1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde
2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC
3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku
4:je špatné říkat power commanderu dynojet????
kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601
1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto
2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.
3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC
4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno
Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>Bubrak ZX10R> tak power commander dle meho nazoru udela jedinou vec, a to ze po zahrati motoru kdy uz chudci smes tolik nevadi ji po prepnuti ochudi , netusim jestli dokaze zasahovat i do predstihu , to uz by pak byl docela pruser a souhlasil bych ze to muze starsi motor uplne dokurvit
když o tom nic nevíš, tak to prosímtě neřeš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
ja souhlasim s Bubrakem ze je to podobna uprava , jako jet za sychraveho studeneho pocasi, upraveno prirodou
Naposledy editováno 03.12.2009 11:36:01