A proč mě to napadlo? Protože mají nyní šestpade a mě osobně moc netahnou, vzhledem mi připadají malé jako 350 ohc a mají na sobě moc černi. Javě sluší trochu víc chromu
Přiznám se že Vintage bych bral i když na ni v současné době nemám
Naposledy editováno 16.11.2023 16:05:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Sema píše: Taky se většinou ozvou jen ti, co se jim to rozbilo a jsou tím pádem nasr...ý. A u těch BMW 800 zlobilo myslím olejové čerpadlo u prvních dvou ročníků, pak už ne.
Čerpadlo bylo v pohodě, ale svině matka na hřídelce nedržela utažená .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Kohlstein píše: Čerpadlo bylo v pohodě, ale svině matka na hřídelce nedržela utažená .
Tohle bude asi ještě něco jinýho už na pozdějších modelech. U prvních F800xx, tuším 2010 a dřív, odcházely u některých kusů ložiska na klice. Ale v tom prodaným objemu to taky nebylo úplně špatný číslo.
Svolávačky byly a budou. Důležitý je, jestli je vůle to řešit. Což u některých výrobců moc není.
Podle mě je F800GS a její novější generace (F850GS) jedna z nejuniverzálnějších, nejvyváženějších a nejpovedenějších motorek na běžný točení kilometrů. Taková Octavia....
Naposledy editováno 23.11.2023 06:25:03
od roku 2010 teprvá došlo v reakci na problémy se spodkem k nějakým změnám v motoru takže to nebyl zas tak malý problém
Motor se mě osobně opravovat finančně nevyplatí, nekouří, špony z něj nejdou(teď tedy nedobíjí) a dosud jezdil akorát že teď při požadavku na akceleraci od středních otáček velmi vibruje a vyluzuje šílený zvuky.Přebil jsem to laďákem a mám pod ponkem za 14.000,- druhej motor od jednoho zdejšího člena, má oloupanou barvu na spodku ale je tichý. A ty motory jinak nejsou.
a ano pravdou je, že to nelze srovnávat s jawou protože ta je přeci jen technicky jinde, na tu bramboru seženu tedy krom motoru a kapot všechno dokonce i za docela dobrý peníze
a pravdou je že asi tedy fanda jsem.
Teď mám sice druhý motocykl BMW boxera ale i tak se rád projedu na obyčejný babettě. Prostě to mám rád.
Naposledy editováno 23.11.2023 08:39:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
elvis78 píše: pro mě je nepochopitelný, když se tajemný uživatel ukájí v diskuzi která mu podle všeho vadí
Tak hele ty Keliško, jsem žena, je mi 28 a mám 36 motocyklů. A diskuse je od toho, aby se diskutovalo. Spokojenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Koudy01 píše: U prvních F800xx, tuším 2010 a dřív, odcházely u některých kusů ložiska na klice
Ještě alternátor byl častý neduh. Mě to taky potkalo (500km od domova).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
TomasNBK píše: Ještě alternátor byl častý neduh. Mě to taky potkalo (500km od domova).
altik jsem zmiňoval, mě držel do 93 tisíc, Naštěstí mi to dal vědět 40 kiláků od domova při dvou startech a tak jsem pak už motor nevypínal, jen zaběhl do bankomatu a mazal do podniku a šup domu. A teď čeká na opravu. a to nevim,jestli se nevrhnu rovnou do výměny celýho agregátu. To ještě uvidím.
Je spousta jiný práce
Naposledy editováno 23.11.2023 18:27:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
2 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
p.s.: kdybyste ji někdo měl k prodeji tak mi napište
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
hrnous píše: elvis78> za 250 by ji možná pár lidí pustilo.. ale rozhodně ne tuto variantu, ale klasickou se špatným lakováním a tekoucími sváry na nádrži :) PS Těch tekoucích nádrží někdo vystřídal i víc.. Potíž je, že nebyli schopní udělat rovný rám s úchytovýma okama. Tudíž se musela dělat na křivou motorku křivá nádrž na míru, aby to šlo spárovat :)
PS: Pořád čekám, kdy tě ta iniciativa jedince neznalého věci přejde :)
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Tudíž ne s tím, aby ji prodávala pod 0,5M. Vím o jednom, kdo jich má ve všech barvách 6 :)
Naposledy editováno 23.11.2023 20:25:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
hrnous píše: ... Tudíž se musela dělat na křivou motorku křivá nádrž na míru, aby to šlo spárovat :)
Víte co to znamená? Že jsme zase o krok před nimi.Naposledy editováno 23.11.2023 22:36:23
Možná i o dva...jak píše hrnous - křivý rám a navíc nádrž. Kdo jiný to má ??
Ale vážně - ty tekoucí nádrže - to je opravdu úlet a velký šlendrián. Má to jediné plus - ze všech Jaw 660 nádrže tekly jen u verze Vintage. U Sportardů nikoliv.
teď si připadám jako když bych dostal kytarou přes hlavu Jo, dobře, byl to teda drek pokroucenej už na lince, brali to borci jako ivestici, tak to je jasný že se to bude pouštět draho jak prase. A takový borce já nepodpořím, nejsem cvok. To není nic pro normálního smrtelníka ale skutečně pro blázna kterej si neváží peněz, tedy pokud je vydělal vlastní prací. Očekávám že se to někdy objeví na Retrogaráži.
To stejně teda čumim, to asi vařili rámy v luftě s křivě nařezanejma úhlama jako kdybych to vařil asi já. Dobrá tedy.
2) Ale pak mě ještě napadá, že mohli u Shineray misto větších sester OHC 350 ty nové 650tky udělat jako tu Vintage, protže ta je z těch motocyklů designově nejpovedenější a ten motůrek vzduchowy by se tam hodil víc. Zkusim fotomontage....
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Naštěstí už se ale začaly prosakovat různé informace o potížích s elektrikou, sáknoucími nádržemi atd., tak jsem z toho vycouval.
Hezky sis pohrál s tím photoshopem, akorát ten chladič by stačil menší, olejový, když je to vzducháč.
Nicméně ten motor Minarelli, který jsi na obrázku nahradil, byla zrovna jedna z mála věcí, se kterou problémy nebyly.
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Prostě ve stylu jawáckých soutěžáků.
Třeba by s tím mohli být i obchodně úspěšní i venku, spousta lidí si jejich úspěch ještě pamatuje.
Navíc motorky tohohle typu na trhu chybí.
Naposledy editováno 24.11.2023 11:23:12
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentováno.Pro účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní je vzájemně znají.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč [1, 2, 3, 4] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage | vilda_vrtule | 92 | 16.8.2017 v 20:21 mira592 |
,,Nowá" Jawa 350 OHC [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage | SojkinXR6R | 158 | 26.6.2017 v 12:43 Verdom |
Jawa 660 Vintage (S) [1, 2, 3, 4] Jawa 660 Vintage | PanDeRass1 | 106 | 18.3.2017 v 09:53 mira592 |