globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kryt suché spojky - materiál a konstrukce
Zdravím,
zajímal by mě Váš názor na výdrž krytu spojky, když motorka lehne na pravou stranu . Jde mi o to, jestli plnej nebo odlehčenej (odvětranej) a hliník nebo uhlík. Když se podívám na to ,co se prodává, tak myslím, že spousta krytů by nevydržela ani pád ze stojánku...

edit: Uhlíkem myslím karbon, carbon....

Naposledy editováno 23.01.2010 16:21:30
Anketa: Největší výdrž v případě pádu bude mít kryt:
originální
67%
10
plnej hliník
0%
0
odlehčenej hliník
13%
2
plnej uhlík
20%
3
odlehčenej uhlík
0%
0
jiné
0%
0
Předchozí
1 2
Následující

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:13 | Nahoru | #1
Carbon to jistí Bohužel ho nemáš v anketě, takže nedávám žádnej hlas

2 reakcí na tento příspěvek Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:16 | Nahoru | #2
dyt uhlík je karbon,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:20 | Nahoru | #3
iSlave> je a není Carbonium je latinskej název uhlíku Carbon jako takovej jsou vlákna s vysokym obsahem uhlíku, kterj sám o sobě nic moc nevydrží Protože jsou sp,letený dokromady, tak jsou velmi pevný a poměrně pružný Uhlík jako takovej se vyskytuje jen ve formách grafitu nebo diamantu V Carbonu jsou jen molekuly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:20 | Nahoru | #4
iSlave> No jo, ale nezní to cool, tak pro to nehlasuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:21 | Nahoru | #5
matrixbiker> nehlasuju pro to protože vim o čem mluvim uhlík není karbon... jen je ho v tom materiálu hodně asi si pujdu vysoustružit kryt spojky z tužky, tak moment

P.S. sem juknul do sešitu z chemie - surovinou pro výrobu je polyakrylonitryl, surovej uhlík to prostě bejt nemůže

Naposledy editováno 23.01.2010 15:23:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:24 | Nahoru | #6
sharkis> Ty myslíš asi kevlar.

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:25 | Nahoru | #7
Carbon je anglicky uhlík, ale ty víš o čem mluvíš...

(reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:30 | Nahoru | #8
Sharkis: On se tady ptá na dekl spojky, nezajímá ho jaký jsi "chytrolín" ;)

Naposledy editováno 23.01.2010 15:31:01

1 reakcí na tento příspěvek Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:40 | Nahoru | #9
Tak nejvíc samozřejmě vydrží originál. Čim méně otvorů apod., tim to bude pevnější. Hliník se možná nějak zohýbá nebo někde rupne, ale nejhorší bude ten karbon. Možná že vydrží velké zatížení v určitých směrech, ale zrovna zalehnutí motorkou moc nepobírá Pak stačí vzít smetáček a lopatku a těch 100 kousíčku na které se rozmnoží zamést a vyhodit

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:41 | Nahoru | #10
.. když lehneš docela tvrdě, nepomůže takřka žádný kryt a odletí ti i přítlačák, takže bych to neřešil.. raději nepadat

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 15:59 | Nahoru | #11
uhlikova vlakna = carbon takze asi tak, vydrzi toho dost i vic nez kovy a je lehci

(reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 16:25 | Nahoru | #12
Droppi> Mno já jsem právě někde četl, že originál víka toho moc nevydrží...

(reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 16:28 | Nahoru | #13
sharkis> hmm, a proč třeba havel composites nabízí ve svým e-shopu uhlíkovou tkaninu a ne karbonovou...když už do toho teda vidíš...

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 16:35 | Nahoru | #14
moc se mi líbí třeba tenhle ale je z texalia, což je pohliníkovaný skelný vlákno. Mechanický vlastnosti skelnýho vlákna jsou ale výrazně horší než uhlíku. Podle fotky to nic moc tlouš´tku taky nemá, takže nevím nevím...

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 16:49 | Nahoru | #15
S výdrží neporadim, jelikož neznám daný parametry jednotlivejch vík, záleží hodně na tloušťce materiálu a taky hodně záleží jak a na čem s tim člověk praští. Jediný co vim na 100% je, že Sharkis je 20tiletej namachrovanej kokůtek, co si tu na MCZ zkouší honit ego a u toho možná i bambuli.
Za mě - pokud máš tedy strach o spojku - bych zkusil ulovit nějakýho známího co dělá s CNCéčkem a nechal to vykousat z nějakýho ocelovýho bloku, to se nerozdrobí jako karbon, nesjede o asfalt tak jako hliník a těžko říct z čeho jsou origo kryty, ale asi to nebude taky žádnej zázrak

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 16:57 | Nahoru | #16
Proti prodření bude karbon určitě lepší, ale co se týče nárazu na zem, tak za mě třeba ten hliník, nebo jiný kov, karbon rád praská a třísky z něj budeš mít všude.

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 17:27 | Nahoru | #17
Pokud by ten kryt byl uhlíkovej (případně v kombinaci s kevlarem ( aramidem - pro sichr)) a měl slušnou tloušťku, tak věřím, že vydrží víc jak kovovej ale to by si ho asi človek musel udělat sám. Podle fotek jsou všechny strašne slabý.

1 reakcí na tento příspěvek Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 18:41 | Nahoru | #18
neřešil bych to a vybral to co se ti líbí
příkladně zde 748 mého vzácného kolegy, padlá napravo a jediné co přežilo bez úhony byla spojka, ani karbonový minikryteček nepraskl, jen byla plná hlíny


ale věřím, že se může padnou i tak, že to spojka odnese v tom případě bych viděl jako nejbezpečnější pro spojku originál, kdysi jsem origo kryt řezal a byl to děs, dvě vrstvy ocelového plechu tuším že každý 1mm, to než se probrousí, tak už bude vše ostatní na hadry

Naposledy editováno 23.01.2010 18:42:52

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 19:36 | Nahoru | #19
Origo kryt vydrží určitě vejvíc , mezi krytem spojky a pružinama spojky není moc místa a když se kryt prohne dojde i k ulámání přítlačných pružin na spojce. Pár spojek takhle zničených jsem viděl. Takže lepší nepadat

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 19:52 | Nahoru | #20
Origo(doplňkový) karbonový díly od Ducati mají daleko větší pevnost než jiná karbonová druhovýroba (motoforza,motolamino,atd.). Když řešíš tu pevnost tak se mi to zdálo jako důležitá poznámka... Ale origa jsou o hodně dražší než ty výše zmíněný,takže já jsem zastánce druhovýroby . Ale moc tu pevnost zas tak neřeš, to si rovnou můžeš přilepit na plasty polystyren,abys až spadneš zachránil co nevíc dílů .Prostě kup si to co se ti libí a počítej s tím,že každej pád něco stojí .

1 reakcí na tento příspěvek Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

23.1.2010 v 22:14 | Nahoru | #21
Neni náhodou karbon a kevlar to samý? :\ A myslim, že Sharkis má pravdu.

(reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

24.1.2010 v 00:03 | Nahoru | #22
Finch26> no jak se to vezme, karbon v tomto smyslu je tkanina z uhlíkových vláken ze které po doplnění pryskyřice vznikne určitý výrobek, kevlar je obchodní značka konkrétní uhlíkové textilie

(reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

24.1.2010 v 09:54 | Nahoru | #23

matrixbiker>sharkis> Ty myslíš asi kevlar.



ajo, ja sem blb, se mi spletly pojmy Pardooon

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

24.1.2010 v 10:19 | Nahoru | #24
co vyfrézovat klec z duralu a přes to hodit kryt z karbonu

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

24.1.2010 v 12:05 | Nahoru | #25
Já jsem měl karbonový kryt a i po lehkém pádu jsem vylámal unašeč lamel. Takže letos frézuju originál kryt.

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

31.1.2010 v 09:37 | Nahoru | #26
Mi origo kryt i když trochu upravený,spojku při pádu zachránil.

(reakce na) Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

31.1.2010 v 10:08 | Nahoru | #27
miura> jj, spojka byla jako nová!

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

31.1.2010 v 21:19 | Nahoru | #28
Muzes se podivat ke me do profilu na dekl.. Jinak monster uz 2x lehl na pravou stranu, jednou lehce a podruhe taky lehce, ale na okruhu a pokazde na deklu nebyl ani skrabanecek, v obou pripadech to odnesly riditka a vyfuk, takze o dekl si myslim strach mit nemusis. Teda, pokud motorka jde pana - orel, tak uz je to pak myslim bezpredmetne :)

Edit: teda, hovorim o monstru s vyfukama po stranach, jak to bude jinde netusim :)

Naposledy editováno 31.01.2010 21:26:31

Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

4.2.2010 v 21:47 | Nahoru | #29
Taky si chci navrtat ten "rendlík", co mi tam dali ve fabrice, tak sem zvedavej jak to dopadne.

2 reakcí na tento příspěvek Kryt suché spojky - materiál a konstrukce

5.2.2010 v 11:13 | Nahoru | #30
Co vy na to ? Který je povedenější ? Nebo máte ještě nějaké dodatky, jak by se to dalo vylepšit ?

Je to červenej elox, na červenou Duc 1000 Sport Classic.

[img]
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600


TOPlist