globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
16.11.2023 v 16:02
Hodil jsem dotaz do Jawy, zda li neuvažují o reedici řady 660 která se myslím designově velmi povedla.
A proč mě to napadlo? Protože mají nyní šestpade a mě osobně moc netahnou, vzhledem mi připadají malé jako 350 ohc a mají na sobě moc černi. Javě sluší trochu víc chromu
Přiznám se že Vintage bych bral i když na ni v současné době nemám

Naposledy editováno 16.11.2023 16:05:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

17.11.2023 v 14:15 | Nahoru | #1
Milan1963> já prostě nevěřím, že se v jawě sejdou u tohodle kentusu a dohromady si řeknou...tohle je pěkné, to se nám fakt povedlo.
Rádoby retro světlo s chromovaným kšiltem a za ním ta plastová věc s budíkama. Po stranách relativně pěkné brašny a nad to přilepí nějaký plastový univerzální kufr. Když vintage, tak mohli aspoň použít jiný čínský motor s naznačeným žebrováním...

(reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

17.11.2023 v 14:34 | Nahoru | #2
crestik> Tohle není čínský motor, ale italský Minarelli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

17.11.2023 v 17:35 | Nahoru | #3
crestik> Nemohli.. řada Vintage byla z nouze ctnost. Modely Sportard už nikdo nechtěl ani zadarmo a díly byly nakoupené dopředu. Homologace byla jako malá série v počtu 200 kusů. Bylo tedy tnutné se jich co nejdříve zbavit, než to zařízlo nové "Euro". Tudíž se model vintage zbastlil jako pouhé rozšíření původní homologace z toho "co dům dal". Ano.. pak přišel vývojový úkol na novou zadní kyvku.. protože byla motorka původně postavená na vidlici "z výprodeje" a tu neměli ani na daný počet kusů a výroba už neexistovala.. Přední chromové světlo se zdědilo z modelu 650 a ten zase z modelu 250 Travel. Budíky jsou "Aliexpress". Skořepiny nádrže pak z původní raznice na starou 634 rozšíření vevařením kusu plechu po celém obvodě. Toho se využilo pro umístění čerpadla. Podobným způsobem zase zdědil Sportard nádrž z 350/640. Ať už to byla jaká chtěla skládačka a mělo to svoje dětské masařky, tak to byla pořád Jawa. To co se děje dneska, že se vozí čínsko indické vergly a tu se na to lepí samolepka Jawa jenom dokazuje, že už dávno nejde o to co co je, nebo co to umí.. ale jakou to má na sobě samolepku. Psychlologie či snad davová hysterie je uplně stejná jako u elektroverků Tesla. Je to žebrák.. ale říct to před teslákem, tak mu rupne cévka.. hlavně, že je tam logo :)

PS: 80% Majitelů J660 si ji kupovalo pouze a jenom jako investici, protože bylo předem známo, že 200ks je strop. Většina motorek tak stojí pod plachtou a vyjede jednou za uherský rok okolo komína.

Naposledy editováno 17.11.2023 17:58:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč [1, 2, 3, 4] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage vilda_vrtule 92 16.8.2017 v 20:21 mira592
,,Nowá" Jawa 350 OHC [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage SojkinXR6R 158 26.6.2017 v 12:43 Verdom
Jawa 660 Vintage (S) [1, 2, 3, 4] Jawa 660 Vintage PanDeRass1 106 18.3.2017 v 09:53 mira592


TOPlist