Ze zdravotních důvodů se rozhoduji ke koupi nového malého cruisera, konkrétně zvažuji Kawasaki 650 Vulcan S (45 kW, 63 Nm) a Yamahu XV 950 R. (38,3 kW, 79,5 Nm)
Motorka bude vytížená, chystám se jezdit s partnerkou a bagáží na delší cesty.
Vulcan má větší výkon, ale menší krouťák, Yamaha Bolt je slabší, ale točivý moment má o dost vyšší.
Která motorka je vhodnější na dlouhé cestování ve dvou s ohledem na zmíněné parametry? Jinými slovy, který motor takové cesty lépe zvládne?
(O rychlost mi nejde, běžně mi stačí jezdit do 140 km/h.)
Díky!
1 reakcí na tento příspěvek Malý cruiser na cesty
Člověče, až budu na kolečkovým křesle, možná o tom pouvažuju. To už mi nic jinýho nezbude.
Nedá se s tím moc dobře profrčet mezi pruhama, zajet si dopředu k semaforům, předjíždět po čáře, parkovat na chodníku a spousta dalších věcí, kvůli kterým mám jednu stopu rád.
Ten čas ještě nenastal.
Výkonově to není špička, ale zkus se mrknout na Benelli Leoncino Naked 17/17 nebo Leoncino Trail 19/17 kola. Vzhledově jsou to zajímavé motorky. Na Trail jsem si sedl (mám 194cm) s dcerou (162cm) a prostorově podle dcery dobrý. Mám TRK 502X a váha 235kg a na pohodové ježdění je ten motor výborný. Leoncino má stejný, ale je lehčí a prý se to skvělé dávkuje a ovládá.
Naposledy editováno 14.08.2020 13:04:00
Hieronymus píše: puffybodie
Člověče, až budu na kolečkovým křesle, možná o tom pouvažuju. To už mi nic jinýho nezbude.
Nedá se s tím moc dobře profrčet mezi pruhama, zajet si dopředu k semaforům, předjíždět po čáře, parkovat na chodníku a spousta dalších věcí, kvůli kterým mám jednu stopu rád.
Ten čas ještě nenastal.
Das radlici a i k semaforum se dostanes dopredu Ne jako jasne, motorka to proste nebude. Spise jen tak premyslim nahlas kam by to vedlo myslenky mne muset tohle resit
1 reakcí na tento příspěvek Malý cruiser na cesty
Vypadá to hezky, je to levný a živý.
Ale můj strop co se týká výšky sedla je tak 750 mm. Jsem menší a musím mít na zemi celý platfusy, protože na špičky se nedokážu postavit.
puffybodie
Třeba na to jednou dojde. Nebo i dřív, než se člověk naděje. Víš jak to je. Člověk si je třeba celý měsíce úplně jistej nějakou představou, ale v poslední minutě mu rupne v kouli a najednou čučí, co to má v garáži.
ale uplne mi vypadla jina varianta a to klasicka motorka, ale se sajdou coz je za polovicku nebo i mene
Sajdka na takové to domácí šoulání, však víme!
Ale jet s tím třeba na jeden zátah do Itálie, jak je mým zvykem, to by mi drblo.
Hele, mně už je to normálně žinantní pořád brblat, když se snažíš mi pomoct.
Zkusím si v blízký době vyzkoušet toho Bolta a pokud by mi nevyhovoval, budu muset slevit z představ a třeba dojde i na tvoje podněty.
Jinak se sajdou jsem jaktěživá nejezdil. Mám z toho trochu vítr. Ale asi jde jen o zvyk. Jakou to umožňuje rychlost? Nemám rád, když mě předjíždějí auta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý cruiser na cesty
Ahoj,
děkuji za dotazy...cítím se jako odborník! O víkendu jsem udělala takovou rešerši, abych ti mohla zprostředkovat co nejpřesnější postřehy. Úplně chápu tvé obavy z rozžhavených částí...mám kamaráda kvadruplegika, který se takto nevědomky ošklivě zranil, když si chtěl z varné konvice zalít čaj... Konvici si opíral o zápěstí, aniž by věděl, že si do kůže a masa propaluje hlubokou ránu.
Při stání na křižovatce bývám kvůli stabilitě hodně rozkročená, vyosený levý válec mi nijak zvlášť nohu neohřívá, a to ani při jízdě. Horší je to na pravé straně, kde mi jednak vadí ten filtr...trochu to eliminuje kolenní chránič..., a trpí pravé lýtko. Na fotce jsem označila ta sálající místa. Místo v horním kroužku mě hřeje během celé jízdy, i přes kevlarové džíny mám několik hodin po jízdě červený flek na lýtku. Místo v dolním kroužku mě hřeje, když zastavím a položím nohu na zem.
Co se týká chlazení v horkých dnech, nezaznamenala jsem žádné extrémní přehřívání. Ale je pravda, že jsem dosud nebyla nucena někde postávat nebo popojíždět desítky minut.
1 reakcí na tento příspěvek Malý cruiser na cesty
Díky!
To jsou pro mě hodně cenný informace.
Protože tohle v sedle na místě nebo při krátký zkušební projížďce nepoznám.
Zkusím si příští týden domluvit prohlídku v Yamaze a soustředím se na tyhle místa.
Třeba to nebude nutně problém. Každej máme nohy i posezy jiný.
Ten výfuk je řešitelnej, stejně bych si ty svody asi nechal omotat a myslím, že zakrýt by to šlo i líp než je originál.
S tím lýtkem holt uvidíme.
Ten zadní vystouplej válec vypadá opravdu v pohodě.
No a vzduchovej filtr se v nejhorším vymění za nějakej lidštější. Všichni na něj nadávají.
Každopádně tohle je přesně to, co jsem potřeboval vědět.
Takže super, potěšila jsi mě.
Ať vám to s partnerem frčí a hodně bezpečných kilometrů.
Bolta jsem si nedávno zkusil a na moje problematická záda má dost intenzivní vibrace. Posez vyžaduje natažené ruce, což taky není můj ideál. Řídítka se dají vyměnit, ale ty vibrace by mi nedělaly dobře. Je to škoda, protože jinak se mi moc líbí. Ale to jsou holt motory V2.
Takže resumé - dnes jsem koupil novou Kawasaki W 800 Street. Charakterem jízdy je to takový kochací traktůrek, tak trochu cruiser převlečený za klasickou motorku. Má krásně prdlavý zvuk.
Přes zimu nechám udělat řazení a zadní brzdu na ruku a na jaře na shledanou někde na silnici.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Asie [1, 2] Kawasaki Vulcan S (EN 650) | mrpcz | 40 | 3.2.2024 v 07:52 NUTELIER |
Pneu pro Kawasaki Vulcan S Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Oldie | 2 | 28.7.2023 v 03:20 pacholik_2008 |
Výběr spojky k řetězu Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Sk1X1 | 7 | 23.6.2023 v 13:44 Zet. |
Dovoz motorky z Nemecka (DPH) [1, 2] Kawasaki Vulcan S | PaSkalCZ | 38 | 27.3.2023 v 07:32 CRF1000 |
Kwasaki Vulcan S 650 - nastavení ře... Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Oldie | 11 | 20.3.2023 v 09:26 Pedros48 |