1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde
2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC
3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku
4:je špatné říkat power commanderu dynojet????
kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601
1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto
2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.
3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC
4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno
Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>illMedvědGuzzin> tak mi to vysvetli co dela ta zazracna krabicka jineho
commander se zapojuje před řídící jednotku, nedělá nic jiného než jí okecává o hodnotu kterou mu nahraješ (mapa). Podle toho jak moc kecá tam ŘJ foukne víc nebo méně paliva Není tam žádný čidlo, že po zahřátí motoru se směs ochudí. To má na starost automatický sytič, který jsem na motorkách se stříkačkou taky dlouho neviděl (to co maj stříkačky místo sytiče není nic jinýho než zvyšovač volnoběžných otáček). A věř tomu že chudá směs umí divy takový podpálený ventilový sedla, ventily a pod...