1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde
2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC
3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku
4:je špatné říkat power commanderu dynojet????
kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601
1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto
2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.
3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC
4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno
Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>1. vyssi vykon, znamena vetsi zatizeni motoru, takze muj nazor je ze motor odejde driv do vecnych lovist, obzvlast u grassela ktery tomu bude nakladat
2. Power commander akorat meni palivove mapy ne ?
Delate z deravejch vejfuku a chude smesi prilis velkou vedu
bohuzel deravy vyfuk (prip jeste s KN) a chuda smes je pro motor neprijemnost, PC je vice nez vhodny na priobohaceni
moje nazory:
1) porad lepsi PC+vyfuk nez jen samotny vyfuk, ktery je na vetsine motorek stejne
2) jen jina smes a proudeni smesi, neni to imho upraveny motor, to je jak kdyby se rikalo ze je upraveny motor kdyz se jezdi nekde v Alpach (pac jednotka smes upravi); ale je to uprava pro vyssi vykon
3) asi ano, bude jina smes
4) zazita terminologie, kdy se driv DJ pouzival pro karbece a PC pro strikacky, dnes DJ vyrabi pro strikacky taky, je to dnes uz jedno