Naposledy editováno 20.10.2018 19:53:23
Matice po stranách povol len trošku, aby si mohol pootočiť šponovákmi /prípadne poklepnúť koleso dopredu/, ktoré si potiahnu koleso dozadu a potom dotiahnem. Ak je reťaz dobrá, tak to netreba skúšať už na hlavnom stojane.
Ja tam mám risky, čiže sa snažím max. rovnako na obe strany. Alebo to dať na najbližšiu risku a potom ťahať uťahováky rovnakým počtom otáčok na oboch stranách do predpísaného priehybu reťaze /3-4 cm/.
https://ae01.alicdn....el-Lift-for-sale.jpg
Nemusí byť taký pekný červený a tie kolieska sú tam tiež na dve veci.

1 reakcí na tento příspěvek Kwasaki Vulcan S 650 - nastavení řetězu
vybouřená_mrkev píše: Řekl bych, že zakladatel vlákna měl na mysli situaci, kdy si dotáhne šponováky podle potřeby a když začne utahovat osu, posouvá se mu kolo při utahování osy díky tření matice dozadu. Je to docela omrd, stává se mi to taky.
Přesně tak jsem to měl na mysli. Sundal jsem matici, abych dobře viděl na rysky. Jakmile jsem, po nastavení průhybu, začal utahovat matici osy, tak se řetěz začal šponovat, takže laborování, a nakonec jsem zjistil, že po určitém okamžiku se průhyb začne naopak zase zvětšovat, takže pravda - je to omrd. Teď mám zase dilema, že se mi zdá, že matice je na krev, ale momenták mám nastaven na 95 nm. Mám obavy, abych to neutrhl pokud bych nastavil 108 nm. Na 108 by mi nesedli ani proti sobě díry pro závlačku, takže bych mohl mít více jak 108 nm. Když vezmu že momenták může trochu kecat, mohl bych o dost přetahovat.
Naposledy editováno 21.10.2018 19:54:22
1 reakcí na tento příspěvek Kwasaki Vulcan S 650 - nastavení řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kwasaki Vulcan S 650 - nastavení řetězu
Motogpmania píše: Nemáš nepravidelně vytahaný řetěz? Jednou jsem ho měl tak blbě vytahanej, že když jsem ho napnul akorát tak po sundání ze stojanu a po pootočení kola byl jak struna nebo naopak úplně plandal. To bylo nervů než mě došlo že to je řetězem
To snad ne. Má najeto necelých 5000 km. Ještě jsem to nezatáhnul, bo nevím jestli mám pokoušet osud s tím dotažením, viz výše a nemám novou závláčku. Při pouhým zatočením kolem, řetěz neposkakuje.
Naposledy editováno 22.10.2018 08:15:52

Edit: díra pro závlačku se nesrovnala, na momenťáku už bylo nastaveno 115 nm a matice na krev, tak jsem se na to vykašlal, povolil a zatáhnul ma 95, nm, kde matice seděla pro závlačku. Jinak řetěz jsem nastavoval na zvedáku. Nechal jsem větší vůli (laborování že až mě to sralo), dotahováním matice se začal řetěz víc napínat, skončil na nějakých 1,7 cm (kašlu už na to). Mě se teda zdá ten jejich min.1 cm dost málo. Taky jsem dost bojoval s s tím, jakou vahou mám tlačit na řetěz (to je určitě také rozhodující). Já zvolil sílu: to co ukazovákem dolu a nahoru. Postavením na boční stojánek se nic nezměnilo, zůstal stejně i po sednutí na motorku. Fakt, je že nejsem extra váha (73 kg), tak každý nechť raději vyzkouší podle sebe. No "a děj se vůle boží".
Naposledy editováno 26.10.2018 19:24:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Nemecka (DPH) [1, 2] Kawasaki Vulcan S | PaSkalCZ | 38 | 27.3.2023 v 07:32 CRF1000 |
Kawasaki vulcan s zvednutí Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Donathl | 3 | 15.5.2022 v 20:58 rob456 |
Čelné plexi Kawasaki Vulcan S (EN 650) | vladokolnik | 9 | 19.2.2022 v 22:01 krokoš |
H4 x LED Kawasaki Vulcan S (EN 650) | rob456 | 28 | 5.11.2021 v 11:36 K2 |
čelní plexi Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Jarahau | 1 | 7.10.2021 v 22:49 rob456 |