1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde
2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC
3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku
4:je špatné říkat power commanderu dynojet????
kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601
1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto
2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.
3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC
4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno
Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru
Creck>assassin> tjn, ale i power commander upravuje pouze palivovou mapu, bud palivo prida nebo ubere, to bych spis rekl ze ty power boxy ojebavaji pouze cidlo nasavaneho vzduchu , jednou jsem ho videl rozebrany a je v nem jen odpor ktery dava RJ jine hodnoty
ano osidi hodnotu z cidla.. ale dusledek je ze je bud bohatsi nebo chudsi smes.. jak si psal uz v popisu commanderu..
commander cte podstatne vice hodnot a souvislosti s nima (natoceni klapky, otacky) meni v kazdem bode teto funkce (reprezentovane 3d "mapou) mnozstvi vstrikovaneho plaiva, ty ovsem muzes to pmnozstvi ovlivnit v kazdem bode te mapy nezavisle...
starsi verze PCII umi menit i mapy predstihu (zapalovani) novejsi verze PCIII to umi az s pridavnym modulem