Téma: pár dotazů ohledně úprav motoru
 
3.12.2009 v 09:18
takže mi odpovíte na pár otázek jo?! Jelikož jsem se dost pobavil při debatě s jedním uživatelem a zajímá mě jakej na to máte názor vy díky

1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde

2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC

3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku

4:je špatné říkat power commanderu dynojet????

kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601

1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto

2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.

3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC

4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno

Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24

2 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 10:23 | Nahoru | #1
1. vyssi vykon, znamena vetsi zatizeni motoru, takze muj nazor je ze motor odejde driv do vecnych lovist, obzvlast u grassela ktery tomu bude nakladat

2. Power commander akorat meni palivove mapy ne ?

Delate z deravejch vejfuku a chude smesi prilis velkou vedu

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 10:26 | Nahoru | #2
Creck> a ty děláš z "housenky .... ještě větší housenku"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:23 | Nahoru | #3

Creck>1. vyssi vykon, znamena vetsi zatizeni motoru, takze muj nazor je ze motor odejde driv do vecnych lovist, obzvlast u grassela ktery tomu bude nakladat

2. Power commander akorat meni palivove mapy ne ?

Delate z deravejch vejfuku a chude smesi prilis velkou vedu



bohuzel deravy vyfuk (prip jeste s KN) a chuda smes je pro motor neprijemnost, PC je vice nez vhodny na priobohaceni

moje nazory:
1) porad lepsi PC+vyfuk nez jen samotny vyfuk, ktery je na vetsine motorek stejne
2) jen jina smes a proudeni smesi, neni to imho upraveny motor, to je jak kdyby se rikalo ze je upraveny motor kdyz se jezdi nekde v Alpach (pac jednotka smes upravi); ale je to uprava pro vyssi vykon
3) asi ano, bude jina smes
4) zazita terminologie, kdy se driv DJ pouzival pro karbece a PC pro strikacky, dnes DJ vyrabi pro strikacky taky, je to dnes uz jedno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist