globalmoto_kveten





Téma: pár dotazů ohledně úprav motoru
 
3.12.2009 v 09:18
takže mi odpovíte na pár otázek jo?! Jelikož jsem se dost pobavil při debatě s jedním uživatelem a zajímá mě jakej na to máte názor vy díky

1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde

2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC

3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku

4:je špatné říkat power commanderu dynojet????

kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601

1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto

2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.

3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC

4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno

Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:21 | Nahoru | #1
1)
2) dá se to tak brát
3) pokud se použije ten laďák tak proč ne?
4) pod pojmem "dynojet" si spíš představuju sadu na přetryskování karbenátků, ale to je tím že to tak mám zažitý. ale to už je slovíčkaření
5) Honda je Hujda.

Salam alejkum.

pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:22 | Nahoru | #2
1 - cypovina
2 - cypovina
3 - zvuk motoru nebo motorky?
4 - pivo nebo vipo?

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:23 | Nahoru | #3
FiZzeR> otázka 3 opravena aby byla jasnější

pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:24 | Nahoru | #4
1. On by to motor nemusel přežít ani bez úprav, ale zároveň to nějakej vliv mít může, to nikdo nepoví.

2. pokud se dodávka paliva bere jako součást motoru proč ne

1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:30 | Nahoru | #5
...kuk....

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:32 | Nahoru | #6

SPEEDY21>...kuk....



fňuk

1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:44 | Nahoru | #7
vypadá to, že tě repsol nasral

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:46 | Nahoru | #8
SCANDAL> to né ale zajímal mě prostě názor jiných

2 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:49 | Nahoru | #9
Na tvý dotazy už ti hezky odpověděli, to není třeba dál řešit. Ale pokud chceš shánět PCIII, nechceš se radši porozhlédnout po tomhle? TEKA SFI2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:50 | Nahoru | #10
Bludevil> ??????

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:51 | Nahoru | #11
Bludevil> já nic nescháním

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:54 | Nahoru | #12

SPEEDY21>Bludevil> ??????


Good odpověď, nemáš to náhodou někde se válet v polici?

1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:56 | Nahoru | #13
GRASSEL> myslím, že bod č4. je naprosto stejné tvrzení jako: " prašť jako uhoď "

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 09:57 | Nahoru | #14
_BoB_> o tom jsem právě taky přesvědčenej :\

pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 10:20 | Nahoru | #15
1. pokud je to vydechlá mrdka 5x objetá kolem zeměgule tak jí to nemusí udělat dobře (můj názor: ten motor by musel být fakt v prdeli)
2. do úprav motoru to nespadá, jde o palivovou mapu, motorový úpravy jsou podle mě třeba vačky, zvětšení objemu, změna kompresního poměru atd..., ale je pravda že tím změníš charakteristiku motoru, takže sporný
3. může a nemusí, záleží na nastavení, sporný
4. je to jedno, kdo se v motkách trochu vyzná tak ví, že do stříkačky nerveš trysky Dynojet kit Stage XX a do řídící jednotky u karbce nenapojíš přes konektor Powercommander.....

2 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 10:23 | Nahoru | #16
1. vyssi vykon, znamena vetsi zatizeni motoru, takze muj nazor je ze motor odejde driv do vecnych lovist, obzvlast u grassela ktery tomu bude nakladat

2. Power commander akorat meni palivove mapy ne ?

Delate z deravejch vejfuku a chude smesi prilis velkou vedu

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 10:26 | Nahoru | #17
Creck> a ty děláš z "housenky .... ještě větší housenku"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:23 | Nahoru | #18

Creck>1. vyssi vykon, znamena vetsi zatizeni motoru, takze muj nazor je ze motor odejde driv do vecnych lovist, obzvlast u grassela ktery tomu bude nakladat

2. Power commander akorat meni palivove mapy ne ?

Delate z deravejch vejfuku a chude smesi prilis velkou vedu



bohuzel deravy vyfuk (prip jeste s KN) a chuda smes je pro motor neprijemnost, PC je vice nez vhodny na priobohaceni

moje nazory:
1) porad lepsi PC+vyfuk nez jen samotny vyfuk, ktery je na vetsine motorek stejne
2) jen jina smes a proudeni smesi, neni to imho upraveny motor, to je jak kdyby se rikalo ze je upraveny motor kdyz se jezdi nekde v Alpach (pac jednotka smes upravi); ale je to uprava pro vyssi vykon
3) asi ano, bude jina smes
4) zazita terminologie, kdy se driv DJ pouzival pro karbece a PC pro strikacky, dnes DJ vyrabi pro strikacky taky, je to dnes uz jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:27 | Nahoru | #19
Bubrak ZX10R> tak power commander dle meho nazoru udela jedinou vec, a to ze po zahrati motoru kdy uz chudci smes tolik nevadi ji po prepnuti ochudi , netusim jestli dokaze zasahovat i do predstihu , to uz by pak byl docela pruser a souhlasil bych ze to muze starsi motor uplne dokurvit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:28 | Nahoru | #20

Creck>Bubrak ZX10R> tak power commander dle meho nazoru udela jedinou vec, a to ze po zahrati motoru kdy uz chudci smes tolik nevadi ji po prepnuti ochudi , netusim jestli dokaze zasahovat i do predstihu , to uz by pak byl docela pruser a souhlasil bych ze to muze starsi motor uplne dokurvit



když o tom nic nevíš, tak to prosímtě neřeš...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:34 | Nahoru | #21
illMedvědGuzzin> tak mi to vysvetli co dela ta zazracna krabicka jineho

ja souhlasim s Bubrakem ze je to podobna uprava , jako jet za sychraveho studeneho pocasi, upraveno prirodou

Naposledy editováno 03.12.2009 11:36:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:38 | Nahoru | #22

Creck>illMedvědGuzzin> tak mi to vysvetli co dela ta zazracna krabicka jineho

ja souhlasim s Bubrakem ze je to podobna uprava , jako jet za sychraveho studeneho pocasi, upraveno prirodou



myslim ze je to na delsi povidani.. to jak si to popsal ty je opravdu jeho funkci dost vzdalene... spis se to priblizuje trochu funkci ruznejch "power boxu" ktere klamou signal treba z cidla teploty nasavaneho vzduchu a tim ovlivnuji bohatost smesi.. ale rozhodne je PC dal nez tahle "prasarna" ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:39 | Nahoru | #23

Creck>illMedvědGuzzin> tak mi to vysvetli co dela ta zazracna krabicka jineho



commander se zapojuje před řídící jednotku, nedělá nic jiného než jí okecává o hodnotu kterou mu nahraješ (mapa). Podle toho jak moc kecá tam ŘJ foukne víc nebo méně paliva Není tam žádný čidlo, že po zahřátí motoru se směs ochudí. To má na starost automatický sytič, který jsem na motorkách se stříkačkou taky dlouho neviděl (to co maj stříkačky místo sytiče není nic jinýho než zvyšovač volnoběžných otáček). A věř tomu že chudá směs umí divy takový podpálený ventilový sedla, ventily a pod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:41 | Nahoru | #24
assassin> tjn, ale i power commander upravuje pouze palivovou mapu, bud palivo prida nebo ubere, to bych spis rekl ze ty power boxy ojebavaji pouze cidlo nasavaneho vzduchu , jednou jsem ho videl rozebrany a je v nem jen odpor ktery dava RJ jine hodnoty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:43 | Nahoru | #25
illMedvědGuzzin> a co jsem zjednodusene na jednom radku psal

pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:46 | Nahoru | #26
1) pokud motor odejde po instalaci vyfuku + PC nejak zahy, odesel by bez toho taky v temer stejnem case... samozrejme ze pokud dostanes z motoru naky kone navic, je vic mechanicky/tepelne namahan a tim padem je nizsi zivotnost, ale konkretne u PC+vyfuk vs serie je to nemeritelna vec.. serie by treba dala 150tis km s timahle upravama to da 145:)

2) to je vec jak tomu kdo rika.. nekdo zahrnuje upravu karburatoru/vstrikovani do uprav motoru, nekdo bere jako upravu motoru pokud se zasahuje do jeho vnitrku - pisty,vacky atd..

3) zvuk se muze zmenit, chudej motor ma trosku jinej zvuk nez bohatsi... ale clovek co nema "cit" pro motory dost mozna tu zmenu ani neslysi..

4) fuel commanderu je spousta od ruznych vyrobcu, dynojet je jeden z vyrobcu (u nas-v evrope- asi nejrozsirenejsi) jsou ale i dalsi - rapidbike,bazzaz,yoshimura a jejich commandery funguji velmi podobne... tzn rikat tomu dynojet neni presne, ale vetsinou je jasne o cem je rec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:47 | Nahoru | #27

Creck>illMedvědGuzzin> a co jsem zjednodusene na jednom radku psal



ne, to není to samé. Uprava mapy aby směs byla ideální v celém spektru otáček není opravdu to samé jako: "tak power commander dle meho nazoru udela jedinou vec, a to ze po zahrati motoru kdy uz chudci smes tolik nevadi ji po prepnuti ochudi".

tečka.

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:49 | Nahoru | #28

Creck>assassin> tjn, ale i power commander upravuje pouze palivovou mapu, bud palivo prida nebo ubere, to bych spis rekl ze ty power boxy ojebavaji pouze cidlo nasavaneho vzduchu , jednou jsem ho videl rozebrany a je v nem jen odpor ktery dava RJ jine hodnoty



ano osidi hodnotu z cidla.. ale dusledek je ze je bud bohatsi nebo chudsi smes.. jak si psal uz v popisu commanderu..

commander cte podstatne vice hodnot a souvislosti s nima (natoceni klapky, otacky) meni v kazdem bode teto funkce (reprezentovane 3d "mapou) mnozstvi vstrikovaneho plaiva, ty ovsem muzes to pmnozstvi ovlivnit v kazdem bode te mapy nezavisle...

starsi verze PCII umi menit i mapy predstihu (zapalovani) novejsi verze PCIII to umi az s pridavnym modulem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:51 | Nahoru | #29
illMedvědGuzzin> neni idealni idealni hodnoty tam nahravaji vyrobci, plus pocitaji s tim ze ta motorka bude jezdit napr. ve Finsku nebo v Tunisu a to za takoveho nebo makoveho pocasi
tady tihle tuneri to jen upravi na nase podminky

tecky tri ...

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:52 | Nahoru | #30

Creck>
tady tihle tuneri to jen upravi na nase podminky



na podmínky který tam vytvoří každej "wannaberacer" instalací uřvaný roury a nějakýho bavlněnýho či jakýho filtru
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist