ale vytvořen jako responzivní, aby se změnšoval společně se stránkou. Ukázka responzivního HTML 5 banneru je zde.
Kompletní informace o reklamních formátech naleznete na této stránce: Více info o bannerech zde.
Podívejte se na kompletní nabídku reklamy na webu Motorkáři.cz, včetně dalších služeb jako jsou inzeráty, PPC reklama Motoklik, newsletter, PR články, soutěže.
Více na http://www.motorkari.cz/sluzby/