1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde
2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC
3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku
4:je špatné říkat power commanderu dynojet????
kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601
1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto
2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.
3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC
4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno
Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24
1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru
2) dá se to tak brát
3) pokud se použije ten laďák tak proč ne?
4) pod pojmem "dynojet" si spíš představuju sadu na přetryskování karbenátků, ale to je tím že to tak mám zažitý. ale to už je slovíčkaření
5) Honda je Hujda.
Salam alejkum.
1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru
1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru
2 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru
2. do úprav motoru to nespadá, jde o palivovou mapu, motorový úpravy jsou podle mě třeba vačky, zvětšení objemu, změna kompresního poměru atd..., ale je pravda že tím změníš charakteristiku motoru, takže sporný
3. může a nemusí, záleží na nastavení, sporný
4. je to jedno, kdo se v motkách trochu vyzná tak ví, že do stříkačky nerveš trysky Dynojet kit Stage XX a do řídící jednotky u karbce nenapojíš přes konektor Powercommander.....
2 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru
2. Power commander akorat meni palivove mapy ne ?
Delate z deravejch vejfuku a chude smesi prilis velkou vedu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>1. vyssi vykon, znamena vetsi zatizeni motoru, takze muj nazor je ze motor odejde driv do vecnych lovist, obzvlast u grassela ktery tomu bude nakladat
2. Power commander akorat meni palivove mapy ne ?
Delate z deravejch vejfuku a chude smesi prilis velkou vedu
bohuzel deravy vyfuk (prip jeste s KN) a chuda smes je pro motor neprijemnost, PC je vice nez vhodny na priobohaceni
moje nazory:
1) porad lepsi PC+vyfuk nez jen samotny vyfuk, ktery je na vetsine motorek stejne
2) jen jina smes a proudeni smesi, neni to imho upraveny motor, to je jak kdyby se rikalo ze je upraveny motor kdyz se jezdi nekde v Alpach (pac jednotka smes upravi); ale je to uprava pro vyssi vykon
3) asi ano, bude jina smes
4) zazita terminologie, kdy se driv DJ pouzival pro karbece a PC pro strikacky, dnes DJ vyrabi pro strikacky taky, je to dnes uz jedno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>Bubrak ZX10R> tak power commander dle meho nazoru udela jedinou vec, a to ze po zahrati motoru kdy uz chudci smes tolik nevadi ji po prepnuti ochudi , netusim jestli dokaze zasahovat i do predstihu , to uz by pak byl docela pruser a souhlasil bych ze to muze starsi motor uplne dokurvit
když o tom nic nevíš, tak to prosímtě neřeš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
ja souhlasim s Bubrakem ze je to podobna uprava , jako jet za sychraveho studeneho pocasi, upraveno prirodou
Naposledy editováno 03.12.2009 11:36:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>illMedvědGuzzin> tak mi to vysvetli co dela ta zazracna krabicka jineho
ja souhlasim s Bubrakem ze je to podobna uprava , jako jet za sychraveho studeneho pocasi, upraveno prirodou
myslim ze je to na delsi povidani.. to jak si to popsal ty je opravdu jeho funkci dost vzdalene... spis se to priblizuje trochu funkci ruznejch "power boxu" ktere klamou signal treba z cidla teploty nasavaneho vzduchu a tim ovlivnuji bohatost smesi.. ale rozhodne je PC dal nez tahle "prasarna" ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>illMedvědGuzzin> tak mi to vysvetli co dela ta zazracna krabicka jineho
commander se zapojuje před řídící jednotku, nedělá nic jiného než jí okecává o hodnotu kterou mu nahraješ (mapa). Podle toho jak moc kecá tam ŘJ foukne víc nebo méně paliva Není tam žádný čidlo, že po zahřátí motoru se směs ochudí. To má na starost automatický sytič, který jsem na motorkách se stříkačkou taky dlouho neviděl (to co maj stříkačky místo sytiče není nic jinýho než zvyšovač volnoběžných otáček). A věř tomu že chudá směs umí divy takový podpálený ventilový sedla, ventily a pod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
2) to je vec jak tomu kdo rika.. nekdo zahrnuje upravu karburatoru/vstrikovani do uprav motoru, nekdo bere jako upravu motoru pokud se zasahuje do jeho vnitrku - pisty,vacky atd..
3) zvuk se muze zmenit, chudej motor ma trosku jinej zvuk nez bohatsi... ale clovek co nema "cit" pro motory dost mozna tu zmenu ani neslysi..
4) fuel commanderu je spousta od ruznych vyrobcu, dynojet je jeden z vyrobcu (u nas-v evrope- asi nejrozsirenejsi) jsou ale i dalsi - rapidbike,bazzaz,yoshimura a jejich commandery funguji velmi podobne... tzn rikat tomu dynojet neni presne, ale vetsinou je jasne o cem je rec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>illMedvědGuzzin> a co jsem zjednodusene na jednom radku psal
ne, to není to samé. Uprava mapy aby směs byla ideální v celém spektru otáček není opravdu to samé jako: "tak power commander dle meho nazoru udela jedinou vec, a to ze po zahrati motoru kdy uz chudci smes tolik nevadi ji po prepnuti ochudi".
tečka.
Creck>assassin> tjn, ale i power commander upravuje pouze palivovou mapu, bud palivo prida nebo ubere, to bych spis rekl ze ty power boxy ojebavaji pouze cidlo nasavaneho vzduchu , jednou jsem ho videl rozebrany a je v nem jen odpor ktery dava RJ jine hodnoty
ano osidi hodnotu z cidla.. ale dusledek je ze je bud bohatsi nebo chudsi smes.. jak si psal uz v popisu commanderu..
commander cte podstatne vice hodnot a souvislosti s nima (natoceni klapky, otacky) meni v kazdem bode teto funkce (reprezentovane 3d "mapou) mnozstvi vstrikovaneho plaiva, ty ovsem muzes to pmnozstvi ovlivnit v kazdem bode te mapy nezavisle...
starsi verze PCII umi menit i mapy predstihu (zapalovani) novejsi verze PCIII to umi az s pridavnym modulem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
tady tihle tuneri to jen upravi na nase podminky
tecky tri ...